Elitserietråden 2007/2008!

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Jaha, då var det dags igen!
I den här stan verkar alla bara prata om Weinhandl... Vi får väl se om han kan tillföra nått till laget och leverera. Nu är de iaf på plats på isen men det kan man ju inte börja koncentrera sig på förren hojen är inställd för säsongen, och det dröjer lääänge till!
Ishockey är en vintersport, än är det svensk sommar - med betoning på svensk.

Nej, du sa SM-guld till Läääääiiiiiinnjjjkööööööööööping.

Valmers, man kan nästan tro att du är från the hood. Du kan ju språket! Välkommen att hälsa på oss i Läääääiiiiiinnjjjkööööööööööping.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Underskattad spelare och smart move av MoDo.
Jo, han är allt duktig. Behöver vissa spelartyper runt sig för att fungera optimalt. Å andra sidan har han säkerligen utvecklats en del i Finland.
LHC har för tunn backuppsättning för att ta sig till final. Det komemr väl ändras under säsongen men som de står nu är det för tunnt.
Beredd att hålla med. Mangan Johansson, Mikko Louma och Holmqvist är tunga förluster.

En del "okända" namn i forwardstruppen också. Njae, det håller inte hela vägen.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jaha, då var det dags igen!
I den här stan verkar alla bara prata om Weinhandl... Vi får väl se om han kan tillföra nått till laget och leverera. Nu är de iaf på plats på isen men det kan man ju inte börja koncentrera sig på förren hojen är inställd för säsongen, och det dröjer lääänge till!
Ishockey är en vintersport, än är det svensk sommar - med betoning på svensk.

Valmers, man kan nästan tro att du är från the hood. Du kan ju språket! Välkommen att hälsa på oss i Läääääiiiiiinnjjjkööööööööööping.
Jag är där oftare än du tror. Dessutom brukar jag vara i Scheeeiiisaa, så jag har lärt mig den riktiga hard core-östgötskan.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Näe, det är sant.

--

Jajjemän. Även Michael Holmqvist påskriven och klar idag.

Jag vågar nog sticka ut hakan till den spets att VF INTE kommer att behöva lira för livet i slutet av grundserien. Sen vad det leder till ska bli oerhört spännande.

floff

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
SV650S -06
Falken lirar väl fortfarande, men jag menade mest att Jönsen är FULAST, alla kategorier. Eller ja, hans bror är ju en värdig motståndare, så sett.

Haha. Ja. Det har du förstås en poäng i. Undrar hur många hjärnceller man skulle bränna genom att se en liten gay-encounter mellan Jönsson & Falk

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Jag är där oftare än du tror. Dessutom brukar jag vara i Scheeeiiisaa, så jag har lärt mig den riktiga hard core-östgötskan.

Kan en prate som di prater ei Scheeeiiisaa så kan en prate uwheedii ööschöötska!

Ses på läktaren eller i Scheeeiiisaa-skogarna.

:backontop

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Får väl se vad MoDo och Timrå kan lyckas med. Lule är också intressant för min del iallafall:)

snowball

Ingen kommer ihåg en fegis.
Gick med
10 Sep 2005
Hoj
Yamaha R6
Får väl se vad MoDo och Timrå kan lyckas med. Lule är också intressant för min del iallafall:)

Både MoDo och Timrå har potential att gå bra i vinter också, precis som ifjol.
Luleå därimot kommer nog att få det tyngre, skadeglädjen är total.:D

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hur är det nu... Betyder träningsmatcherna något, egentligen? :hihi

Kul att FBK lirade med ett såpass ungt lag mot MIF. Mora åker på storstryk mot CSKA.

Kul att det händer grejer!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
3100361 Hur är det nu... Betyder träningsmatcherna något, egentligen? :hihi

Kul att FBK lirade med ett såpass ungt lag mot MIF. Mora åker på storstryk mot CSKA.

Kul att det händer grejer!
OM VF vinner mot FBK i nästa match betyder det såklart ingenting men om FBK vinner är träningsmatcher av stort värde. Trodde jag du visste. ;)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
OM VF vinner mot FBK i nästa match betyder det såklart ingenting men om FBK vinner är träningsmatcher av stort värde. Trodde jag du visste. ;)
Självfallet. :tungan

Ska kolla premiären mot DIF i Oasen, Kingälv på tisdag hade jag tänkt. Sen blir det nog till att åka till Borås för att kolla på matchen mot FBK. Då får vi som sagt se om träningsmatcherna i "Nordic Trophy" betyder något...

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Inte för att Lule är någon speciell favorit men de spelar oftast bra hockey, dvs mycket tacklingar och hårt spel!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln