Gahhh! Varför släpper de in LHC i matchen igen när de lyckats kvittera. Skit.
LHC ser fortsatt lite starkare ut men jag hoppas FBK tar det här.
Underbart, då var första slaget vunnet
Jäkla kul match förutom att HV:s spelare Jämtin spelade under all kritik. En riktig fullirare & filmare. SOOOOOPAAA!!
Tur att han visar sitt rätta ansikte - hoppas fler ser och att de ger honom ett snålt avgångsvederlag. Heja Timrå!
Skönt att se att LHC har lite vinnarinstinkt, nu blire pisk FBK!
EDIT: Helvete, såg precis Jämtins knätackling på Andersson. Den borde ge avtängning resten av semifinalserien i alla fall. Jag har nog aldrig hatat nån spelare i nåt lag men Jämtin tillför ingenting bra till nån del av hockeyn.
FBK spelade ju juniorhockey i egen zon i första och sista perioden igår. Uselt och inget snack om vilka som var abäst igår.
Nya tag imorgon mot storfavoriterna från Linköping.
LHC är storfavoriter i matchserien, inte mindre nu när de tagit en seger på bortaplan. 75-25 att LHC går vidare.Storfavoriter?
Ja, i morgon tror jag färjestad blir svåra.. Gissar att det blir målrikt även i fortsättningen.
Heja Cluben!
Fan vilket sömnpiller till match igår... Riktigt uselt spel av FBK, speciellt i egen zon.
Enda positiva är väl att Mattsson skickar upp sopan Junland på läktaren och sen assisterar till ett riktigt snyggt mål.
EDIT: Helvete, såg precis Jämtins knätackling på Andersson. Den borde ge avtängning resten av semifinalserien i alla fall. Jag har nog aldrig hatat nån spelare i nåt lag men Jämtin tillför ingenting bra till nån del av hockeyn.
Nu var det ju knappast Junland som vann matchen åt Linköping, eller hur?Mot Färjestad kan man sitta på läktaren o ändå vinna..
Det är inte alla lag det funkar emot.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |