Elitserietråden 2007/2008!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Svårt val vem man vill ska vinna den här äckliga finalserien. HV är ju äckliga som tusan och vinner de så har de dessutom vunnit alla tre finaler de spelat. Vidrigt.
Vinner LHC är det ju lika jävla äckligt förutom att man kan trösta sig med att FBK åkte ut mot mästarna. Vidrigt.

Inget lag förtjänar att vinna! :mad:
 

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Ort
Trollhättan
Hoj
Monster 900 -02
Vad sysslar Linkeboda med i andra perioden??:va Helt obegripligt hur man kunde slarva bort den här matchen.

Jag undrade faktiskt för mig själv igår varför J. Karlsson inte gjorde nånting (timeout kanske målvaktsbyte) redan vid 2-2 eller 3-2... :va

Hade jag varit coach hade jag nog försökt väcka spelarna igen på nåt vis, eller kanske störa HV's flyt med ett längre spelavbrott...:confused:
 
Last edited:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Svårt val vem man vill ska vinna den här äckliga finalserien. HV är ju äckliga som tusan och vinner de så har de dessutom vunnit alla tre finaler de spelat. Vidrigt.
Vinner LHC är det ju lika jävla äckligt förutom att man kan trösta sig med att FBK åkte ut mot mästarna. Vidrigt.

Inget lag förtjänar att vinna! :mad:

Finalen mellan 2000 talets giganter har ju redan varit. FBK och FRö i kvarten i år. Och vi vet ju alla hur det gick där. :yoparty :yoparty :yoparty
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Det känns och ser ut som att när HV väl kommer igång med sitt egna spel orkar inte LHC stå emot.
Lhc verkar dessutom ej ha orken att ta tag i matcherna fastän HV backar hem och spelar på resultat.
På Fredag kommer det med största sannolikhet bli en massa Guldfirande i JKPG
om inte då så blir det garanteraat på Söndag:yoparty :yoparty
 

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Ort
Arvika
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Det var inte kul att hålla på östgötalag igår, fy fan.

Vad tyst det är från alla som håller på LHC här. Är det så att de bara är medgångssupportrar?

Jag är här nu iaf. Men eftersom jag hållt på Inter sen ca 1990 så är jag rutinerad motgångsupporter också. Behöver jag nämna att jag håller på IFK Norrköping också? fy fan. Det är mörka tider.
Och varför har Ledin blivit en sån fjolla? Nästa säsong kan han lika gärna börja innebandy om han ska fortsätta i den här stilen. Jämtin är jag jävligt sur på också, men det har jag å andra sidan av olika skäl alltid varit.
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jämtin är en gris som alla bör tycka illa om konstant. Ledin är jävligt nyttig för det mesta.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Last edited:

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Jämtin & Ledin är spelare man hatar när de står i motståndarbåset men som man älskar när dem finns i egna laget.
Själv ville jag bara :zpy :gråta när HV gjorde klart med Ledin :mad: men har till min egna förvåning kommit att avguda honom under säsongen:yoparty .
 

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Lund/Göteborg
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
Vad förstår du inte ?, FBK och FRÖ är dom 2 lag som varit bäst på 2000-talet, därav mitt resonemang.....:)

Bara för att de varit bra betyder ju inte att de fortfarande är det. Två lag på nedgång som gör upp sinsemellan om vilka som inte är sämst nu visar ju inte vilket som varit bäst. Dessutom tycker jag att det där 2000-talets-bästa-lag-mötet borde varit för någon säsonger sedan, ex 2005 eller 2006. Nu är Frölunda och Färjestad bara dåliga :tungan
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Vad tror ni om att det blir Stana som står ikväll? Jag är kluven, han är ju en pajas. Som Grobelaar ungefär. Men den andre snubben är ju inte i matchform direkt heller...Fast med alla backar skadade, avstänga eller förvirrade så kanske det kvittar.

Hur går det förresten för Norrena? Är han inte klar därborta snart?
 

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Lund/Göteborg
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
Vad tror ni om att det blir Stana som står ikväll? Jag är kluven, han är ju en pajas. Som Grobelaar ungefär. Men den andre snubben är ju inte i matchform direkt heller...Fast med alla backar skadade, avstänga eller förvirrade så kanske det kvittar.

Hur går det förresten för Norrena? Är han inte klar därborta snart?

Stana lär ju få stå ikväll, kändes inte direkt som att Fransson eller vad han nu hette gjorde någon stabil insats precis. Varje puck mot mål var ju en bra chans kändes det som, gjorde väl knappt en bra räddning. Dock får väl Linköpingsförsvaret ta på sig det som spelade väldigt mediokert.
 

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Ort
Arvika
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07
Oj oj oj vilken match! Vem trodde det skulle bli såhär efter dom första finalmatcherna?
Fart och fläkt, tacklingar och dramatik (Iaf nu i slutet).

Sen angående det sista nu som hände. Är absolut inget mål. Liv har den ju blockerad mellan plocken och benskyddet, spelar ingen roll om det var blåst eller inte. Är den blockerad= inget mål. Trodde LHC hade lärt sig det efter förra matchen.



Edit: Bra supportrar som buar ut sitt eget lag i en skapligt viktig match i en sm-final serie. Starkt jobbat! :tummenupp
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Oj oj oj vilken match! Vem trodde det skulle bli såhär efter dom första finalmatcherna?
Fart och fläkt, tacklingar och dramatik (Iaf nu i slutet).

Sen angående det sista nu som hände. Är absolut inget mål. Liv har den ju blockerad mellan plocken och benskyddet, spelar ingen roll om det var blåst eller inte. Är den blockerad= inget mål. Trodde LHC hade lärt sig det efter förra matchen.



Edit: Bra supportrar som buar ut sitt eget lag i en skapligt viktig match i en sm-final serie. Starkt jobbat! :tummenupp

Du e ju dummare än en jävla mongolidapa för fan.
Den var inte blockerad för fem öre, gå o läs regelboken innan du skriver nåt jävla muppjävel...


Hatar folk som tror dem kan hockey o ska komma o förstå sig på o säga si o så.. idiotjävel..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top