Föööör Djurgården är bönder.....
Phuuuuu! Jädrans vad det skitnödigt lag det är...
Jo fy fan, håller med
Föööör Djurgården är bönder.....
Phuuuuu! Jädrans vad det skitnödigt lag det är...
Den där satt rätt najs. DIF mot SM-guld!
Jo fy fan, håller med
Jahaja... det tog en halv period så var den här kvällen förstörd.
FY SATAN SÅ SJUKT JÄVLA PISSDÅLIGT FÖRSVARSSPEL AV SKELLEFTEÅ AIK
Bara att dra ner rullgardinen, Skellefteå har ju för faan redan gått å lagt sig...
JAG SKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMS!!!!!
Jaha, så har vi fått ta del av "läktarkulturen" på sunkhovet igen.
I år så är det väl fan om det inte blir SM-guld
Och det väljer du att skriva när Linköping precis förlorat på hemmaplan...
Hur tänkte du nu?
Var du där? Nåväl, skit samma. Att diskutera med dig Valmers är som att slåss med väderkvarnar... Jag borde veta bättre
Å så kan du slutligen släppa det där med sunkhovet, för vi Djurgårdare ÄLSKAR hovet.
Valmers är som en B52-bombmatta från lilleputtlandet karlstad...
Eller nåt...men han ger sig aldrig.
Faan. Jag är från Skellefteå, och älskar oxå Hovet...
Få se nu...frugan é ju från STHLM & Djurgårdare...men...näe...Måste nog snarare va för att Skellefteå AIK vinner där så ofta.
Nästa gång den 24 februari
Vad yrar du om? Det var AIK:s "fans" som visade sitt rätta ansikte på sunkhovet.
Var du där? Nåväl, skit samma. Att diskutera med dig Valmers är som att slåss med väderkvarnar... Jag borde veta bättre
Mitt stolta Djurgårdshjärta förbjuder mig dock från att kommentera rent infama påståenden.
En klack som mangrannt stannar kvar trots 0-3 efter 1:a och sjunger fram sitt lag till 3-4 är då mer än vad många klackar förmår i elitserien.
Färjestads bortskämda publik som bara hyllar sitt lag vid framgång är ett skräckexempel för de flesta supporters i Sverige.
MEN; Nu ska du få höra hur man kan bete sig om man har en helhetssyn på idrott och hockeykultur;
Jag medger utan förbehåll att laget Färjestad är äckligt effektiva och har en bländande målvakt. (trots lite väl mkt anlag för teater, men det bjuder vi på)
Därför stod det 0-4 innan DIF vaknade och satte lite press fram till 3-4.
Vi kan om vi vill rubba även topplagen.
Jag gick stolt och rakryggad från ännu en kul kväll med Djurgårdsfamiljen.
(Å så kan du slutligen släppa det där med sunkhovet, för vi Djurgårdare ÄLSKAR hovet.) Nånting kanske går in iaf....
Puss & Kram
See U on tuesday mate!
Å tack för hjälpen med att ta två pinnar från reservdanskarna!
Vad yrar du om? Det var AIK:s "fans" som visade sitt rätta ansikte på sunkhovet.
Det var väl kul att Djurgården fick till lite spänning i matchen, men hur menar du när du pratar om att Färjestads supportrar bara hyllar laget vid framgång? Ska vi jämföra publiksnitt igen? Ska vi dessutom lägga till att det bor 10 gånger fler potentiella supportrar i Stockholm jämfört med Karlstad?
Potentiella möjligheter till aktiviteter är något fler i storstan, och tyvärr verkar inte idrott vara lika prioriterat från kommunens sida i Stockholm som på landsorten.
Konstigt, sist jag såg Djurgården i Karlstad var det kanske 4-5 stackare på bortaståplats. Fast ni kanske hördes ändå? Har du ens varit i Karlstad?Eftersom denna tråd heter "Elitserietråden", förutsätter jag att det handlar om lag i elitserien.
Det jag referar till är den totala avsaknaden av stämning i kaffeburken i Karlstad och bland era supportrar som besöker Hovet.
Potentiella möjligheter till aktiviteter är något fler i storstan, och tyvärr verkar inte idrott vara lika prioriterat från kommunen sida i Stockholm som på landsorten.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|