Elitserietråden 2009/2010!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Cluben.... ser ju helt skruvat ut... Cluben.
Jag tror faktiskt att "Cluben" är snäppet töntigare än "HV blå", även om det är hårfint.
Fattar inte hur man som supporter till dessa lag kan dra sitt lag i skiten genom att använda dessa fjantiga öknamn.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag tror faktiskt att "Cluben" är snäppet töntigare än "HV blå", även om det är hårfint.
Fattar inte hur man som supporter till dessa lag kan dra sitt lag i skiten genom att använda dessa fjantiga öknamn.

'cluben' blir ju iofs inte riktigt roligt förrän det uttalas på riktigt fett linköpingsmål.

Det är då det tar steget från att vara lite lustigt till att bli hysteriskt kul!

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450

Kanske dags för er att skaffa er ett par målskyttar eller en bra målvakt så slipper ni stå och gnälla om allt annat. -3 är ju rätt bra :tummenupp

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
1985 XT-350

Smaka då på denna:

"Vargarna från Värmland"

Muhahhahhahha :D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kanske dags för er att skaffa er ett par målskyttar eller en bra målvakt så slipper ni stå och gnälla om allt annat. -3 är ju rätt bra :tummenupp
Håveeblå kan ju dominera serie(sömn)lunken som vanligt, så spelar vi andra om guldet.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Smaka då på denna:

"Vargarna från Värmland"

Muhahhahhahha :D
Det var en skum match ikväll; Färjestad började bra men blev, precis som vanligt, kraftigt bajsnödiga när Djurgården kontrade in 0-1.
Efter 0-2 och kraftigt djurgårdsövertag i hela andra perioden stod det ändå 1-2 inför sista, i vilken Färjestad gnetade sig ikapp. I förlängningen var det inget snack om vem som ville vinna.

Fast det mest intressanta var att äntligen få se den mytomspunna djurgårdsbortaklacken som man hört så mycket om.
Det var säkert en 10-12 personer på bortaståläktaren, och de hade en flagga som det stod Stockholms Stadion på. Imponerande; har Djurgården också byggt en utearena? Det visste jag faktiskt inte.

Dessutom förstärktes den redan imponerande bortaklacken av fem poliser. De hade dock enhetlig klädsel. Avsedd för hockey, så att säga.

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
1985 XT-350
Det var en skum match ikväll; Färjestad ...

Det är ändå rätt imponerande. Så fort det närmar sig slutspel så varvar de upp, år efter år.

En helt annan grej:
Om tur och otur jämnar ut sig till slut kommer hååvve blå ta guldet hur lätt som helst....

:huvet

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Det e ju jävligt skoj med folk som försöker trycka ner det faktum att "cluben" (som för övrigt uttalas klubben) faktiskt är ett jävligt bra lag som dessutom nu ligger i serieledning.. :banana

Allt jävla tjat om att det inte finns nån "vinnar-kultur".. ärligt.. hur fan kan man ha det när de varit i elitserien så kort tid.. tvärtom är det starkt att ligga så högt som de gjort trots att de inte legat i elitserien sen första världskriget.. Om LHC fortsätter spela så här bra år efter år så blir det ju "vinnar-kultur".. Ja menar vad fan spelar "vinnar-kultur" för roll om man ligger 1:a?? Kolla på Frölunda som tydligen skall ha "vinnar-kultur" och med lite tur kanske får vara med i slutspelet..:D

Sen att det är ett "köpe-lag-ala-chelsea"... visst men så är det ju med alla klubbar.. ända skillnaden är att LHC är bra på att göra affärer och har bra mycket bättre ekonomi än många andra och de e ju skitbra.. Jag skulle vilja se det lag som inte värvade en bra spelare om de hade råd..

Såja.. lutar mig bakåt och gapar stort så ni kan mata mig med fördomar.. :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Men håll med om att Cluben ser löjligt ut. :)
Det övriga har jag inte skrivit något om.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Go seger idag! Alltid lika fint att sätta dit tjötrövarna från solen.

Får samtidigt hoppas innerligt att gubbarna från Stockholm Stadion kan göra någon jävla nytta idag. Sätt dit MoDo.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Go seger idag! Alltid lika fint att sätta dit tjötrövarna från solen.

Får samtidigt hoppas innerligt att gubbarna från Stockholm Stadion kan göra någon jävla nytta idag. Sätt dit MoDo.

Då väntar vi bara på det vanliga gnället om matchklockor och annat som hör dåliga förlorare till att lipa om.:lol

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Väntar på en Mille...
Flera timmar efter matchen nu och fortfarande inget gnäll om fusk och matchklockor här? vad händer? :D

Färjestad var verkligen bedrövligt dåliga idag skapade precis ingenting på hela matchen, sex skott på första två perioderna eller något liknande?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept