Elitserietråden 2009/2010!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Det var ju tur att han var frisk med tanke på att han gjorde matchavgörande 2-1. Äckligt. :)
Ja, det var tur men han ställer till med så mycket skit bakåt tillsammans med Holmkvist (hatar folk som ska larva sig med Q i efternamnet så om han stavar med Q skiter jag i). De är så sega att det smärtar att se dem. Usch!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Jag är uthållig.

Du brukar ju framhålla vilka usla klackar exempelvis Färjestad brukar mobilisera på bortamatcher. Djurgårdens FC:s klack i Karlstad bestod av några vilsna själar med en flagga med en jättehäftig döskalle på. Jag vet inte om de verkligen var DFC-fans eller om det var en delegation från De stummas riksförbund, men du kanske vet?
De blev väl stumma när de fick veta att det var Håkan Loob som dömde matchen. Vilken jävla pajs det var!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag är uthållig.

Du brukar ju framhålla vilka usla klackar exempelvis Färjestad brukar mobilisera på bortamatcher.
Djurgårdens FC:s klack i Karlstad bestod av några vilsna själar med en flagga med en jättehäftig döskalle på. Jag vet inte om de verkligen var DFC-fans eller om det var en delegation från De stummas riksförbund, men du kanske vet?
Jag visste det... Att gå i polemik med dig är som att förhandla med djävulen själv. Du svarar med andra påhopp istället för ämnet i sig. Denna gång var det ämnet fotbollsklack som du kallar det. Eftersom du fortfarande inte förstår att en äkta Djurgårdare inte gör skillnad på om de står i en fotbollsklack eller en hockeyklack så lägger jag ner att försöka ngt mer.
Att jag ska ha hävdat att vi alltid har en stor bortaklack är lögn, jag har bara konstaterat att Färjestad har en dålig klack när ni spelar i Stockholm. Brynäs brukar vara bra, Hiv71 likaså och Leksand på sin storhetstid ska vi inte snacka om. Vilken klack! Däremot är vi skitbra hemma. Och du! Jag såg några fotbolls tröjor och halsdukar senast... Hemskt va?

Hockeymässigt så kommer DIF att vara i mellanskiktet denna säsong, men vi bygger för framtiden!

:hihi

Keep it up! I like it!

Förörvrigt verkar LundQvist göra debut idag. Kan vi vänta oss ett trendbrott (läs: seger) mot Scania? Säsongskortet får det bli idag.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
De blev väl stumma när de fick veta att det var Håkan Loob som dömde matchen. Vilken jävla pajs det var!
Pajas? Domaren tog en tvåa för varje tillstymmelse till hakning och fasthållning. Perfekt.
De s.k. boarding-utvisningarna var lika löjliga som alltid, men det var en åt vardera hållet.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Pajas? Domaren tog en tvåa för varje tillstymmelse till hakning och fasthållning. Perfekt.
De s.k. boarding-utvisningarna var lika löjliga som alltid, men det var en åt vardera hållet.
Vi förlorade och det var domarens fel, pungt :mad:
Förörvrigt verkar LundQvist göra debut idag. Kan vi vänta oss ett trendbrott (läs: seger) mot Scania? Säsongskortet får det bli idag.
Nej, det blev inget trendbrott i din mening men dock ett fall framåt. Oavgjort hemma mot bottenlaget imponerar verkligen... :D

Blir alltid glad när ett lag med överbetalda "stjärnor" underpresterar :yoparty

När får Uffe kicken?

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Om man har säsongskortet på Canal +, ingår matcher som sänds på Canal + Sport HD då?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Om man har säsongskortet på Canal +, ingår matcher som sänds på Canal + Sport HD då?
Si si. Om du har en HD-box vill säga.

Nej, det blev inget trendbrott i din mening men dock ett fall framåt. Oavgjort hemma mot bottenlaget imponerar verkligen... :D

Blir alltid glad när ett lag med överbetalda "stjärnor" underpresterar :yoparty

När får Uffe kicken?
Uffe består. Det tror jag allt.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Stormatch i Götelaborg idag.
Bara för den sakens skull gör väl Kallio tre mål idag. :gnissla

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Telefonen ringer

Kompis: Du, jag har fått ett par biljetter över, skaru med? Matchen börjar om en kvart, jag står i baren!

Jag: Nä, sitter fast på kontoret.

Doh.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
[YOUTUBE-ID]u71EO6BoLZA[/YOUTUBE-ID]

Undrar när vi får se ett sånt här mål i elitserien?

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
I kväll blir det tufft.... DIF-hiv71...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...