Tänk så roligt det vore om VF inte gick till slutspel.
För många Tierpare i laget ?
Tänk så trist det blir när VF inte går till slutspel för att de inte klarar av att göra mål.
Vet ej. Tycker mest det skulle vara roligt om de missade slutspel med tanke på pengar spenderade och "stjärnor" som värvats.För många Tierpare i laget ?
Det vore väl dock synd om man inte fick prova den nya, fina klockan i slutspelet.Vet ej. Tycker mest det skulle vara roligt om de missade slutspel med tanke på pengar spenderade och "stjärnor" som värvats.
Samt en oerhörd känslighet för motgång (läs ett mål i baken).Semi för FBK ser jag som en framgång - faktiskt. Solklart mellanår. För svaga backar för att gå långt i slutspelet.
Nu blev det slutspel. Allt annat vore fan ett ofantlig praktfiasko.Vet ej. Tycker mest det skulle vara roligt om de missade slutspel med tanke på pengar spenderade och "stjärnor" som värvats.
Om man lyfter blicken en aning...
... är det då inte konstigt att C+ väljer att visa bottenlagen istället för slaget om seriesegern i den absolut sista omgången...
Dom har väl inte bestämt vilken match det blir, står inget på hemsidan iallafall...
http://www.canalplus.se/kommande/elitserien
EDIT: Egentligen skitsamma, eftersom varken LHC eller HV verkar vilja vinna iallafall...
Det va la gôtt änna!!!
Tycker nog ändå den matchen är rätt, dom spelar ju om vilket lag som går till kvart, hv-lhc spelar ju "bara" om serievinst..
När det gäller VF finns det bara skadeglädje och det skäms jag inte för. Den kommer säkert fram när ni åker i första rundan.Sa grabben som så ofta gett skadeglädjen ett ansikte i denna tråd. Men nu är det jag som är skadeglad. Blåst på det roliga blev du.
När det gäller VF finns det bara skadeglädje och det skäms jag inte för. Den kommer säkert fram när ni åker i första rundan.
Skäms inte ett dugg, det är inte så allvarligt heller.Det är väl inte alldeles utan att vi har märkt det. Du borde faktiskt skämmas. Om inte annat så av det skälet att du är tämligen så ensam här i tråden att upprepat hålla på så där.
I skadeglädjens tecken får jag väl avslutningsvis framhålla att Färjestad har klar minusstatistik på VF den här säsongen.
FBK åker i kvarten.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |