Thomas H.
Medlem
Okej,grejen är den att jag tagit bort strömlåset (banhoj) för att bara ha en vippkontakt,kolla lite i manualen och klippte friskt av kabelhärvan,koppla ihop strömkablarna,kollade att skiten drog runt..check.. funkade,tog bort batteriet för laddning medan jag stack efter bensin,kom tillbaka och kopplade i och skulle provstarta men se NEJ.
När jag lägger på strömmen så går instrumenten igång,oljelampa plus bensinlampa och templampan för att sen slockna helt men alla digitala instrument lämnar på.
Bensinpumpen går heller inte igång och starten är död..detta funka som sagt innan.
Jag har kollat säkringar,kontakter,ström finns i batteriet så nu är frågan vad i helvete har jag lyckats grilla nu då?
Moppen är en R1:a -01 förgasarmodell.
När jag lägger på strömmen så går instrumenten igång,oljelampa plus bensinlampa och templampan för att sen slockna helt men alla digitala instrument lämnar på.
Bensinpumpen går heller inte igång och starten är död..detta funka som sagt innan.
Jag har kollat säkringar,kontakter,ström finns i batteriet så nu är frågan vad i helvete har jag lyckats grilla nu då?
Moppen är en R1:a -01 förgasarmodell.