PenDragon
En räv på hög nivå
Dödsstraff att LAN:a på sommaren om jag ska vara ärligwima skrev:Kunde ni slita er från dataspelen för att titta på fotboll...
Kungligt mål hur som helst! Forza Zlatan!
Dödsstraff att LAN:a på sommaren om jag ska vara ärligwima skrev:Kunde ni slita er från dataspelen för att titta på fotboll...
samma här!TokJohan skrev:Innan EM började hade jag alltid haft svårt för Zlatan.
MEN jag tycker han verkar ha utvecklats enormt mycket den senaste
tiden.Han e just nu grym.
// TOK
fan när man ser alla krama om zlatan efter matchen och så.MikkE skrev:samma här!
har egentligen alltid haft svårt för han, men nu på senare tid så börjar jag faktiskt tycka om han
Thundercat skrev:Första dagen i EM är över och dagens överaskning är Grekland som spelade bra och slog ett blekt Portugal. Ingen tippade en 2:a i tipstråden... Portugal kan få svårt att komma vidare från gruppen, fanns inte många glädjeämnen Portugals spel.
Spanien gjorde det som de skulle och vann mot Ryssland.
Imorgon väntar en kanonmatch, Frankrike - England.
Samuel_LJackson skrev:Italiens keeper gav Zlatan en blinkning direkt efter matchen som såg ut som "fan vilket snyggt mål" och Henke Larsson skulle visa varenda svensk avbytare hur klacken gick till ... snyggaste svensk-målet någonsin i tävlingsammanhang? Har dåligt minne men den kan inte finnas många konkurrenter om förstaplatsen
Ljungbergs klack till Zlatan idag var i samma klassMikkE skrev:jag gillade även zlatans klack till henke mot bulgarien.. kaxig värre
visst ja ... lite för het på tangenterna tror jag.. hehe..Heinrich skrev:Ljungbergs klack till Zlatan idag var i samma klass
Edit: Zlatans klack gick till Ljungberg och ingen annan
MikkE skrev:visst ja ... lite för het på tangenterna tror jag.. hehe..
jag såg dock inte ljungbergs klack till zlatan.. när var den?
Skojar du, han gjorde ju en kanonmatch rakt igenom, vann ju nästan varenda höjdduell mot nesta, rev åt sig bollar o skapade fria ytor åt medspelare... grymt värdfull då han drar på sig ett par spelares uppmärksamhet och ingen vågar gå på direkt.vågen skrev:Sicken jä*la tur det var då
Visst blev det snyggt men han gjorde ju inte så mycket i matchen innan dess.
jag har taskit minne.. kom iofs till tvn efter 27 minuter in i första halvleken, hade jobbatHeinrich skrev:Nån gång i första halvlek, Zlatan sköt över.....
vågen skrev:Sicken jä*la tur det var då
Visst blev det snyggt men han gjorde ju inte så mycket i matchen innan dess.
håller medBojje skrev:Tror att jag kommer att få många påhopp nu men det måste sägas!
Våra kommentatorer är alltför partiska... har ni inte märkt det?
Bojje skrev:Tror att jag kommer att få många påhopp nu men det måste sägas!
Våra kommentatorer är alltför partiska... har ni inte märkt det?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|