EM-tråden, diskutera EM här.

Status
Ej öppen för fler svar.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Bojje skrev:
Tror att jag kommer att få många påhopp nu men det måste sägas!

Våra kommentatorer är alltför partiska... har ni inte märkt det?

Varför har dem en där tjejen som kommentator, hon passar inte som kommentator, är alldeles för stel.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Vet inte om man ska skratta eller bli förbannad. Jag är förbannad iaf :mad:

Är det någon som förstår sig på Italiens j*vla filmande!!!! Jag hatar när dem slänger sig när motståndarna knappt nuddar dem. Har man sett någon spelare i italien som är ödmjuk? Nej fyyy f*n, jag hatar när dem slänger sig, blir så j*vla tokig :mad:

Ok om dem gör det nån gång, men dem slänger sig i varenda j*vla situation. Värsta är ju att dommaren blåser på dem och ger dem frisparkar. Nää ändring på detta, dommarna måste vara hårdare på filmning.

Den jag hatar mest är fan Gattuso, hur fan kan man göra som han gör? Han filmar som en 10 spelare tillsammans plus att han Är så j*vla ful i sitt spel! T ex när han tacklade mellberg (tror det var mellberg) så jävla fult med dobbarna rakt in i benet! Osså protesterar han sen! :kocko

Nää fyy f*n Italien får skärpa sitt spel! Hoppas dem åker ut :fyllisar :gnissla

Men vi tryckte ju ditt dom iaf :banana
MYCKET bra Sverige :jäs :jäs

:finger :finger Gattuso

Bifogat

• itagengat.jpg
    itagengat.jpg
    4.3 KB · Visningar: 13

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
En annan ganska irriterande företeelse i EM är alla avvinkade målchanser.

I samtliga matcher jag sett hittills, har det varit minst ett, ibland flera tillfällen då spelare fått en perfekt passning och sprungit sig "sopren".

Domarna vinkar ALLTID offside, trots att spelaren nästan i 100% av fallen har varit "i linje" med backen. Att komma fri med 3-4 meter tillgodo anses tydligen omöjligt, eftersom man blåser av varenda gång det händer.

Dags att börja föra in målkameror i fotboll också? Tydligen har tempot blivit så högt att linjedomarna inte klarar av offside-regeln längre...

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Flagga skrev:
Dags att börja föra in målkameror i fotboll också? Tydligen har tempot blivit så högt att linjedomarna inte klarar av offside-regeln längre...

Mm verkar så, men när det är offside så blåser dem inte istället :confused: Italien's mål igår tycker jag var offside! Men men ibland kan det väll kanske vara svårt att hänga med för linjedommarna men håller med dig om att det händer allt för ofta.

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Bojje skrev:

Testa att lyssna på Italienska eller engelska kommentatorer. Då ska du få se (höra) partiska.... Klart som faan att dom svenska kommentatorerna ska hålla på sverige samtidigt som dom är opartiska i analyserna.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Bojje skrev:

Men det är så att komentatorer SKA vara partiska när det rör sig om landskamper. Däremot klubblag emellan ska inget av lagen favorisearas...

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Tippar?

Vad Tippar vi nu då inför Sverige-Danmark ?
Skulle det inte vara skoj om det blev 2-2??

Jag tror på 3-1 till Sverige :) *optimist ja visst*

/AC

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
2-2 skulle va helt klart det bästa.. Tänk vilket uppror det skulle bli i Italien !!!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jag tippar att vi torskar eftersom vi byter ut halva laget.

Dessutom sätter vi in Kim-måste-driva-bollen-och-stanna-upp-anfall-varje-gång-han-rör-bolljäveln Källström från start, me not like.

Alla hyllar fanskapet, men såg ni mot Italien? Han stoppade upp anfall varje gång, det var Henke som slog djupledsbollarna och såg till att vi fick fram bollen, Kim slog ut med armarna och fjantade när han drivit bollen 10 meter för att han inte kunde slå en avgörande passning. VARJE GÅNG.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Fast jah tror att Sverige kan vinna matchen så hoppas jag av hela mitt hjärta att det blir 2-2. Av rent djävulskap mot lipsillarna där nere. Skulle vara skönt att slippa gnället från Europas källare. Börja sura över något som inte hänt och de hittat på själva....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sverige vinner lätt..

Fortfarande en fjollsport. Bara en massa skådespeleri. Rätt kul när nån blir "tacklad" och sen ligger de å tar sig på typ låret när replay visar att låret inte ens har träffat den andra spelaren. :rolleyes: Jag skrattar åt alla fjollbollspelare. Kärringar är vad dom är! Dock är sport spännande ibland att se på. Vet inte hur.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
sege skrev:
Jag tippar att vi torskar eftersom vi byter ut halva laget.

Dessutom sätter vi in Kim-måste-driva-bollen-och-stanna-upp-anfall-varje-gång-han-rör-bolljäveln Källström från start, me not like.

Alla hyllar fanskapet, men såg ni mot Italien? Han stoppade upp anfall varje gång, det var Henke som slog djupledsbollarna och såg till att vi fick fram bollen, Kim slog ut med armarna och fjantade när han drivit bollen 10 meter för att han inte kunde slå en avgörande passning. VARJE GÅNG.

Har du sett alternativet till Kim spela?? Svensson har ju varit bromskloss utan dess like (stålomspunnet?) hittills i EM!! Kim däremot har ett mycket rakare spel och passar fysiskt bättre mot Gravesen&co på mitten. Men både Svensson och chippen kommer nog att bytas in efterhans beroende på matchbild...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag