En avsparkad backspegel

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Samma grej hande mig da jag fortfarande knattrade runt pa scooter. Jag jagade bilisten sa langt det gick men han korde som en dare. Jag trodde inte att nagon sag vad som hande men nar jag akte forbi samma stalle ca en timme senare sa vinkade en bilist at mig att stanna och vevede ner rutan och sade: var det du som blev clippad av det dar aset for ca en timme sedan? Sedan sade han att han hade kort efter snubben sa langt det gick men han gav upp eftersom han korde gemom en massa rodljus men killen tog snubben reg plat och akte o polis anmalde honom. Det var bara turen att han sag mig pa hemvagen. Sa det finns bra bilister dar ute !
Men tyvarr ar det farre an de som e skitar.
Hade jag haft rektionsformagan da det
hande hade jag sparkat mer an hans spegel. Bra att du kickade av den ! Jag skulle dott av skratt nar jag sag han reaktion hahahaha.
Kor forsiktigt ! Kram

suzukirules

Medlem
Gick med
2 Feb 2005
Hoj
gsf 1200 s
Jag har funderat på vad killen sa på söderbergs i norrköping när han lämnade in sin skoda med en backspegel hängandes i trådarna, DET skulle jag vilja ha på film.. :3freak

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
mankan skrev:
1584229 Jag skulle nog inte våga dra en bilruta med bara MC-handskar efter att ha sett den här idioten i aktion. Han får ju ta i ordentligt och flera gånger för det mesta.

http://www.blennus.com/index.php?option=content&task=view&id=589&Itemid=

Enda anledningen till att jag postar den länken är för att visa att en bilruta kan vara ganska hård. Jag tar naturligtvis avstånd från handlingen och upprepar återigen att killen i filmen är en idiot.

beror nog på vad det är för bil me .... på äldre bilar är sidoruterna inga probem

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Skaffa ett armbågsskydd från 1200-talet, det borde bita bra, man bör dock vara aktsam så man inte repar tanken... :D :D

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
suzukirules skrev:
1607628 Sååååååååå snabb är jag inte..............eller???? :va
Som långis säger... Bara att öva!
När du känner dig säker så kan du börja öva på samma manöver, fast du gör en stoppie också och böÖörnar honom på huven också :tungan

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Man kan ju fästa en teleskopbatong på ett lättåtkommligt ställe också, enda jobbiga är väl att du får slänga den sen.

Helldriver

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Italiensk 2010:a på nästan 1200 cc
Tur ni bor i lugna Sverige.

I många av de länder jag besökt skulle varken MC föraren eller Skodaföraren tagit skymfen utan en av er hade varit död med en kula genom kroppen. :gnissla

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
suzukirules skrev:
1599200läxa upp någon för att denne tex glömt blinka

Har du aldrig glömt att blinka? Ska man behöva få backspegeln avsparkad för att man råkat glömma en blinkning?

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Gustav O skrev:
2228277 Tänkte också på det när jag läste tråden första gången. :lol

Måste ut å kolla backspeglarna... för jag har fanken inget märkt, lite disträ senate tiden, tankarna på annat.. :tuttar :)

/B

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
Ta reggnumret nästa gång och hämnas senare när bilen står parkerad! Onödigt att riskera livet! :tummenupp

MangeO

Med dubbla överliggande allt
Gick med
21 Jan 2005
Hoj
Två klassiska gubbhojjar, VTR1000 & DRZ 400 (E)
Mögel skrev:
1583835 Mmmm då är det värre med spolarvätska...... Jag får det alltid i ögonen.... :mad:

Körde om en Sl-buss precis när han bestämde sig för att spola lysena häromdan. Djävlar vilken dush man fick. Blev lite syrak först men sen upptäckte jag hur rent visiret blev :tummenupp.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bj.O.rn skrev:
2228439 Måste ut å kolla backspeglarna... för jag har fanken inget märkt, lite disträ senate tiden, tankarna på annat.. :tuttar :)

/B
Starta upp hojen när du ändå är ute. Jag gjorde dte idag och det var balsam för själen.

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Daniel_liss skrev:
1592335 håller fullkomligt med Mavve! dessutom så har vi sporthojsåkare redan tillräckligt (oförtjänt?) dåligt rykte hos vissa bilförare/andra som inte behöver spädas på...
tycker att en idiot som gör på det viset som den här bilisten, gör man bäst i att lämna långt bakom sig! han kommer iaf inte lära sig läxan, utan fyllas av ilska och aggretioner till nästa hojåkare han ser... och då kanske han kör över nån av oss...! :död

så sluta spela allan på hojen... :fatta! se till och åk och njut och ha det bra... och kommer det nån idiot så har vi ju bara att vrida på rullen! :arsele :yoparty

det va ett jäkla tjat om rykte hit och dit! att ni bryr er så mycket vad andra tycker och tänker, spelar det egentligen någon roll?? låter bara töntigt i mina öron :va

Dregen skrev:
2228458 Ta reggnumret nästa gång och hämnas senare när bilen står parkerad! Onödigt att riskera livet! :tummenupp

och så kan man göra så mycket mer roliga saker med den :hihi

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...