IronMike
Guest
Du menar som Rickard EngforsJohise511 skrev:2497477Är min den enda hojjen som är "det"? Den är tjej utanpå, men stark som en kille innuti
Du menar som Rickard EngforsJohise511 skrev:2497477Är min den enda hojjen som är "det"? Den är tjej utanpå, men stark som en kille innuti
IronMike skrev:2497497Du menar som Rickard Engfors
Travel skrev:2497290
Hur ska man se på hojarna, är det en hon eller en han
AndreasNo skrev:2497308Den är ett det...
En oidentifierbart det.
Rotorp skrev:2497634Min är defenitivt en hon... Precis som min utombordare är en hon...
Den för ett jävvla liv men det händer inget....
Kawakex skrev:2497642hahaha nu har du nog vänt på det du menar att det är en han, stor, brötig och luktar illa.
Det märks att du har lärt känna fel sorts tjejer.Rotorp skrev:2497694Eller gooo stark o gör alltid som jag vill
Fast å andra sidan kanske det inte är en hon utan en han.
Jag menar, den är ju faktist tyst om jag vill det...
IronMike skrev:2497385Min hoj är en chey.....annars skulle jag inte gjort min bildserie i somras
[- sNaIjK -] skrev:2497409Givetvis hojen en HON. Det är slående likheter mellan en tjej och Sporthoj.
* Båda tär på plånboken
* Säsongen är bäst på sommaren, det är då man brukar få ut valuta för sin slantar.
* Båda kinkar när det är kallt & grått ute. Kan vara lite svårt att få upp tempen då.
* När hösten kommer brukar det inte bli mycket av varken det ena eller andra.
* Tröttnar du? Gör dig av med respektive. Kommer alltid ut nya härligheter på marknaden.
* Båda blir högljudda när det börjar gå undan
* Till sist men inte minst, insidan är rätt viktig om du inte är en gnidare som bara bryr dig om att posa vid stranden.
Fist Woman skrev:2497904Ducati- Hona (vacker,ändamålsenlig men ack så otillförlitlig)
Sanna-Lkpg skrev:2498845Klart det är en 'han' jag gränslar varje gång det är dags för en åktur
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|