En båt är en tjej, vad är hojen ?

Dr.Bike

Guest
Triggerhappy skrev:
2497925 Min hoj är en DEN, ett objekt för njutning och tortyr.

Du VÅGAR bara inte säga att det är en HON! :tungan
(För då blir DU ett objekt för njutning och tortyr...)

EnduransJanne skrev:
2497638 Hojen kan vara en han eller hon, säg bara inte att den är ett "det", då låter det som något dött och så är det definitivt inte, min hoj lever!

Präxis! Ett "det" kan det aldig vara!
Då har man inte en RELATION med sin hoj...

Last edited:

Dr.Bike

Guest
betsy skrev:
2498955 Sören är en HAN! Så de så:fatta!

Hehe... Sören! Vilket namn! Låter nästan som du hyser en hatkärlek till honom!
Varför Sören? Enlighten us bitte!

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Dr.Bike skrev:
2498966 Hehe... Sören! Vilket namn! Låter nästan som du hyser en hatkärlek till honom!

hmm. S2R= S two R= Sören... Va vet jag , den förra hette Megasen, ska jag förklara det också? Liten blå grisliknande varelse med rosa nos som gillar glass...:confused:

Dr.Bike

Guest
betsy skrev:
2498996 hmm. S2R= S two R= Sören... Va vet jag , den förra hette Megasen, ska jag förklara det också? Liten blå grisliknande varelse med rosa nos som gillar glass...:confused:

Ha! Megasen minns jag!! :)

S2R till Sören...inte SÅ pjåkigt! Bra ascossiatiosförmåga! ska fundera på vad min hoj heter...
Egentligen asså.

Honda, hynda, 900RR... nej jag kommer inte på nåt.
Hjälp mig snälla!
Ett kvinnonamn.

Dr.Bike

Guest
Trinity skrev:
2499017 Min hoj är min bäbis. Varken en han eller hon :tungan

Äh - bäbis! :blah

Baby möjligen då! Men bäbis!!?
Som du tar henne runt bana så undrar man hur du skulle uppfostra en bäbis! :D
Trodde Rossi var din bäbis! :tummenupp

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Travel skrev:
2497290 Båtar ger man ju alltid kvinnonamn :tuttar
det förutom en jag såg i Waxholm som hette "stulen tre" :confused:
Kanske nått att ta efter då man blivit av med en hoj och skaffat fått en ny
på försäkringen. :va

Om nu båtar är tjejer,
Hur ska man se på hojarna, är det en hon eller en han
Kanske beror på vem som äger hojen, tjej eller kille :)

Min RF900 inöpt på Lukas-dagen blev såklart kallad för Lucifer eftersom den var i skepnad av en varg i fårskinn enligt MC-nytt eller dylig tidning. Passande och väldigt sann!! Saknar den faktiskt även idag.......... En hane alltså!

Zx12:an fick heta ........hade faan inget namn på den, men kuk fanns det i den motorn!!! En hane alltså!

GSXR:en heter ingenting den heller, men den är borrad (så då borde den vara en hona!) men den går som satan efter jag fläskade dit 4-1 och RS 36:eek:r, 142 på bakmackan gör den till en ståtlig herre i sina bästa dagar!!!!!

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Min hoj startar alltid och gjør precis som jag vil..ergo det ar inte en tjej......

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Dr.Bike skrev:
2499010 Ha! Megasen minns jag!! :)

Honda, hynda, 900RR... nej jag kommer inte på nåt.
Hjälp mig snälla!
Ett kvinnonamn.

Visst ja! Vilket skönt uppslag på hojnamn! Alla gamla barnprogram från 70-talet! Inta bara det underbara tecknade barnprogrammet av Arnold: Matulda och megasen. Utan även: Doktor Krall och Göte Skötare, Pan Tau, Drutten och Gena,Tårtan, Loranga Mazarin och Dartanjang, Ville Valle Viktor, Broster Broster, Spöket Laban, Kapten Zoom, Dr Drövel, Beppe, Balthazar, Syster Yster mm mm!

Last edited:

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Oavsett så har de i alla fall en sak gemensamt...de är jävligt dyra i drift.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Jörgen Karlsson skrev:
2499200 Visst ja! Vilket skönt uppslag på hojnamn! Alla gamla barnprogram från 70-talet! Det underbara tecknade barnprogrammet av Arnold: Matulda och megasen, Doktor Krall och Göte Skötare, Pan Tau, Drutten och Gena,Tårtan, Loranga Mazarin och Dartanjang, Ville Valle Viktor, Broster Broster, Spöket Laban, Kapten Zoom, Dr Drövel, Beppe, Balthazar, Syster Yster mm mm!

Balthazar, Drutten och Gena var öststatsproganda riktad mot minderåriga, vem minns inte alla dessa inslag av pionjärer med röd förgiftad sjal. Ännu ett konkret exempel på den tid då Sverige kämpade för att bli en satelitstat till Sovjetunionen [Sãvjëtskísajõs]

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
flugan skrev:
2499212 Balthazar, Drutten och Gena var öststatsproganda riktad mot minderåriga, vem minns inte alla dessa inslag av pionjärer med röd förgiftad sjal. Ännu ett konkret exempel på den tid då Sverige kämpade för att bli en satelitstat till Sovjetunionen [Sãvjëtskísajõs]

Ja visst, men vi röstar ju trots allt uppenbarligen inte på de partierna nu! ;) Jag bara lät mig berusas av nostalgin. Klart att jag inte vill ha tillbaks svartvit tv med två kanaler.
Jag tycker det var rätt hög verkshöjd på programmen iaf. Staffan Westerbergs
"Vilse i pannkakan" och "Den lilla Teatern" minns jag dock att jag tyckte var skrämmande.

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Jörgen Karlsson skrev:
2499223 Ja visst, men vi röstar ju trots allt uppenbarligen inte på de partierna nu! ;) Jag bara lät mig berusas av nostalgin. Klart att jag inte vill ha tillbaks svartvit tv med två kanaler.
Jag tycker det var rätt hög verkshöjd på programmen iaf. Staffan Westerbergs
"Vilse i pannkakan" och "Den lilla Teatern" minns jag dock att jag tyckte var skrämmande.
Nu ska vi inte blanda ihop trådarna här va :fakta

"Vilse i pannkakan" och "Den lilla Teatern" hör väl iaf till "Du där på rosenhill" tråden :va

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Dr.Bike skrev:
2498966 Hehe... Sören! Vilket namn! Låter nästan som du hyser en hatkärlek till honom!

Haha, min bil heter Holger, han är lite gubbig med automatlåda (grå Mazda 626 -92). Datorn heter Gösta (han e en halvmysig laptop som brukar göra som man vill.)
450n däremot är en slyna som heter Roxxxy, hon har ett jävla humör och är rapp som fan när hon vill.

RawLion

Kungen av kallstarter
Gick med
27 May 2006
Hoj
Yamaha YZF 750R
Min familj har lärt sig att jag sticker ut och tar en sväng med "Bettan".

Sist jag kollade var Bettan en hon...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...