En fråga för de gamla rävarna på forumet.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
I tidernas begynnelse så diskuterades ett företeelse bland hojburna nollåttor som gjorde Oljedryparn till den hårdaste av alla Stockholmsknuttar, men nu, i samband med ett ångestfyllt tjut över ett förlorat skinnställ, så slog mig en tanke.
-Men har Oljespill ett så nytt ställ?
-Ja det har han ju det såg jag ju på bilder i höstas...

DET VAR NÅGOT FEL PÅ BILDERNA JAG SÅG I HÖSTAS!!!

Oljerykarn, berätta ärligt,rätt mellan ögona och utan nån grädde på moset - Har du lagt undan västen? Parkerat den bland prylarna som numera klassas som nostalgi? Har den varit ute i fartvinden för sista gången? Kommer den nu tas ut ett gång per år bara för att se om den fortfarande passar? Har betongen tagit dig med??

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
HAhahHAhaHAHAhahAhah. Han har blivit utsparkad ur dingdong mc! Han hade för "modern hoj".

Inte alls :fakta, men ändå

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Detta blir bara värre Oljerykarn?!? Har du ett förflutet i en klubb med märkes-snobberi eller ljuger den ondaste nollåttan av dem alla??

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Hehe, tyvärr så måste jag säga att varken jag eller gsx1100frad här på forumet kan kalla oss hårda bikers längre. Jag gick ur Dingos MC i våras och han gick ur i höstas. Det hela beror för mig på två saker. Jag är ingen klubbmänniska, anledningen till att jag gick med var att det var gamla polare som drog igång verksamheten. Det andra är att jag inte passade in riktigt i Bikerkulturen, där 99% åker HD, har skägg och är över 35. Festerna är schyssta, folket för det mesta med men man blir inte riktigt accepterad med räserhoj. Så numera är jag klubblös och därmed väst- och ryggmärkeslös.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
OLJEKYLD GSXR skrev:
Hehe, tyvärr så måste jag säga att varken jag eller gsx1100frad här på forumet kan kalla oss hårda bikers längre. Jag gick ur Dingos MC i våras och han gick ur i höstas. Det hela beror för mig på två saker. Jag är ingen klubbmänniska, anledningen till att jag gick med var att det var gamla polare som drog igång verksamheten. Det andra är att jag inte passade in riktigt i Bikerkulturen, där 99% åker HD, har skägg och är över 35. Festerna är schyssta, folket för det mesta med men man blir inte riktigt accepterad med räserhoj. Så numera är jag klubblös och därmed väst- och ryggmärkeslös.

Jag tror det är för att du blir bara mesigare o mesigare för varje år.....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ajajaj!! Där sjönk du på kultskalan.:)

Annars är det rätt kul att åka i HDgäng ibland. Höjdpunkt imin karriär var när fyra feta ryggmärkesnorskar kommer springande ut från sin ba..sitt garage för att se vad som mullra så j-a gött mellan husen..... och fick se en VFR750 :D

Nackdelen med att köra med HDgäng är väl allt j-a väntande. Vänta för att något går sönder, vänta för att något trillar av och vänta för att det går sakta i uppförsbackarna....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ja just det, glömde "vänta för att fanskapen inte kan klä sig ordentligt så går det för fort så fryser dom".

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
OLJEKYLD GSXR skrev:
Vi startar en ny ryggmärkesklubb, endast för Gammelgixxers och givetvis med sadistiska intagnings cermonier.

Stackars Freppa får skamsen stå vid sidan och bese när penalimsmen haglar över alla wannabes.

Lunkan är trendsetter med nagellacksfägade kåpor och Fårrd ljuddämpare.

Tom är vårat senaste tillskott, stor och elak som få så sätter han dom flesta i skugga.

Frågan är om vi ska ha Skinn eller Jeansväst :va

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jodå, åka med riktiga bikers är intressant, ibland kommer man inte ens iväg från parkeringen. Känns hårt att tappa sin kultstatus, nu är jag bara en vanlig trist Oljedroppare :(
Iden om en Gammelgixxerklubb låter fint, bara det är mycket sadism inblandat. Vad sägs om skinnväst med jeansfoder?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jodå, åka med riktiga bikers är intressant, ibland kommer man inte ens iväg från parkeringen. Känns hårt att tappa sin kultstatus, nu är jag bara en vanlig trist Oljedroppare :(
Iden om en Gammelgixxerklubb låter fint, bara det är mycket sadism inblandat. Vad sägs om skinnväst med jeansfoder?
En fodrad skinnväst med en fet logga på ryggen, frågan är bara hur många members vi får, dom flesta järnstaketen är antingen skrotade eller ombyggda av A Brink & co till styrlåsrejsing.

Mitt nya ställ kommer att ha rejspuckel, det kommer att se j-t konstigt ut under västen :va

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
En fodrad skinnväst med en fet logga på ryggen, frågan är bara hur många members vi får, dom flesta järnstaketen är antingen skrotade eller ombyggda av A Brink & co till styrlåsrejsing.

Mitt nya ställ kommer att ha rejspuckel, det kommer att se j-t konstigt ut under västen :va

Skinnställ under väst :rofl den var bra :lol

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Dingelidong MC. Hahaha. :rofl
Svara på följande frågor

1. Varför ska du inte rejsa i år, du skröt ju över hur snabb du va.
2. Varför har du ingen hoj.
3. Finns Gud och isåfall varför

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
GSXR1100R skrev:
Svara på följande frågor

1. Varför ska du inte rejsa i år, du skröt ju över hur snabb du va.
Pengabekymmer. Kan inte finansiera en RR-satsning.
GSXR1100R skrev:
2. Varför har du ingen hoj.
Pengabekymmer. Funderar dock på att inhandla en halvskrotig R1:a.
GSXR1100R skrev:
3. Finns Gud och isåfall varför
Jag är Gud.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Pengabekymmer. Kan inte finansiera en RR-satsning.

Pengabekymmer. Funderar dock på att inhandla en halvskrotig R1:a.

Jag är Gud.

1. Du har ju haft hela vintern på dig att spara, sälj gopeden och kom in i matchen.

2. Du har ju haft hela vintern på dig att spara, sälj gopeden och kom in i matchen.

3. Om du är gud så har jag gjort mitt val.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
GSXR1100R skrev:
1. Du har ju haft hela vintern på dig att spara, sälj gopeden och kom in i matchen.

2. Du har ju haft hela vintern på dig att spara, sälj gopeden och kom in i matchen.

3. Om du är gud så har jag gjort mitt val.

1. Jag har köpt andra leksaker.

2. Jag har köpt andra leksaker. Funderar dock på att inhandla en halvskrotig R1:a.

3. Jag ÄR Gud.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...