En fråga för de gamla rävarna på forumet.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
McB skrev:
1. Jag har köpt andra leksaker.

2. Jag har köpt andra leksaker. Funderar dock på att inhandla en halvskrotig R1:a.

3. Jag ÄR Gud.

1. Judas

2. Judas

3. Jaså

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
MackBeeeeee köper klockor för 30 papp istället för att lägga stålarna på nått man kan ha nytta av. Jag har klocka i mobilen så jag klarar mig. Däremot har jag inget skinnställ längre :4skrika vad sägs om Oljekyld MC förresten? Med en fet oljekylare som ryggmärke.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
OLJEKYLD GSXR skrev:
MackBeeeeee köper klockor för 30 papp istället för att lägga stålarna på nått man kan ha nytta av. Jag har klocka i mobilen så jag klarar mig.

Fuck. Busted. :huvet

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Om man vill starta en klubb där man garanterat får vara ifred vid pauserna på vägkrogarna så kan man ju ha ryggmärke med texten "SNOPP E GOTT MC" :rofl

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
ktmjacke skrev:
Om man vill starta en klubb där man garanterat får vara ifred vid pauserna på vägkrogarna så kan man ju ha ryggmärke med texten "SNOPP E GOTT MC" :rofl

Är du ensam medlem?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:
MackBeeeeee köper klockor för 30 papp istället för att lägga stålarna på nått man kan ha nytta av. Jag har klocka i mobilen så jag klarar mig. Däremot har jag inget skinnställ längre :4skrika vad sägs om Oljekyld MC förresten? Med en fet oljekylare som ryggmärke.

Fi sorkars vilken mytoman han är, först spammar han sönder rejsingforumet en hel vinter om hur snabb han är och hur mycke pisk vi ska få, sen så när våren närmar sig så nyktrar han till och skyndar sig snabbt att handla klockor och bjäfs för hela rejsingbudgeten så han slipper att skämmas.

Mack-Bertil nu kan du logga ur permanent :kocko

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
GSXR1100R skrev:
Fi sorkars vilken mytoman han är, först spammar han sönder rejsingforumet en hel vinter om hur snabb han är och hur mycke pisk vi ska få, sen så när våren närmar sig så nyktrar han till och skyndar sig snabbt att handla klockor och bjäfs för hela rejsingbudgeten så han slipper att skämmas.

Mack-Bertil nu kan du logga ur permanent :kocko

Jag köper vad jag vill för mina pengar. Dessutom hade jag inte haft råd att finansiera en RR-satsning även utan detta inköp. Kanske till nästa år, om sponsorerna (farsan och morsan) lättar lite på pluskan.

Edit: men var inte rädd. Jag kommer fortfarande att frekventera de flesta RR-tävlingarna, men då i form av fotograf alt. paraplypojke/sexslav åt Team MadMachoBitch.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Erkänn mäckbee, du tycker att det kan kvitta när du ändå inte har råd med poserarhoj ;)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
McB skrev:
Är du ensam medlem?
Jag kan va president,för vi kör väl enligt sverigemodellen,så vi kan parka bredvid ha-snubbarna på alla träffar??? :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Jag köper vad jag vill för mina pengar. Dessutom hade jag inte haft råd att finansiera en RR-satsning även utan detta inköp. Kanske till nästa år, om sponsorerna (farsan och morsan) lättar lite på pluskan.

Edit: men var inte rädd. Jag kommer fortfarande att frekventera de flesta RR-tävlingarna, men då i form av fotograf alt. paraplypojke/sexslav åt Team MadMachoBitch.

Läses enklast med * Ja jag är en feg talanglös stackare som snackar för mycket*

Erkänn nu och du skall slippa skampålen i sommar :arsele

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
berggren_martin skrev:
Erkänn mäckbee, du tycker att det kan kvitta när du ändå inte har råd med poserarhoj ;)

Visst är det roligt med en fin hoj, men just nu duger nästan vad som helst. Ska ju ändå bara köra ifrån folk med skiten. :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Hur kom denna tråden att handla om mig istället för om Oljerdryps skinnväst? Måste vara rekord i OT.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Hur kom denna tråden att handla om mig istället för om Oljerdryps skinnväst? Måste vara rekord i OT.
Nu försöker du att byta samtalsämne, erkänn att du skrev på checkar med käften som kroppen sedan inte kunde lösa ut.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...