ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
han skrev ju att du skrev "checkar"med käften som kroppen inte kunde lösa ut.Försökte va lite lustig där lixom.McB skrev:![]()
Jag hatar minimumgränsen på 5 tecken.
han skrev ju att du skrev "checkar"med käften som kroppen inte kunde lösa ut.Försökte va lite lustig där lixom.McB skrev:![]()
Jag hatar minimumgränsen på 5 tecken.
Jepp och så skyller han på en massa annat, just nu är du min idol Goodstuff... men det går snart över.Goodstuff skrev:OK att det inte finns några som helst sätt att ekonomiskt försvara mitt inköp men klockor för 30 000 tar nog fan priset i min bok för underliga inköp.![]()
Goodstuff skrev:OK att det inte finns några som helst sätt att ekonomiskt försvara mitt inköp men klockor för 30 000 tar nog fan priset i min bok för underliga inköp.![]()
Med din nya avatar är du härmed förlåtenMcB skrev:Klocka, inte klockor. Singularis, min vän.
GSXR1100R skrev:Med din nya avatar är du härmed förlåten![]()
Freppa skrev:Jag hatar er. Allihopa. Hatar.
McB skrev:Det är ömsesidigt, Freppa.
Freppa skrev:Jag skola straffa dig. Jättemycket. "Hojlösboy"!
Freppa skrev:Soon and vey soon, you are going to see the king.
(hail to the king baby! Shop smart. Shop S-mart. GET IT?!)
Hmmm hmmm,det e jag som e president i snopp e gott mc.Freppa skrev:För övrigt, som reflektion över Mattias "Snopp e gott MC":
Varför vill ingen vara med i min nya klubb "Powerpuff MC", med Powerpuff girls som "patch". Jag som tycker det är en god ide......
Freppa skrev:Jag hatar er. Allihopa. Hatar.
Nytt RR-team på gång; McMavve Myhto RR Team, MMMRRT.GSXR1100R skrev:Fi sorkars vilken mytoman han är, först spammar han sönder rejsingforumet en hel vinter om hur snabb han är och hur mycke pisk vi ska få, sen så när våren närmar sig så nyktrar han till och skyndar sig snabbt att handla klockor och bjäfs för hela rejsingbudgeten så han slipper att skämmas.
Mack-Bertil nu kan du logga ur permanent :kocko
Skenracing är det senaste inom RR, det går till såhär, man snackar tufft hela vintern om sina feta varvtider & hur grym hoj man kommer att skaffa till våren, sen postar man överallt och berättar för alla att man kommer att "äga" på alla banor, när sedan våren står på glänt så byter man plötsligt intresse till något helt annat såsom klockor eller k-analsim, symptomen känns igen på skryt & skrävel vintertid och övergår till feghet & bortförklaringar på vårkanten.valmers skrev:Nytt RR-team på gång; McMavve Myhto RR Team, MMMRRT.
Bättre då att, som du, vara feg året runt.GSXR1100R skrev:Skenracing är det senaste inom RR, det går till såhär, man snackar tufft hela vintern om sina feta varvtider & hur grym hoj man kommer att skaffa till våren, sen postar man överallt och berättar för alla att man kommer att "äga" på alla banor, när sedan våren står på glänt så byter man plötsligt intresse till något helt annat såsom klockor eller k-analsim, symptomen känns igen på skryt & skrävel vintertid och övergår till feghet & bortförklaringar på vårkanten.
Oljekyld MC låter prima, det kör vi påOLJEKYLD GSXR skrev:MackBeeeeee köper klockor för 30 papp istället för att lägga stålarna på nått man kan ha nytta av. Jag har klocka i mobilen så jag klarar mig. Däremot har jag inget skinnställ längrevad sägs om Oljekyld MC förresten? Med en fet oljekylare som ryggmärke.
Feghet och dumhet är två helt olika saker, att köra över sin egen förmåga straffar sig som du vet, man vinner inga tävlingar liggandes i sandfållan.valmers skrev:Bättre då att, som du, vara feg året runt.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!