En kväll på banan

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Det var ruggigt roligt ikväll det var mest en massa leenden, tråkigt bara med Peters vurpa och hoppas att allt är ok med honom :pannkyss nån som känner honom kan väl posta nåt om det ! Vi hoppas att det går att genomföra snart igen ... Faan jag måste slipa mera knäpuckar :yoparty började ju få till det ... Syns snart alla igen alla hojpolare

/Joakim
 

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Det var ruggigt kul!! :)

Synd som sagt att Peter gick omkull...vart lite chokad o blåslagen..hoppas han reder sig snabbt!

Nästa gång får man ta på sig riktiga bysser med skinn så man kan lämna märken i kurvorna ;)

Micke N körde med rettan hem så väskan öppnade sig..det regnade pet flaskor o handukar på E4:an..man fick kryssa mellan missilerna för att undvika att bli träffad ;)


stort TACK för ikväll!!

/ Jonas


P.s ngn bild på en envis "gubbe" som gasade friskt och andra tok ;)
 

Bifogat

  • Jocke.JPG
    Jocke.JPG
    73.1 KB · Visningar: 76
  • DSC03096.JPG
    DSC03096.JPG
    72.2 KB · Visningar: 74
  • 11.JPG
    11.JPG
    51.5 KB · Visningar: 60
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Trevlig kväll, blev runt 25 personer som kom och körde i det soliga och fina vädret.:tummenupp

Trist med kraschen, håller tummarna för att det löser sig på bästa sätt.

Och :Bugar till bash som såg till att kvällens åkning blev av.:yoparty
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Dubbelpostar lite i den här tråden...

Ja det var en trevlig bankväll med värsta kanonvädret. Hoppas också att det gick bra med killen som vurpade.

Eftersom jag var sist från området tog jag hand om ett par kvarglömda svarta MC-Stövlar. Återfås mot beskrivning. Skicka PM eller maila på ntrade@hotmail.com (Det är inte killen som vurpades stövlar utan ett par andra).

Mvh

/ Kenneth
 

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Hmmm .... ett par stövlar lär väl märkas om man saknar, lite små dragigt utan skulle jag tro :) Vi var 26 tappra betalande så det blev ett + i kassan på 1250 kr :tummenupp att sättas av till nästa bandag. Siktar på tordag v. 33 om det är ok, eller om det finns nåt annat förslag ? Tänkte att om vi sätter undan pengar efter varje åkning så kanske till slut så har vi till en hel helgdag .... hur låter det ?
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
bash skrev:
2350146 Hmmm .... ett par stövlar lär väl märkas om man saknar, lite små dragigt utan skulle jag tro :) Vi var 26 tappra betalande så det blev ett + i kassan på 1250 kr :tummenupp att sättas av till nästa bandag. Siktar på tordag v. 33 om det är ok, eller om det finns nåt annat förslag ? Tänkte att om vi sätter undan pengar efter varje åkning så kanske till slut så har vi till en hel helgdag .... hur låter det ?

Garanterat någon av de som kom med släpkärra som glömde dojerna :)

Torsdag V33 kan inte jag för då åker jag till Norge och kör Scandinavian Open men ni klarar ju er själva och det finns ju många andra väldigt rutinerade hojåkare som kan ge tips och råd till de som vill, så kör på det datumet om det passar. Om ni av någon anledning skulle vilja ha med mig på nån körning framöver kan ni kolla in kalendern på N-TRADE RACING webben och boka in en bankörning som inte krockar med tävlingarna. I kalendern står alla inplanerade tävlingar och datum.
Tack för att jag fick vara med och leka lite :)
 

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
bash skrev:
2350146 Hmmm .... ett par stövlar lär väl märkas om man saknar, lite små dragigt utan skulle jag tro :) Vi var 26 tappra betalande så det blev ett + i kassan på 1250 kr :tummenupp att sättas av till nästa bandag. Siktar på tordag v. 33 om det är ok, eller om det finns nåt annat förslag ? Tänkte att om vi sätter undan pengar efter varje åkning så kanske till slut så har vi till en hel helgdag .... hur låter det ?


Låter överlägset :)

Kanske kan avsluta säsongen med en hel "helgdag" o grilla lite o så där :), sounds super! :yoparty
 

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Ja faan det tänkte jag inte ens på ... en grillning vore ju helt suveränt typ som nån avslutning eller nåt på slutet av sommaren. Och du Jonas vem kallar du gubbe !!! hoppas du inte menar han som står och drar in airbagen på första bilden .... MUUUAAAHHAAAA !!!!!!!!! Tråkigt att du inte kan vara med isåfall om det blir åkning v.33 men vi får väl klämma in fler ggr bara, du var till stor hjälp, och är väldigt tacksam för det, så tack så mycket Kenneth :pannkyss
 

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
bash skrev:
2350282 Ja faan det tänkte jag inte ens på ... en grillning vore ju helt suveränt typ som nån avslutning eller nåt på slutet av sommaren. Och du Jonas vem kallar du gubbe !!! hoppas du inte menar han som står och drar in airbagen på första bilden .... MUUUAAAHHAAAA !!!!!!!!! Tråkigt att du inte kan vara med isåfall om det blir åkning v.33 men vi får väl klämma in fler ggr bara, du var till stor hjälp, och är väldigt tacksam för det, så tack så mycket Kenneth :pannkyss


Gubbe? hehe ...:blah
 

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
HAHA !! ja den här gubben kom hem och konstaterade att han till och med skrapat tåslidern på högerstöveln .... de du pojkslyngel då snackar vi nedlägg :cdevil

När man visar brudarna det så blir det :pussa


HEHEHE :yoparty
 
Last edited:

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
bash skrev:
2350404 HAHA !! ja den här gubben kom hem och konstaterade att han till och med skrapat tåslidern på högerstöveln .... de du pojkslyngel då snackar vi nedlägg :cdevil

När man visar brudarna det så blir det :pussa


HEHEHE :yoparty

Tyckte mig själv kunna se att en söm gått i byxan vid högerknäet ;) , ÄVEN att jag suddat lite på bootsen *s* , men d kan ha blivit när jag tog av mig dom igår kväll oxå!

:squid
 

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Hörde att Peter killen som vurpade igår, skulle få komma hem idag. Men vet inte hur han mår ... förutsätter att det är rätt så ok när han får komma hem i alla fall. Och hoppas att han vill åka mera hoj :pannkyss
 
Last edited:

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha YZF 600R
Tack för en trevlig kväll, vad kul att det var en sån bra uppslutning! Trist med vurpan, jag hoppas oxå att allt är OK med Peter!

Toppen Jocke att du engagerade dig å hyrde banan, super! Bra idé oxå att avsätta de pengar som blev "över" till nästa bantillfälle! :tummenupp Grillning låter inte helt fel, tex att man kör bana på dan å träffas å grillar på kvällen.. Alt. att man tar med grillprylar upp till banan.. Vi var ett gäng hojnissar som träffades en lördkväll förra hösten å det var riktigt trevligt, så jag är på om det blir nåt fler samkväm! :yoparty



bash skrev:
2350146 Hmmm .... ett par stövlar lär väl märkas om man saknar, lite små dragigt utan skulle jag tro :) Vi var 26 tappra betalande så det blev ett + i kassan på 1250 kr :tummenupp att sättas av till nästa bandag. Siktar på tordag v. 33 om det är ok, eller om det finns nåt annat förslag ? Tänkte att om vi sätter undan pengar efter varje åkning så kanske till slut så har vi till en hel helgdag .... hur låter det ?
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
bash skrev:
2350146 Hmmm .... ett par stövlar lär väl märkas om man saknar, lite små dragigt utan skulle jag tro :) Vi var 26 tappra betalande så det blev ett + i kassan på 1250 kr :tummenupp att sättas av till nästa bandag. Siktar på tordag v. 33 om det är ok, eller om det finns nåt annat förslag ? Tänkte att om vi sätter undan pengar efter varje åkning så kanske till slut så har vi till en hel helgdag .... hur låter det ?


SUPER NICE :tummenupp
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
bash skrev:
2350282 Tråkigt att du inte kan vara med isåfall om det blir åkning v.33 men vi får väl klämma in fler ggr bara, du var till stor hjälp, och är väldigt tacksam för det, så tack så mycket Kenneth :pannkyss
Tackar, men ni hade ändå klarat det galant utan mig :) Vi får se om jag kan haka på nån fler gång.
Stövelägaren är också funnen. En av SMC killarna som var och körde under dagen innan vår kvällskörning :tummenupp
 

Fredrik H

Skruvar R6
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
R6
Ja det blev ju en j-vligt bra torsdagskväll (bortsett från stackarn som rasade, må han bli kry och knyppla ihop skinnstället igen).
Perfekt väder och lagom mycket folk. Tack alla.

Lyckades faktiskt få ett antal sladdar ut ur högern innan E4-böjen. Det har jag inte märkt tidigare?!?! Lite brydd över det faktiskt då jag har flång nya Pilot Power på. Jag får testa ett annat spår nästa gång.

hade alla
Ett särkilt tack till han som hade pumpen med sig :tummenupp
// Fredrik
 

klain

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
dr 350, minimoto
Måste säga som alla andra att de va en kanonkväll förutom vurpan!
Är redo för nästa gång så man får skrapa lite puck.

p.s. Petter skulle aldrig få låna superblackbirden igen efter att farsan hans såg hur däcken så ut som :S
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top