En "längta efter sommaren-film"

_-freddie-_

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2006
Hoj
Aprilia rs 125
Varför är det så svårt menar du:va Har man en sporthoj så har de ju inte en sportslig chans! Man behöver ju inte åka direkt till adressen där hojen står skriven.:pannkyss

Däremot så kan det vara skönt att ha plåten på om man bestämmer sig för att glida runt i stan.

Alltså jag menade att man pga av skylten skulle hade svårt, men jag antar att man kan va lite bitchig och förneka när polisen kommer fram till dörren. Jag skulle dock inte vilja att uppmärksamheten drogs så mycke till mig :blah Sen så finns det säkert en del nackdelar med det...Skulle t.ex. va lite kul om snuten tar numret på plåten typ 10 ggr och man förnekar det om och om igen...

_-freddie-_

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2006
Hoj
Aprilia rs 125
Alltså jag menade att man pga av skylten skulle hade svårt, men jag antar att man kan va lite bitchig och förneka när polisen kommer fram till dörren. Jag skulle dock inte vilja att uppmärksamheten drogs så mycke till mig :blah Sen så finns det säkert en del nackdelar med det...Skulle t.ex. va lite kul om snuten tar numret på plåten typ 10 ggr och man förnekar det om och om igen...

EDIT: Du skriver också att det OFTAST inte räcker för åtal...Sen så är det självklart att man ska köra med skyllt när man inte kör som en galen apa.:)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024