En "längta efter sommaren-film"

_-freddie-_

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia rs 125
Varför är det så svårt menar du:va Har man en sporthoj så har de ju inte en sportslig chans! Man behöver ju inte åka direkt till adressen där hojen står skriven.:pannkyss

Däremot så kan det vara skönt att ha plåten på om man bestämmer sig för att glida runt i stan.

Alltså jag menade att man pga av skylten skulle hade svårt, men jag antar att man kan va lite bitchig och förneka när polisen kommer fram till dörren. Jag skulle dock inte vilja att uppmärksamheten drogs så mycke till mig :blah Sen så finns det säkert en del nackdelar med det...Skulle t.ex. va lite kul om snuten tar numret på plåten typ 10 ggr och man förnekar det om och om igen...
 

_-freddie-_

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia rs 125
Alltså jag menade att man pga av skylten skulle hade svårt, men jag antar att man kan va lite bitchig och förneka när polisen kommer fram till dörren. Jag skulle dock inte vilja att uppmärksamheten drogs så mycke till mig :blah Sen så finns det säkert en del nackdelar med det...Skulle t.ex. va lite kul om snuten tar numret på plåten typ 10 ggr och man förnekar det om och om igen...

EDIT: Du skriver också att det OFTAST inte räcker för åtal...Sen så är det självklart att man ska köra med skyllt när man inte kör som en galen apa.:)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top