en liten dtr

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
cross-e-kul skrev:
jag vet men jag tänkte bara öppna upp pluggen lite så att den accar bättre men inte märks om någon testar den

Varför öppna så lite så att man inte känner någon skillnad, hur många poliser tror du testar din hoj och kan direkt säga att den är ostrypt? Antar att det är polisen du är lite vervös över. :va

cross-e-kul

Rosen
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
KTM 125exc med sm kit
mmm, vi har en lite halvgalen polis här i trelleborg. men hur mycket effekt ger ett effekt avgassystem egentligen?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
cross-e-kul skrev:
mmm, vi har en lite halvgalen polis här i trelleborg. men hur mycket effekt ger ett effekt avgassystem egentligen?
inte så mycket egentligen.. några få hästar och en ********* massa axx! :D ofta tappar du lite på botten och får uppflyttad effekt längre upp i registret.. men de e gött de!..

cross-e-kul

Rosen
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
KTM 125exc med sm kit
jag hade helt klart köpt den om jag haft pengar :( , är din ufo bakskärm laglig med reggen på det viset?

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
cross-e-kul skrev:
jag hade helt klart köpt den om jag haft pengar :( , är din ufo bakskärm laglig med reggen på det viset?

det är orginal bakskärmen, bara det att jag plockat bort lite grejer.

det är lagligt lyse men igentligen ska man ha en separat lampa för skylten oxå, & det är väl inte så lagligt med så där mkt lutning, men det är bara att ställa med lite våld :)

cross-e-kul

Rosen
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
KTM 125exc med sm kit
okej, det såg verkligen ut som ufo:s enduroskärm men men. men passar nyare dtr bakskärmar på den gamle modellen

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
cross-e-kul skrev:
okej, det såg verkligen ut som ufo:s enduroskärm men men. men passar nyare dtr bakskärmar på den gamle modellen

allt går med vilja, våld & vasselin.

men annars kan man ju bara borra lite ;)

cross-e-kul

Rosen
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
KTM 125exc med sm kit
okej, för jag funderade lite på dtr05:ans skärm, den med lyktan på ovansidan (den e het) men jag är inte så super händig med praktiska grejer (fick g i mitt slutbetyg i slöjd)

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
cross-e-kul skrev:
okej, för jag funderade lite på dtr05:ans skärm, den med lyktan på ovansidan (den e het) men jag är inte så super händig med praktiska grejer (fick g i mitt slutbetyg i slöjd)

det fick nog jag oxå, eller nej vg. men ändå.

men 04- bakskärm är ful :7peta

cross-e-kul

Rosen
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
KTM 125exc med sm kit
var kan man köpa en bakskärm till en yz125, den på lelles kostar 1400pix tycker att det låter lite mycket

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
cross-e-kul skrev:
var kan man köpa en bakskärm till en yz125, den på lelles kostar 1400pix tycker att det låter lite mycket
all plast till crossar brukar vara rätt billigt.. En klasskompis bytte all sin plast (ktm 250 03) för 600kr

cross-e-kul

Rosen
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
KTM 125exc med sm kit
tack, jag hade tänkt lite på att sätta på ktm skärmar, i alla fall en framskärm, lelles skryter med att de säljer ktm men de är värdelösa på deras tillbehör

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras