cross-e-kul
Rosen
okej, som sagt tidigare jag är nybörjare :kocko =ME
cross-e-kul skrev:jag vet men jag tänkte bara öppna upp pluggen lite så att den accar bättre men inte märks om någon testar den
inte så mycket egentligen.. några få hästar och en ********* massa axx! ofta tappar du lite på botten och får uppflyttad effekt längre upp i registret.. men de e gött de!..cross-e-kul skrev:mmm, vi har en lite halvgalen polis här i trelleborg. men hur mycket effekt ger ett effekt avgassystem egentligen?
cross-e-kul skrev:och varför ska du sälja din?
cross-e-kul skrev:jag hade helt klart köpt den om jag haft pengar , är din ufo bakskärm laglig med reggen på det viset?
cross-e-kul skrev:okej, det såg verkligen ut som ufo:s enduroskärm men men. men passar nyare dtr bakskärmar på den gamle modellen
cross-e-kul skrev:okej, för jag funderade lite på dtr05:ans skärm, den med lyktan på ovansidan (den e het) men jag är inte så super händig med praktiska grejer (fick g i mitt slutbetyg i slöjd)
cross-e-kul skrev:var kan man köpa en bakskärm till en yz125, den på lelles kostar 1400pix tycker att det låter lite mycket
all plast till crossar brukar vara rätt billigt.. En klasskompis bytte all sin plast (ktm 250 03) för 600krcross-e-kul skrev:var kan man köpa en bakskärm till en yz125, den på lelles kostar 1400pix tycker att det låter lite mycket
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|