Menar du verkligen att den manlige damfrisörskan är en fruktkaka? Ibland undrar man vart världen är på väg...
Eller för att hålla mig till ämnet: Nej, jag vill inte ligga med Linda Rosing.
Ja det där är en typisk inflyttad smink-, styling-, kläd-, shopping-, skönhets-, fitness-, gym-, dokusåpe-, Fab5-, Sex And The City-, klubb-, café-, Gucci-, Armani-, glitter-, gala-, glamour-, schlagerfrälst standardbög.
Jag gillar det faktum att hon idag sade som följer om det faktum att hon är avundsjuk på intellektets antikrist Carolina Gynning:
"– Ja. Bara för att hon blir så snygg på bilder. Det är så jävla orättvist, varenda bild är hon dyngsnygg på och det blir fan inte jag."
Jag antar att vara snygg som dynga är ett steg upp för Rosing som bara ser ut som skit.
Hon är ju som en rostig Volvo
Ser bra ut på håll och i photoshoppad bild, men inget man skulle vilja äga en längre tid.
Provköra kan man ju göra.. *flina*
apropå gynning, jag jobbade med henne häromåret då jag (min byrå) gjorde posters för let' dance och när hon inte står framför kameran, är hon inte speciellt snygg (väldigt subjektivt egentligen, men take my word for it).
däremot är hon tacksam att plåta, hon är, som det heter, photogenic, vilket är tacksamt för en art director som plåtar modeller. hon har DET som det också heter.
rosing har inte DET. och det i sin tur beror på en del faktorer vi inte behöver gå in på.
Hon är ju som en rostig Volvo
Ser bra ut på håll och i photoshoppad bild, men inget man skulle vilja äga en längre tid.
Provköra kan man ju göra.. *flina*
Personligen blir jag mer konfunderad över att vi bara har en miljon heterosexuella män i Sverige.Jag skulle vilja veta vart de hittade de männen som ville ligga med henne. Antagligen var det män som lider av extremt svår acne och aldrig får knulla pga det Män som har amputerat ben och armar. Män som bara har en dag kvar att leva och är oskulder och givetvis fula som stryk. 40-åriga överviktiga män som bor hemma hos sin mamma fortfarande, givetvis oskulder. Män som tänder på extremt fula tjejer. Män som är blinda, och antagligen döva. Män som lider av ett svårt förståndshandikapp.
Men min fråga blir ju då; Har vi 1 miljon av dessa män i Sverige!? Det låter suspekt, men de kanske gömmer sig ordentligt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|