En miljon svenska män vill ligga med Linda Rosing. Är du en av dem?

Din relation till Linda?

• Antal röstningar
    0

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Rosing är ungefär som att onanera med en osthyvel; lite underhållande, men mest smärtsam.

Skulle inte ta i henne med tång. Fi fan.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Menar du verkligen att den manlige damfrisörskan är en fruktkaka? Ibland undrar man vart världen är på väg... :gnissla

Eller för att hålla mig till ämnet: Nej, jag vill inte ligga med Linda Rosing.

Ja det där verkar vara en typisk inflyttad smink-, styling-, kläd-, shopping-, skönhets-, fitness-, gym-, dokusåpe-, Fab5-, Sex And The City-, klubb-, café-, Gucci-, Armani-, glitter-, gala-, glamour- och schlagerfrälst schablonbög.

Last edited:

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Fy satan vad alla snubbar ljuger i den här tråden :rofl

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Skulle man av misstag ligga med henne, hade man fått bo i exil resten av livet för att inte förknippas med skåpet. Risiga människa...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag skulle vilja veta vart de hittade de männen som ville ligga med henne. Antagligen var det män som lider av extremt svår acne och aldrig får knulla pga det Män som har amputerat ben och armar. Män som bara har en dag kvar att leva och är oskulder och givetvis fula som stryk. 40-åriga överviktiga män som bor hemma hos sin mamma fortfarande, givetvis oskulder. Män som tänder på extremt fula tjejer. Män som är blinda, och antagligen döva. Män som lider av ett svårt förståndshandikapp.
Men min fråga blir ju då; Har vi 1 miljon av dessa män i Sverige!? Det låter suspekt, men de kanske gömmer sig ordentligt.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Hon är ju som en rostig Volvo

Ser bra ut på håll och i photoshoppad bild, men inget man skulle vilja äga en längre tid.

Provköra kan man ju göra.. *flina*

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag gillar det faktum att hon idag sade som följer om det faktum att hon är avundsjuk på intellektets antikrist Carolina Gynning:

"– Ja. Bara för att hon blir så snygg på bilder. Det är så jävla orättvist, varenda bild är hon dyngsnygg på och det blir fan inte jag."

Jag antar att vara snygg som dynga är ett steg upp för Rosing som bara ser ut som skit.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Ahaha duckie, bra oseriös tråd!!

Klart att grabbarna skulle dra över henne, alla kvinnor är vackra i mörker!!:tungan

Kontrasten till Linda Rosing är för min del är Viktoria Silverstedt, de enda de har gemensamt är sitt blonda svall och sina två silikoner. Kanske ska ta och starta en sådan tråd här på SH istället och sen säljer vi statistiken dyrt till Statistiska Centralbyrån :dummer .

Men du, ingen undersökning som säger hur många av oss kvinnor som skulle dra över någon "maskulin-kändis-snygging"? :hihi

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag gillar det faktum att hon idag sade som följer om det faktum att hon är avundsjuk på intellektets antikrist Carolina Gynning:

"– Ja. Bara för att hon blir så snygg på bilder. Det är så jävla orättvist, varenda bild är hon dyngsnygg på och det blir fan inte jag."

Jag antar att vara snygg som dynga är ett steg upp för Rosing som bara ser ut som skit.

apropå gynning, jag jobbade med henne häromåret då jag (min byrå) gjorde posters för let' dance och när hon inte står framför kameran, är hon inte speciellt snygg (väldigt subjektivt egentligen, men take my word for it).

däremot är hon tacksam att plåta, hon är, som det heter, photogenic, vilket är tacksamt för en art director som plåtar modeller. hon har DET som det också heter.

rosing har inte DET. och det i sin tur beror på en del faktorer vi inte behöver gå in på.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Rosing skulle jag aldrig ens vilja tala med, satan vilken pantad tjej.
"Nej, nu skall jag satsa på ett RIKTIGT arbete... så nu har jag börjat utbildningen som flygvärdinna så mina barn kan vara stolt över mig."

Frugan och hennes kollegor bara skrattade när de läste det, plus att ingen har sett henne på arlanda än så länge så risken är överhängande att detta RIKTIGA arbete var för avancerat för henne.

Plus att det spelar nog ingen roll vad hon gör, hennes barn kommer nog aldrig kunna vara stolt över henne.

Fråga även gärna Fadde vad han tycker om henne, han har t.o.m lovat sin mor att aldrig ta kvinnans namn i sin mun något mer.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
apropå gynning, jag jobbade med henne häromåret då jag (min byrå) gjorde posters för let' dance och när hon inte står framför kameran, är hon inte speciellt snygg (väldigt subjektivt egentligen, men take my word for it).

däremot är hon tacksam att plåta, hon är, som det heter, photogenic, vilket är tacksamt för en art director som plåtar modeller. hon har DET som det också heter.

rosing har inte DET. och det i sin tur beror på en del faktorer vi inte behöver gå in på.

Gynning är ju åtminstone liiiite söt, att jämföra med Rosing som skulle se bra mycket bättre ut efter en rejäl knogmacka. Sen att Gynning blir lika ful som Rosing när hon öppnar truten är ju en annan femma.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Hon är ju som en rostig Volvo

Ser bra ut på håll och i photoshoppad bild, men inget man skulle vilja äga en längre tid.

Provköra kan man ju göra.. *flina*

Nja, mera som en Pacer X isf. Oavsett hur mycket du photoshoppar en sådan är den lika jävla ful.

Jag skulle inte tala med människan om jag fick betalt ens. Än mindre doppa veken. Som Markus hade sagt, fy fan! :zpy

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Jag skulle vilja veta vart de hittade de männen som ville ligga med henne. Antagligen var det män som lider av extremt svår acne och aldrig får knulla pga det Män som har amputerat ben och armar. Män som bara har en dag kvar att leva och är oskulder och givetvis fula som stryk. 40-åriga överviktiga män som bor hemma hos sin mamma fortfarande, givetvis oskulder. Män som tänder på extremt fula tjejer. Män som är blinda, och antagligen döva. Män som lider av ett svårt förståndshandikapp.
Men min fråga blir ju då; Har vi 1 miljon av dessa män i Sverige!? Det låter suspekt, men de kanske gömmer sig ordentligt.
Personligen blir jag mer konfunderad över att vi bara har en miljon heterosexuella män i Sverige.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Antar att du menar Carina Berg. Jag tycker hon är lite lik en dödskalle, dock en söt sådan.

NOJE-30s34-berg-577_275856w.jpg

udda_objekt_219683w.jpg

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Av de 41 som röstat nej än så länge så har nog 40 av dom haft betydligt fulare brewdar på fyllan.. :fakta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati