En miljon svenska män vill ligga med Linda Rosing. Är du en av dem?

Din relation till Linda?


  • Antal röstningar
    0

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jepp det skulle jag göra! Men jag skulle inte gifta mig med henne även om hon så skulle vinna 500 miljoner.

Och 500 tusen bränner väl den bimbon på ett halvår...
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nä fifan! Jag har svårt för plast i cheyer och hon är risig as hell. Att opperera in 2 plastkulor där orginalstrutarna skulle sitta hjälper inte. Möjligtvis "Conny" från Jakan går på det men Inte Jag och Jag tror de flesta håller med mig.

En jäkligt kul grej är att vad vi killar än säger så vägrar tjejerna i tråden och ute i samhället acceptera det utan tror/påstår att vi ljuger. Ni vill att vi ska gå igång på det där så att ni kan gnälla över hur mycket vi förtrycker er. Jag känner ingen faktiskt som går igång på 2 meter långa plastcheyer, likt förbannat så oppererar tjejerna in plast, sminkar sig och gör allt möjligt skit vilket de ger oss skulden för trots att vi inte vill ha med det att göra.

det där är en strid internt cheyer imellan om vem som har störst rattar, mest smink, nyast outfit, senaste väskan, mm som vi killar inte har en aning om. men vi får ta skulden för det. För det kan ju inte vara så att cheyer håller på så självmant. Tjejer är ju förnuftiga och vi killar är ju bara kåtrobotar det vet ju alla.
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Värst vad alla blev kräsna :va
Inte för att jag tror att så många i sverige drar en wax i duschen och tänker på henne. Men dom flesta har nog släpat hem skabbigare brudar än så.
Förutom jag då, som bara ligger med 10poängare. :tuttar :tuttar :tuttar
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
fräsch e hon ju inte, och redan nerhorad, so whats the point?
nej tack.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Personligen blir jag mer konfunderad över att vi bara har en miljon heterosexuella män i Sverige.
Varför är det så självklart för dig att alla män skulle vilja dra över en blonderad tvåbarnsmorsa och narkoman från Västerås som dessutom har en ful tuttförstoring och läppar lånade från Kalle Anka

Linda_Rosing.jpg
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nä fifan! Jag har svårt för plast i cheyer och hon är risig as hell. Att opperera in 2 plastkulor där orginalstrutarna skulle sitta hjälper inte. Möjligtvis "Conny" från Jakan går på det men Inte Jag och Jag tror de flesta håller med mig.

Vad händer förresten med silikonbomber vid kremering? De borde ju verkligen göra skäl för namnet då kan jag tycka :va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ahhh, nu är jag blind! Och min hunger gick över också :(
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Självklart!

Eller vill och vill. Egot tycker nog det är skoj.

Men sen borde man ju rimligtvis göra en defenition av begreppet vill ligga med innan man kan svara. Det är ju en sjuhelsikes skillnad på att hjärtklappsfundera sönder henne under svettiga bananfilnings-sessioner varje vardagsafton eller att försynt bejaka under en redig klappjaktsfylla om man får frågan; -Hej, Rosing här, knull och smörgås?
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Isch! :zpy Det där är ju som att laga rosten i en gammal bil med vispgrädde å marsipan, lättjobbat, men resultatet surnar fort och det blir inte ett skit bättre.
Lollo Ferarri är vidrig, men framstår nästan som mer lyckad, och snyggare, i jämförelse!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Uäähhh hon ser ut som en kille. Som de där muskelcheyerna som käkar testosteron.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Varför är det så självklart för dig att alla män skulle vilja dra över en blonderad tvåbarnsmorsa och narkoman från Västerås som dessutom har en ful tuttförstoring och läppar lånade från Kalle Anka

Gahhhh!! :skrämd

Hur i halva norduppland kan man gå igång på den där!?
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
En jäkligt kul grej är att vad vi killar än säger så vägrar tjejerna i tråden och ute i samhället acceptera det utan tror/påstår att vi ljuger. Ni vill att vi ska gå igång på det där så att ni kan gnälla över hur mycket vi förtrycker er.

Vafan snackaruom? Var har jag påstått nåt sånt?
 

Dr.Bike

Guest
Varför är det så självklart för dig att alla män skulle vilja dra över en blonderad tvåbarnsmorsa och narkoman från Västerås som dessutom har en ful tuttförstoring och läppar lånade från Kalle Anka

Linda_Rosing.jpg

Vaereförfelpådedärå? ;)
(NEJ Jag gillar naturliga tjejer...)

Och vidare: SYND bara på de sviiiiiinfula Restylane/Bootox-läpparna...
Hallå tjejer: Det är sviiiinfult. Ser ut som om vederbörande åkt på stryk!
Nej - det blir inte en sexig plutande mun. Det ser missfostrigt ut.
Nån sa Kalle Anka! :lol
BRA liknelse!

Sen undrar man: Har hon käkat anabola? (inte för musklerna) men väl för det massiva käkpartiet!
Liknar den Öst-Tyska gränspolislooken som många av mina tidigare kollegor fick då de bodde på gymet, och bara käkade ryska raketer osv...
(deras underkäke åkte ut likt en byrålåda, och de såg verkligen lika sluga ut som en dörrvakt.) Tack och lov att man skippade DEN skiten.
 
Last edited:

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Varför är det så självklart för dig att alla män skulle vilja dra över en blonderad tvåbarnsmorsa och narkoman från Västerås som dessutom har en ful tuttförstoring och läppar lånade från Kalle Anka
Just för att jag är man. Och heterosexuell. Defekter är default vid engångsligg.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Muppigt att manipulera på kort tid för en novis, men det blir lite Lilli och Susie över det med mindre hylla (den nuvarande är ju stor nog för att recitera Shakespeare från) och mindre mun. Å andra sidan man polera en bajskorv, men det är fortfarande skit.
 

Bifogat

  • Linda_Rosing.jpg
    Linda_Rosing.jpg
    184.3 KB · Visningar: 87

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
jag skulle inte vilja men jagh ade inte tackat nej om hon erbjöd :D
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Du skulle inte vilja, men skulle inte tacka nej?

Du kör på Billy Butts "en kvinnas nej är inte alltid ett nej" eller?
 

Dr.Bike

Guest
Är det bara jag som tycker att hon ser ut som en transa?
Framför allt när man söker på transexuell på google och får upp det ena fotot...:va


Om du hade läst MITT inlägg... :gnissla
Jag var FÖRST med att snacka om anabola, och en manlig underkäke!
:whip


:lol
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top