Nä fifan! Jag har svårt för plast i cheyer och hon är risig as hell. Att opperera in 2 plastkulor där orginalstrutarna skulle sitta hjälper inte. Möjligtvis "Conny" från Jakan går på det men Inte Jag och Jag tror de flesta håller med mig.
En jäkligt kul grej är att vad vi killar än säger så vägrar tjejerna i tråden och ute i samhället acceptera det utan tror/påstår att vi ljuger. Ni vill att vi ska gå igång på det där så att ni kan gnälla över hur mycket vi förtrycker er. Jag känner ingen faktiskt som går igång på 2 meter långa plastcheyer, likt förbannat så oppererar tjejerna in plast, sminkar sig och gör allt möjligt skit vilket de ger oss skulden för trots att vi inte vill ha med det att göra.
det där är en strid internt cheyer imellan om vem som har störst rattar, mest smink, nyast outfit, senaste väskan, mm som vi killar inte har en aning om. men vi får ta skulden för det. För det kan ju inte vara så att cheyer håller på så självmant. Tjejer är ju förnuftiga och vi killar är ju bara kåtrobotar det vet ju alla.