Nä men du är ju igentligen inte en tjej. Det vet vi ju alla. Jag menade den som visar bröna samt alla andra runt om i samhället.
På så vis.
Och du är egentligen inte idiot? Det har du lyckas kamoflera väl.
Nä men du är ju igentligen inte en tjej. Det vet vi ju alla. Jag menade den som visar bröna samt alla andra runt om i samhället.
jag svarar nu....
..... ..... ......hej
Jag skulle inte knulla henne mot betalning.
Om det inte vore ganska mycket pengar.
Tycker att hon är extremt osexig.
Möjligen ändrar jag mig om jag träffar henne irl.
Går efter mediabilden.
Brukar vara fel.
Inte alls. Vilket alternativ man väljer att kryssa i pollen intresserar inte mig, därför kollade jag inte resultatet en gång till innan jag skrev.
Det som intresserar mig är vad folk faktiskt säger/skriver i tråden. De åsikter som de står bakom och motiverar.
Är det så de brukar gå til för digl?
På så vis.
Och du är egentligen inte idiot? Det har du lyckas kamoflera väl.
Möjligt.Tveksamma karslok!
Snicksnack - du hade haft en ofrivillig "liftoff" i brallan redan under det första tet-a-tet:et...
Sanna mina ord!
Är det bara jag som tycker att hon ser ut som en transa?
Framför allt när man söker på transexuell på google och får upp det ena fotot...
Möjligt.
Vet inte.
Du vet?
Heiki Vesa?
Gynning är ju åtminstone liiiite söt, att jämföra med Rosing som skulle se bra mycket bättre ut efter en rejäl knogmacka. Sen att Gynning blir lika ful som Rosing när hon öppnar truten är ju en annan femma.
Om ni skulle lägga era förutfattade meningar åt sidan, och inte bara kolla på dom fula bilderna, så tror jag nog att det är flera av er som skulle bli helt till er i brallorna om ni fick chansen att ligga med den här tjejen.
Faktisk, s.a.s. hands-on experience eller bara vad du tycker är snyggt? Gud tittar, var ärlig.
Plast är värdelöst.
Om jag slipper prata med henne så varför inte. In, sprut, ut.
Är inte det här ett forum för folk med plastraketer???
Om ni skulle lägga era förutfattade meningar åt sidan, och inte bara kolla på dom fula bilderna, så tror jag nog att det är flera av er som skulle bli helt till er i brallorna om ni fick chansen att ligga med den här tjejen.
Jo, men jag smeker inte mina kåpor för det.
Det förutsätter dock att man tagit på sig photoshopglasögonen innan.
Vad skall man annars göra under vintern, om man inte står i garaget och gosar med sin älskling?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|