Ingen av ovanstående....Zlatan? Pleeeeaseeeee.... Adam Sandler
Daniel Craig skulle jag välja!!
Me too
Ingen av ovanstående....Zlatan? Pleeeeaseeeee.... Adam Sandler
Jag vill ligga med Duckie
Jag tycker INTE det!
Härmed uppmanar jag alla som tycker det är fånigt löjligt och störigt att anmäla hans jevla musliminlägg!!!
Helt otippat frågar jag då naturligtvis vilken kvinna du skulle ligga med om du var tvungen?
PM:ar dig svaret på den frågan.
Så du tror inte att fler, eller t.o.m alla tjejer som ställt samma fråga, hade kunnat få samma svar: Du är bara avis.
Märkligt. Men förklara gärna varför du bara tror att det gäller Duckie, och t.ex inte dig?Du tror inte att svaren i tråden kan vara rätt generella? Eller tror du att alla svar (om du orkar läsa dem) är riktade just till Duckie?
Det tror inte jag.
Dels för att jag vet att hon inte har nåt att vara avis på hos Rosing, dels för att jag ser flera i tråden som talar just generellt.
But...
Whatever makes You happy...
...
PM:ar dig svaret på den frågan.
Är inte han typ 1.50 lång eller nåt?
För att alternativet i pollen (frågan som ställdes av Duckie) är "DU är bara avundsjuk...? Därför borde ju rimligtvis de som klickat i det alternativet anse/tro att HON bara är avundsjuk...
Det var du som sa att jag skulle kolla svaren i pollen istället för att bry mig om vad som är skrivet i tråden, så därför verkar det dumt att du nu försöker tillrättavisa mig genom att prata om att det som står i tråden är riktat till alla. Det förstod jag faktiskt utan att du hade behövt upplysa mig, men det var ju inte det som stod i tråden som var det väsentliga enligt dig.
Och om jag orkar läsa dem? Det är ju det jag har gjort. Det var ju därför jag uttryckte min förvåning över att ingen hade skrivit att alla tjejer som tycker att hon är ful bara är avundsjuka. Har du själv läst?
Och förresten. Vem fan har nåt att vara avundsjuk på Rosing för?
Inte med Rosing. Däremot Carolina Gynning. Mest för att få tyst på hennes skånska...
Många manliga actionfilmstjärnor är korta.Är inte han typ 1.50 lång eller nåt?
Är inte han typ 1.50 lång eller nåt?
Inte underhållande för fem öre!
Du är bara jobbig
Jag tycker INTE det!
Härmed uppmanar jag alla som tycker det är fånigt löjligt och störigt att anmäla hans jevla musliminlägg!!!
Skulle bara min kärring släppa övervakningen av mig under en minut lr två skulle jag gärna krypa på
Jag tycker att det är störigt att anmäla mina inlägg.
Jag uppmanar alla dem som också tycker så att sluta vara snälla
mot dem som gör sådana löjliga anmälningar.
Det tycker jag ni också ska uppmana dem.
Tycker ni att det är OK att göra sådana fåniga anmälningar?
Om du ger oss en vettig förklaring till ditt fåniga beteende så kanske du slipper bli anmäld hela tiden?
Det finns ingen vettig förklaring, om det inte är för att samla ihop till en bann?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|