En miljon svenska män vill ligga med Linda Rosing. Är du en av dem?

Din relation till Linda?


  • Antal röstningar
    0

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Last edited:

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Gör väll inget att bilderna är photoshopade.
Det är tjejer i verkligheten också.
Fast det levereras från åbro, pripps och absolut, i stället för adobe.
Desutom finns det photoshop för tjejer också.
Kallas för smink och push-up.

Så i verkligheten är det dubbelt fusk. :D
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
PM:ar dig svaret på den frågan. :tomten


:cpparty

Angående tråden vill jag ytterligare påpeka vilken vidrig varelse (till utseendet då naturligtvis eftersom jag inte känner henne) Rosing är.
Inte ens om jag blev full skulle jag gå hem med henne.

Duckie, om du var kille, skulle du idka samlag med kvinnan ifråga?
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
mjaa, jag kom att tänka på en sak: det är ju så uppenbart att såpass många snubbar vill sätta på henne och det blir säkert humor-tv utav det hela och sen ska hon i slutändan välja en som verkligen får göra det, men trots det, konventionellt och förväntat. we've seen it before så att säga.

så varför inte vända på steken:

rosing låter en miljon snubbar sätta på henne och väljer den som, utifrån hennes personliga kriterier (eller produktionsbolaget?), gör det bäst.
 

_teSSan_

Guest
Så du tror inte att fler, eller t.o.m alla tjejer som ställt samma fråga, hade kunnat få samma svar: Du är bara avis.
Märkligt. Men förklara gärna varför du bara tror att det gäller Duckie, och t.ex inte dig?Du tror inte att svaren i tråden kan vara rätt generella? Eller tror du att alla svar (om du orkar läsa dem) är riktade just till Duckie?

Det tror inte jag.

Dels för att jag vet att hon inte har nåt att vara avis på hos Rosing, dels för att jag ser flera i tråden som talar just generellt.

But...

Whatever makes You happy... ;) :blah

För att alternativet i pollen (frågan som ställdes av Duckie) är "DU är bara avundsjuk...? Därför borde ju rimligtvis de som klickat i det alternativet anse/tro att HON bara är avundsjuk...

Det var du som sa att jag skulle kolla svaren i pollen istället för att bry mig om vad som är skrivet i tråden, så därför verkar det dumt att du nu försöker tillrättavisa mig genom att prata om att det som står i tråden är riktat till alla. Det förstod jag faktiskt utan att du hade behövt upplysa mig, men det var ju inte det som stod i tråden som var det väsentliga enligt dig.

Och om jag orkar läsa dem? Det är ju det jag har gjort. Det var ju därför jag uttryckte min förvåning över att ingen hade skrivit att alla tjejer som tycker att hon är ful bara är avundsjuka. Har du själv läst?


Och förresten. Vem fan har nåt att vara avundsjuk på Rosing för? :confused:
 

Dr.Bike

Guest
PM:ar dig svaret på den frågan. :tomten

Varför diskrimineras jag!? :gråta
Jag vill oxå veta!

Är inte han typ 1.50 lång eller nåt?

1,35 har jag hört... :the elves-varning på honom

För att alternativet i pollen (frågan som ställdes av Duckie) är "DU är bara avundsjuk...? Därför borde ju rimligtvis de som klickat i det alternativet anse/tro att HON bara är avundsjuk...

Det var du som sa att jag skulle kolla svaren i pollen istället för att bry mig om vad som är skrivet i tråden, så därför verkar det dumt att du nu försöker tillrättavisa mig genom att prata om att det som står i tråden är riktat till alla. Det förstod jag faktiskt utan att du hade behövt upplysa mig, men det var ju inte det som stod i tråden som var det väsentliga enligt dig.

Och om jag orkar läsa dem? Det är ju det jag har gjort. Det var ju därför jag uttryckte min förvåning över att ingen hade skrivit att alla tjejer som tycker att hon är ful bara är avundsjuka. Har du själv läst?


Och förresten. Vem fan har nåt att vara avundsjuk på Rosing för? :confused:

Jaja... ;)

Och: Nej, inga tjejer med eget självförtroende behöver vara avundsjuka på LR.
 
Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Att ens tänka på denna vidriga kvinna gör att jag vill kombinera kaustiksoda, såpa och något effektivt schampo för att sedan sedan tvätta hjärnan fri fån denna smuts. Nej, lås in henne i fulhuset...
 

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Ney! Jag spikar hellre fast kuken, i ett brinnande hus:zpy
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Skulle bara min kärring släppa övervakningen av mig under en minut lr två skulle jag gärna krypa på:rolleyes:
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tycker att det är störigt att anmäla mina inlägg.
Jag uppmanar alla dem som också tycker så att sluta vara snälla
mot dem som gör sådana löjliga anmälningar.
Det tycker jag ni också ska uppmana dem.

Tycker ni att det är OK att göra sådana fåniga anmälningar?

Om du ger oss en vettig förklaring till ditt fåniga beteende så kanske du slipper bli anmäld hela tiden?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top