En miljon svenska män vill ligga med Linda Rosing. Är du en av dem?

Din relation till Linda?


  • Antal röstningar
    0

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
ofy fan, seriöst finns så mycket finare tjejer som man skulle vilja ligga med än den där bruden.
Det är klart det finns miljoner finare tjejer än Rosing. Fast frågan var om man vill ligga med just henne. Och det är klart att man vill. Både med henne och de andra miljonerna. :)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Men är ni dumma eller?
Varför tjatar ni om plutläppar, sillisar och att hon verkar korkad etc osv?

TS undrar om ni skulle kunna tänka er att köra kuken i slynan?
Ni behöver inte spendera en livstid med henne!
Lätt. :yoparty

Du måste vara bra jävla ful isåfall :D Själv är jag hyffsat ful men har betydligt högre krav på mina kvinnor än det där spektaklet.
Intelligent eller icke, hon är ju fulare än en polsk kulstötare som har fått stryk av sin karl. Hennes fläskläppar ser åtminstone ut som att de har fått stryk av honom.
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Du måste vara bra jävla ful isåfall :D Själv är jag hyffsat ful men har betydligt högre krav på mina kvinnor än det där spektaklet.
Intelligent eller icke, hon är ju fulare än en polsk kulstötare som har fått stryk av sin karl. Hennes fläskläppar ser åtminstone ut som att de har fått stryk av honom.

Har man supit ner hjärnan för att enbart fungera i "reptil" stadiet och en av de bäst fungerande instinkterna är att föröka sig.

Så bruka det bli som det bli.

Fula tjejer får ligga.

Men ingen kille erkänner dådet, för det saknas minne om händelsen...:gnissla
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Pollen stämmer inte på mig ialla fall.

Skulle Linda glida upp till mig på krogen hade jag inte bangat. Men det är inte så att jag vill :ligga med henne. Hon lär va ganska kass oxå, alldeles dryg och märkvärdig.
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Vill ligga med henne? - Nope. Not my type

Skulle jag göra det ändå om jag kom hem, var kåt och hon låg där? - Well, maybe :D
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Instämmer hon ser ut som en transa med det käkpartiet.

lindapropagandadm8.jpg

vänta. är DET linda rosing? Jag blandar jämt ihop henne med Carolina Gynning.

Rosing går fetbort!
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
så hon är alltså schweden-demokrat?

och är/var ihop/gift/flickvän/sambo/piga med/till fadde?
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Faktisk, s.a.s. hands-on experience eller bara vad du tycker är snyggt? Gud tittar, var ärlig.

Plast är värdelöst.

Meeh
Ja jobbar med med Compositer ,Klart jag gillar plast :D

Men enligt "handsOn" principen känns det lite "annorlunda" med "plast"strutar än orginal dito ...Inte fel ,men annorlunda.

Snyggt ? mja Eftersom man är allätare när det gäller Cheyor så spelar det mindre roll ... Som Kramer i Seinfelt utryckte sig : " I'm an Ass man!" :arsele
En snygg Päron häck förlåter nästan allt , men det är ju aldrig fel med ett par Schyssta strutar :tuttar oxå...
Ungefär som en del cheyor gillar grabbar med rutor på kistan.

I slutändan blir det iaf inte som man tänkte sig...
Även om man har Ideal man vill uppfylla

T.ex en ide jag har försökt leva efter är, att man ska försöka få tag i en liten chey! I formatet alltså , Just pga:
"Om man ska ha ett Helvete, Så ska det vara ett Litet Helvete!" :tummenupp
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Meeh
Ja jobbar med med Compositer ,Klart jag gillar plast :D

Men enligt "handsOn" principen känns det lite "annorlunda" med "plast"strutar än orginal dito ...Inte fel ,men annorlunda.

Snyggt ? mja Eftersom man är allätare när det gäller Cheyor så spelar det mindre roll ... Som Kramer i Seinfelt utryckte sig : " I'm an Ass man!" :arsele
En snygg Päron häck förlåter nästan allt , men det är ju aldrig fel med ett par Schyssta strutar :tuttar oxå...
Ungefär som en del cheyor gillar grabbar med rutor på kistan.

I slutändan blir det iaf inte som man tänkte sig...
Även om man har Ideal man vill uppfylla

T.ex en ide jag har försökt leva efter är, att man ska försöka få tag i en liten chey! I formatet alltså , Just pga:
"Om man ska ha ett Helvete, Så ska det vara ett Litet Helvete!" :tummenupp
Små tjejer är bäst, trilskas de kan man bära ut honorna på balkongen.:tummenupp
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Inte med Rosing. Däremot Carolina Gynning. Mest för att få tyst på hennes skånska...
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Är det månne helt enkelt så att det stora felet med fröken Rosing är att det är en kvinna som tar plats och är lite för obekväm? Någon som tror att hon är något, som borde ta på sig foträtta skor och stå tyst i Konsumledet?
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Människor som lever enligt islam och Koranen har en lång väg kvar till jämställdhet. Några utdrag ur Koranen och artiklar som jag tycker är mycket intressante med tanken på kvinnans ställning enligt islam.

Iraks nya grundlag ska bygga på islams fasta regler. En man kan få rätt att slå hustrun, säger Layla Saleh, irakisk kvinnorättsaktivist i Malmö.
Nu fruktar ledande irakiska kvinnoorganisationer att Irak kan komma att styras efter islamiska principer och att ett nytt religiöst ledarskap kommer att beröva Iraks kvinnor många av de rättigheter som varit naturliga under decennier.
– Den nya grundlagen ska bygga på ”islams fasta regler”. Det innebär ett helt nytt kvinnoförtryck, säger Layla Saleh.
– Det kan innebära att en man kan få gifta sig med fyra fruar, att han får rätt att slå hustru och barn och att kvinnorna inte får några specifika rättigheter
(Av Erik Magnusson)

”Om I frukten att ej kunna iakttaga rättvisa mot de faderlösa, äkten då så många kvinnor det synes eder lämpligt, två eller tre eller fyra, men frukten I ändock, att I ej skolen kunna iakttaga billighetens krav, så tagen blott en enda eller blott de slavinnor, över vilka I råden! Detta är det bekvämaste sättet att undvika orättvisa. Given ock hustrurna deras hemgift till skänks, men om de självmant efterskänka eder någonting, så njuten det i lugn och ro!”
( Ur Koranen Suran 4:3)

Kvinnor har inte samma arvsrätt. En manlig arvtagare har rätt till lika mycket som två kvinnor.
Kvinnan är underställd mannen.
Otrogna kvinnor straffas med döden.
En man som inte har medel att gifta sig kan ta en ung flicka bland de rättrogna.
Är dessa otrogna får de bara hälften av straffet som en gift kvinna. Vad nu detta kan innebära, kvinna bestraffas med döden!!

Vi i västvärlden har mycket att fundera på. Vill vi att islam och Koranen ska styra Sverige??
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Har man supit ner hjärnan för att enbart fungera i "reptil" stadiet och en av de bäst fungerande instinkterna är att föröka sig.

Så bruka det bli som det bli.

Fula tjejer får ligga.

Men ingen kille erkänner dådet, för det saknas minne om händelsen...:gnissla

Vore jag så full så att det skulle gå så långt att jag skulle ta med henne till sängkammaren så skulle jag garanterat inte kunna stå, än mindre få upp kuken.
Reptilstadiet är oundvikligt, men även där sätter naturen gränser. Just för att undvika allt för fula människor på vår jord. Tyvärr misslyckas moder natur alltför ofta :mad:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top