Bild & Video En MOZZ racing-tischa har setts i...

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
image.jpg

En Mozz-tischa har setts på depåområdet till IoM TT i Douglas. Bredvid står en inte helt okänd man och drar kraft ur pricktischan. Må den komma till nytta!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
View attachment 420609

En Mozz-tischa har setts på depåområdet till IoM TT i Douglas. Bredvid står en inte helt okänd man och drar kraft ur pricktischan. Må den komma till nytta!

FIFAN vad snabb han Björn kommer att bli! Minst pallen men troligen seger! Go Björn Go!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Och FIFAN vad SNYGG du är Peter!:kär

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
FIFAN vad snabb han Björn kommer att bli! Minst pallen men troligen seger! Go Björn Go!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Och FIFAN vad SNYGG du är Peter!:kär

FIFAN vad snäll du är, Mozz! I löv jos too! :krama

BG hälsar att han kände hur sajdböörnsen växte och farten ökade. (Jag står med honom nu!)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Folket på Isle of Man är otroligt gästvänliga, jag fick låna en hoj så jag kan ta en sväng runt banan, det är ju bara 6 mil:)

View attachment 420625

:tummenupp:tummenupp:tummenuppSer stabilt ut; armbågar ut och rak i ryggen som en viss räserprofil i er bekantskapskrets! Satte du pb?

- - - Updated - - -

Ja verkligen! Jag såg Guy Martin i depån i fredags, knappt några polisonger kvar. Men så bröt han dagens superbikerace också!

Slappt och dåligt!
:fakta

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
image.jpg

En Mozz-tischa har setts vid vattenhjulet i Laxey, Isle of Man, med två inte helt okända män.

image.jpg

Tyvärr hann jag inte berätta om Mozz och dra fram mina två tischor för den här mannen innan de stora männen från Metzler släpade bort honom och kastade in honom i en taxi. Jag hann dock bli kallad Pete och få mitt ex av hans självbiografi signerad (boken syns i min hand). Viss fysisk kontakt hanns också med, så imorgon har jag väl polisonger...
(Bilden tagen av Leffe.)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
View attachment 420755

Tyvärr hann jag inte berätta om Mozz och dra fram mina två tischor för den här mannen innan de stora männen från Metzler släpade bort honom och kastade in honom i en taxi. Jag hann dock bli kallad Pete och få mitt ex av hans självbiografi signerad (boken syns i min hand). Viss fysisk kontakt hanns också med, så imorgon har jag väl polisonger...
(Bilden tagen av Leffe.)

Men… då kan ju jag ta i dig sen! Och få liiiiiiite av kraften! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
En Mozz-tischa har setts på Sviestad i samband med det högtidliga överlämnandet av en Mozz-hatt :)View attachment 421154

Hatten satt som en smäck på Mozz.:fakta:yoparty:rock:banana

John, jag blev SÅÅÅÅ glad över hatten, den satt på HELA vägen hem i bussen, när jag 21.48 steg in i stugan hemma och den ligger mitt på köksbordet i detta nu. Frun tyckte att jag borde ha den jämt, att den var finare än ALLA mina kepor och solhattar. Så, den är ten points från den kräsna frun också!!!:fakta

TACK!!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
John, jag blev SÅÅÅÅ glad över hatten, den satt på HELA vägen hem i bussen, när jag 21.48 steg in i stugan hemma och den ligger mitt på köksbordet i detta nu. Frun tyckte att jag borde ha den jämt, att den var finare än ALLA mina kepor och solhattar. Så, den är ten points från den kräsna frun också!!!:fakta

TACK!!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Jag är glad att jag kunde göra dej glad, och uppenbarligen även din fru.

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2

Tycker hon verkligen att du skall ha den jämt? När ni dansar liggande också? :glömdet

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Det var MÅNGA Mozz-tischor i depån i Linköping!!! Ulvhamne och Rockmorsan kom förbi, JÄTTEkul att se Ulvhamne på benen!:tummenupp FredrikEkl var såklart där :tummenupp (men honom glömde jag ta kort på!) och så även Semper Idem:tummenupp

KUL att se er, KUL att ni hejar, det är väldigt uppmuntrande! Jag blir glad!!!!

Bifogat

• Ulvhamne.jpg
    Ulvhamne.jpg
    702.4 KB · Visningar: 114
  • Fan-pic3.jpg
    Fan-pic3.jpg
    798.1 KB · Visningar: 126
  • Fan-pic1.jpg
    Fan-pic1.jpg
    591.1 KB · Visningar: 132
  • Fan-pic2.jpg
    Fan-pic2.jpg
    747 KB · Visningar: 134

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Stiliga gossar :tummenupp

Men Mozz......måste du visa upp dig utan tröja - Inte bara att du kör 8:eek:r runt unga vältränade race-grabbar, du har ju en extremt vältränad kropp ÅCKSÅ !!! - Detta blir bara för mycket att ta lixom, man känner sig krossad på alla punkter juh.

Jag vill också vara en superfit roadracinglegend !

:hihi

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...