View attachment 420609
En Mozz-tischa har setts på depåområdet till IoM TT i Douglas. Bredvid står en inte helt okänd man och drar kraft ur pricktischan. Må den komma till nytta!
FIFAN vad snabb han Björn kommer att bli! Minst pallen men troligen seger! Go Björn Go!!!!
Och FIFAN vad SNYGG du är Peter!
FIFAN vad snäll du är, Mozz! I löv jos too!
BG hälsar att han kände hur sajdböörnsen växte och farten ökade. (Jag står med honom nu!)
GÔTT, riktigt GÔTT!!! It is all in the pollisongs!!!
Folket på Isle of Man är otroligt gästvänliga, jag fick låna en hoj så jag kan ta en sväng runt banan, det är ju bara 6 mil
View attachment 420625
Ja verkligen! Jag såg Guy Martin i depån i fredags, knappt några polisonger kvar. Men så bröt han dagens superbikerace också!
View attachment 420753
En Mozz-tischa har setts vid vattenhjulet i Laxey, Isle of Man, med två inte helt okända män.
View attachment 420755
Tyvärr hann jag inte berätta om Mozz och dra fram mina två tischor för den här mannen innan de stora männen från Metzler släpade bort honom och kastade in honom i en taxi. Jag hann dock bli kallad Pete och få mitt ex av hans självbiografi signerad (boken syns i min hand). Viss fysisk kontakt hanns också med, så imorgon har jag väl polisonger...
(Bilden tagen av Leffe.)
Men… då kan ju jag ta i dig sen! Och få liiiiiiite av kraften!
Klart jag delar med mig!
En Mozz-tischa har setts på Sviestad i samband med det högtidliga överlämnandet av en Mozz-hatt View attachment 421154
Hatten satt som en smäck på Mozz.
John, jag blev SÅÅÅÅ glad över hatten, den satt på HELA vägen hem i bussen, när jag 21.48 steg in i stugan hemma och den ligger mitt på köksbordet i detta nu. Frun tyckte att jag borde ha den jämt, att den var finare än ALLA mina kepor och solhattar. Så, den är ten points från den kräsna frun också!!!
TACK!!!!!
John, jag blev SÅÅÅÅ glad över hatten, den satt på HELA vägen hem i bussen, när jag 21.48 steg in i stugan hemma och den ligger mitt på köksbordet i detta nu. Frun tyckte att jag borde ha den jämt, att den var finare än ALLA mina kepor och solhattar. Så, den är ten points från den kräsna frun också!!!
TACK!!!!!
Tycker hon verkligen att du skall ha den jämt? När ni dansar liggande också?
Jag är glad att jag kunde göra dej glad, och uppenbarligen även din fru.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|