Fuffe_Racer
Justfuckinggoogleit.com
fyfan sånt är bara för jävligt... Det bästa är ju att ha ett vittne som byggarbetaren för då står ju inte ord mot ord längre.. Där har du fördel!
Men visst nångång kommer det väl nån som talar sanning, men vafan ni har väl era grabbar som backar er?
Dom har ju ffs förtur till vissa jobb helt sjuk!
Shit du är en såndär man ska akta sig för va? Kanske tillochmed är en fotbollshulligan.. Nejmen ärligt, Jakan har vart MKT värre, när farsan jobbade där gick zigenarna runt me yxor i skolan, kanske din tid? Det är lugnare nu...
Men det är klart, du är ju 17 och bor i barkarby, så du vet ju allt om vad som händer om Ahmets ansikte går sönder. För det skulle ju aldrig finnas nån som skulle hämnas det?
FAN VA ARG JAG BLIR, att de inte fattar bättre!
Deras jävla kusiner kan dra åt helvette!
Fan va frestad jag blev att nita till jäveln nu när jag läste detta, men det är lätt och skriva såhär efter situationen. Jag vet ju inte hur hans kroppsbyggnad var osv.. men om han varit i min size hade han fått smaka
Storsint åsikt..
Det är också "VI" som skapat en enormt segregerad situation, ett skolväsende som inte kan anpassa sig efter unika behov och därmed en arbetsmarknad där invandrare blir guilty by association vilket gör att de inte har särskilt mkt att hämta på arbetsmarknaden och därmed saknas incitamentet att sköta studier etc..
Ha ha och så var diskussionen igång...igen.
Mitt bidrag då.
Om man gav sig på problemet istället för symptomen skulle vi verkligen komma nånstans...nångång.Men det kan man inte göra för då är man rasist, eller hur.
*********************************************'
Jag är inte rasist.....men...
Precis.. Du säger det tom själv utan att fatta det.. "Angrip problemet och inte symptomen".. Krimblattekidsen är symptomen, läge att vakna inför det nu!
Min hoj blev stulen i våras.. Och inte av en "kolsäck" utan att hantverkarsossar.. Jag hatar sossar och jag hatar hantverkare!
Men jag är inte heller rasist!
Fan vad tråkigt, skulle kört dit hojen igen när du lagat den fast denna gång ligger du med luftgevär i buskarna. Men man kan ju undra varför inte byggarbetaren gjorde något för att stoppa de?!
Lappjävel3168093jobbigt när folk inte vet vad som inte tillhör dem
MEN seriöst, ETT enda inlägg till med politiska inslag och tråden stängs.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|