En riktig idiot!

Status
Ej öppen för fler svar.

Fuffe_Racer

Justfuckinggoogleit.com
Gick med
17 May 2007
Ort
Mellan två träd
Hoj
900 Ninja -00
fyfan sånt är bara för jävligt... Det bästa är ju att ha ett vittne som byggarbetaren för då står ju inte ord mot ord längre.. Där har du fördel!
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Men visst nångång kommer det väl nån som talar sanning, men vafan ni har väl era grabbar som backar er?

Mina dagar både på gröna och svarta linjen är över, men jag har gjort mina år i västerort.. Historiskt så har du fortfarande fel. Det är en jävla skillnad på att inte springa så fort de börjar jiddra, och att dra igång nåt själv.. Klipper du fel killes lillebror blir isen ruggigt tunn..

Men det är klart, du är ju 17 och bor i barkarby, så du vet ju allt om vad som händer om Ahmets ansikte går sönder. För det skulle ju aldrig finnas nån som skulle hämnas det?
 

Lama

Forza AIK ^_^
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
#Husqvarna 250
:felämne

Sluta upp med politiksnacket. Va inte därför denna tråd skapades.

Hur som helst, j*vligt surt för dig. Jag förstår att du är sjukt förbannad! Tur i oturen att du i alla fall fick ett ögonvittne! Du kommer lätt få ut pengar från försäkrningen då du har en person som kan intyga att motorcykeln va parkerad.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Dom har ju ffs förtur till vissa jobb :va helt sjuk!

Precis.. Och att de lättare får städjobb än oss underlättar deras framtidstro i 17-årsåldern hur då? Framförallt eftersom det är så för att ingen nånsin skulle anställa dem som KAM, VD eller nån sorts chef öht om det inte uteslutande är över andra invandrare..

Jag hade nog inte heller brytt mig så mkt om framtiden inte bjöd fler möjligheter än så! Och det där städjobbet får man trots lite skräp i registret!
 

HeroiX

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
Skellefte
Hoj
Ch racing wsm 125
Vilka idioter !! Så jävla less på att sånt där händer ! hoppas det går bra med försäkringen och sådant nu !
 

Matteh!

Näee?
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Falun
Hoj
Mellanhoj vilken?? + Cross
FAN VA ARG JAG BLIR, att de inte fattar bättre!
Deras jävla kusiner kan dra åt helvette! :mad: :mad:
Fan va frestad jag blev att nita till jäveln nu när jag läste detta, men det är lätt och skriva såhär efter situationen. Jag vet ju inte hur hans kroppsbyggnad var osv.. men om han varit i min size hade han fått smaka :mad: :mad: :mad:
 

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014

Men det är klart, du är ju 17 och bor i barkarby, så du vet ju allt om vad som händer om Ahmets ansikte går sönder. För det skulle ju aldrig finnas nån som skulle hämnas det?
Shit du är en såndär man ska akta sig för va? Kanske tillochmed är en fotbollshulligan.. Nejmen ärligt, Jakan har vart MKT värre, när farsan jobbade där gick zigenarna runt me yxor i skolan, kanske din tid? Det är lugnare nu...
 

Ripa

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Aprilia rs 125 -05
FAN VA ARG JAG BLIR, att de inte fattar bättre!
Deras jävla kusiner kan dra åt helvette! :mad: :mad:
Fan va frestad jag blev att nita till jäveln nu när jag läste detta, men det är lätt och skriva såhär efter situationen. Jag vet ju inte hur hans kroppsbyggnad var osv.. men om han varit i min size hade han fått smaka :mad: :mad: :mad:

Han var en aning mindre än jag.. (är 186cm och 85kg)
jag skulle ju lätt ha kunnat ta honom och jag hade exakt sån lust att bara mörda honom, men han hade väl antagligen sprungit och gömt sig direkt efter att han sparkat ner den. vilket nu i efterhand känns bra. för att jag skulle nog inte ha kunnat hejda mig själv...
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.



Storsint åsikt..

Det är också "VI" som skapat en enormt segregerad situation, ett skolväsende som inte kan anpassa sig efter unika behov och därmed en arbetsmarknad där invandrare blir guilty by association vilket gör att de inte har särskilt mkt att hämta på arbetsmarknaden och därmed saknas incitamentet att sköta studier etc..


Ha ha och så var diskussionen igång...igen.
Mitt bidrag då.

Om nu Sverige tagit på sig en för stor kostym och öppnat dörren liiite för mycket...och dessa földjkomplikationerna uppkommit.....- är det så inte dags att stänga dörren en aning tills landet kommer i balans?
Det är ju ingen slump eller tillfällighet att fängelserna i Sverige till största delen interneras av kolsäckar, eller att tjugofem av Sveriges tjugosju Most Wonted är ......just kolsäckar.

Det är ju naturligtvis ärofyllt att hitta ursäkter och förklaringar för problemen som sägs vara uppkomna av att vi inte kan "ta hand" om det som redan kommit...men ursäkter och rövhål har alla! Det hjälper inte situationen.

Om man gav sig på problemet istället för symptomen skulle vi verkligen komma nånstans...nångång.Men det kan man inte göra för då är man rasist, eller hur.

Det gör ju inte saken bättre att det gång på gång på gång faktiskt ÄR just invandrare som bevisligen håller på att jävlas med folk. Och det är inte heller konstigt att dom inte slutar, det daltas ju bara med dom....fy yf, så får man inte göra...här har du en klubba och en resa till maldiverna...fyfy.:huvet

*********************************************'
Jag är inte rasist.....men...:gnissla
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ha ha och så var diskussionen igång...igen.
Mitt bidrag då.

Om man gav sig på problemet istället för symptomen skulle vi verkligen komma nånstans...nångång.Men det kan man inte göra för då är man rasist, eller hur.
*********************************************'
Jag är inte rasist.....men...:gnissla


Precis.. Du säger det tom själv utan att fatta det.. "Angrip problemet och inte symptomen".. Krimblattekidsen är symptomen, läge att vakna inför det nu!


Min hoj blev stulen i våras.. Och inte av en "kolsäck" utan att hantverkarsossar.. Jag hatar sossar och jag hatar hantverkare!

Men jag är inte heller rasist!
 

veinge_dt

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Laholm
Hoj
DT125R SM
Fan vad tråkigt, skulle kört dit hojen igen när du lagat den fast denna gång ligger du med luftgevär i buskarna. Men man kan ju undra varför inte byggarbetaren gjorde något för att stoppa de?!
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
jobbigt när folk inte vet vad som inte tillhör dem :mad:

MEN seriöst, ETT enda inlägg till med politiska inslag och tråden stängs.
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Precis.. Du säger det tom själv utan att fatta det.. "Angrip problemet och inte symptomen".. Krimblattekidsen är symptomen, läge att vakna inför det nu!


Min hoj blev stulen i våras.. Och inte av en "kolsäck" utan att hantverkarsossar.. Jag hatar sossar och jag hatar hantverkare!

Men jag är inte heller rasist!

Lille vän, det är ju precis det jag menar :pannkyss

haha. din hoj...undantaget som bekräftar reglen kanske?:)
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ajfan! illa när sånt händer, har folk ingen respekt för andras egendom?

Ibland är det tur att man bor i en spökstad ute på vyshan. :)
 

Ripa

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Aprilia rs 125 -05
Fan vad tråkigt, skulle kört dit hojen igen när du lagat den fast denna gång ligger du med luftgevär i buskarna. Men man kan ju undra varför inte byggarbetaren gjorde något för att stoppa de?!

kan ju säga att byggarbetaren gick dit direkt och stoppa honom när han märkte vad som pågick. han sa till honom, men idioten började kaxa med han också och sen stack han iväg. byggarbetaren var snäll och lyfte upp hojen och berätta allt för mej så.. han gjorde allt han kunde. han kunde ju inte veta att han skulle sparka ner hojen innan det hände.
 

-WANTED-

#62
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
R1, crf 450
"rolig sak" lite ot men ändå.

när jag hade fest hemma på skoplavslutningen i nian. stod det ett gägn som inte fick komm in min mamma gick ner och sa:
-hej, ni är inte bjudna så kan ni vara snälla att gå?
-vafan är du rasist eller?

senare slängde en av dem upp en kniv i ansiktet på min kompis högg han inte men ändå.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top