En riktig idiot!

Status
Ej öppen för fler svar.

Ripa

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Aprilia rs 125 -05
Jag har varit ganska anonym här på den här sidan. har haft mitt körkort ungefär ett halvår och nu har det hänt en grej så jag måste verkligen skriva av mig.

Det var såhär att jag åkte till skolan idag med min hoj som vanligt när det är fint väder. lämnade den vid en cykel parkering. där det brukar stå cyklar och mopeder. när jag sedan skulle gå till min idrottslektion så ser jag en blatte och hans två polare fingra på min hoj. Jag går fram till honom och frågar:
-va fan håller du på med? det är min hoj
- Jag rör vad jag vill. svarar han på det sen
- nej det gör du inte säger jag och tar tag i honom.
- han säger: du rör inte mig.
jag släpper honom och går därifrån. så säger han: jag ska sno din hoj.
jag tar inte det seriöst för att han är en äcklig snorunge.
när jag sedan kommer från min idrottslektion så har inget hänt med hojen.. den står kvar där och allt är i skick, men när jag sedan ska hem efter nästa lektion så har någon varit där och sparkat ner min hoj. det är en byggarbetare som kommer och säger till mej att han såg vem det va och att han lyfte sen upp hojen.han sa att det hände ungefär 10 min innan jag kom och hans beskrivning på killen matchar perfekt på han som fingrade på hojen tidigare. jag tar ju såklart hans nummer eftersom han är ett ögonvittne.
Jag kan lova er att jag har sjuk jävla lust att gå och spöa killen ordentligt.. men jag är ganska säker på att det inte skulle hjälpa mej ett dugg. jag ska göra en polisanmälan och ta alla hans jävla pengar till och med på gamla skador som redan fanns på den"!

sådär..... huh.. skönt att skriva av sej.. känns så jävla tungt så mycket ilska man har inom sig just nu...

glömde skriva att min hjälm som jag köpte från italien i somras också är helt sönder.. då den var fast under sadeln och hängde på sidan av hojen.. den sidan som träffa marken när den sparkades ner..
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jävla pundhuven som inte kan låta andras saker vara...:mad:
var försiktig vid anmälan bara, det faktum att du tog tag i honom först och sådär kan ställa till trubbel för dig om du inte kan bevisa att de gjorde nåt dumt från början... jag anmälde en kille för misshandel en gång men domare med kompani menade att jag hetsat killen så jag fick 2500 i skadestånd och han fick 20 dagsböter á 50 spänn:huvet (vanligtvis ger ett enkelt slag mot ansiktet runt 5000 i skadestånd, exklusive eventuella dagsböter. i mitt fall blev jag inte bara slagen mot ansiktet utan även strypt, samt att jag fick axeln sönderbruten...)
 

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2014 KTM Duke 690
Fy fan vad tråkigt sånt är!
Hoppas du får tillbaka pengarna och att du hittar förövaren, kände du igen han, kanske går i din skola?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Lämna signalement och lite uppifter om #&@%% så kanske nån rättfärdig själ tar sig dit och &¤@#¤£ fanskapet!!!
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Fan va surt

varför fick du inte röra han om han fick röra vad han ville? :va

Hata såna som stjäl o förstör för folk :mad:
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

var försiktig vid anmälan bara, det faktum att du tog tag i honom först och sådär kan ställa till trubbel för dig om du inte kan bevisa att de gjorde nåt dumt från början...

Rent juridiskt är det självförsvar i 3e-person vilket det varit även om han stått kvar och till slut nitat honom på plats. Så det faktum att det inte blev bråk och att han gick därifrån ligger honom bara på plus nu i efterhand.. Personligen hade jag brunnit och gått för långt, vilket är så jävla dumt även om det kanske egentligen är värt lite böter och nån rättegång för att få klippa en sån där :mad:
 

Ripa

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Aprilia rs 125 -05
Ifall det är han fingrade på den till en början så vet jag att han går i min skola.. såg han idag i IV korridoren. men jag är inte än helt säker på vem det är. ska ta hjälp av byggarbetaren att peka ut honom. har andra vittnen..men dem är kanske inte lika pålitiliga: (Småbarn från en skola bredvid) ska göra polisanmälan och kontakta försäkringsbolaget snart när farsan kommer hem.
 

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Plocka honom direkt om du ser han igen!
Utan tvekan när han leker ball också, skulle fan haft svårt att inte flippa när han säger så där.
 

Ripa

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Aprilia rs 125 -05
jag vet ... har fan lust att banka honom, men som sagt det kommer inte hjälpa mej om jag gör så.. kanske bättre att ta honom efter att man fått pengarna .. sen vill man ju inte få problem med deras äckliga "kusiner"... har dock mycket folk som skulle backa upp mig.
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Ta det till polisen och få han att betala massa pengar till dig, sen efteråt så är du skitglad och ler varje gång du ser honom , sen blir han tillslut så uppretad att han slår till dig, du anmäler du honom för misshandel och du får ännu mer pengar av honom :)
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
fan va surt:( dä låter som en bra idé att plocka han när du har fått pengarna

Ta det till polisen och få han att betala massa pengar till dig, sen efteråt så är du skitglad och ler varje gång du ser honom , sen blir han tillslut så uppretad att han slår till dig, du anmäler du honom för misshandel och du får ännu mer pengar av honom :)

dä va fan nog bättre:tummenupp
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
jag vet ... har fan lust att banka honom, men som sagt det kommer inte hjälpa mej om jag gör så.. kanske bättre att ta honom efter att man fått pengarna .. sen vill man ju inte få problem med deras äckliga "kusiner"... har dock mycket folk som skulle backa upp mig.



om kusinerna ringer och beställer tid ja.

de e tråkit att sånt händer men så är det.mera flyktingar blir det oxå:tummenupp



:corn
gissar på att denna tråd spårar ur som alla andras som handlar om typ samma sak.
 

_RaLLaN_

Guest
Varför är man inte förvånad.... Allt dom såkallade "OSVENSKA" som håller på och jävlas.
 

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Dom har inga kusiner! Det är bara snack, för att "vi" ska bli osäkra och inte våga göra nåt!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Dom har inga kusiner! Det är bara snack, för att "vi" ska bli osäkra och inte våga göra nåt!



jo du de tror jag dom har. med tanke på att alla sånna maskeradtanter har 15 unger under sin mask så måste dom ha en jäääääävla massa kusiner.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Dom har inga kusiner! Det är bara snack, för att "vi" ska bli osäkra och inte våga göra nåt!

Eerrrmm... Jo så är det ju!? :va

Eller så finns det en anledning till att de har 11 sängar i 77kvm 3:eek:r...

Visst är de småpojkar och yadda yadda, men jag kunde också slåss när jag var 16 och även om en fighter är en fighter är en fighter.. Så drar jag mig för att hamna i nåt på hemmaplan. Engångsföreteelsen är en sak, man hamnar i bråk, nitar dem förhoppningsvis och sen är det över. På hemmaplan börjar det bara där, det är definitivt inte över. Är man i 125-åldern och bor i Jakan borde man veta det!

Antingen drar man in det tunga pojkarna direkt och visar att allt får konsekvenser, även för dem.. Men att börja veva lite på en miniblatte i väsby och tro att det inte finns nån storebror eller äldre kompis som pundat bort för många vitala delar av hjärnan är bara naivt!

Och om dom nu har kusiner här så är det endå "VI" som tar emot dom med öppna armar in i vårat land. Vad ska man säga.


Storsint åsikt..

Det är också "VI" som skapat en enormt segregerad situation, ett skolväsende som inte kan anpassa sig efter unika behov och därmed en arbetsmarknad där invandrare blir guilty by association vilket gör att de inte har särskilt mkt att hämta på arbetsmarknaden och därmed saknas incitamentet att sköta studier etc..
 
Last edited:

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Tråkigt att du tänker så... Det är PRECIS så dom vill att du ska tänka!
Kom inte med den där skiten att man är naiv!
Bor i Barkarby, med Tensta, Rinkeby och Jakan närmast runtom, hit kommer dem om de vill ha moppar. Åker ofta på att de ska "Hämta sina 300 kusiner och knulla sönder dej". Har dock aldrig sett en enda av deras kusiner...
Men visst nångång kommer det väl nån som talar sanning, men vafan ni har väl era grabbar som backar er?
 

_RaLLaN_

Guest





Storsint åsikt..

Det är också "VI" som skapat en enormt segregerad situation, ett skolväsende som inte kan anpassa sig efter unika behov och därmed en arbetsmarknad där invandrare blir guilty by association vilket gör att de inte har särskilt mkt att hämta på arbetsmarknaden och därmed saknas incitamentet att sköta studier etc..


Dom har ju ffs förtur till vissa jobb :va helt sjuk!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top