En svår fråga

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Förresten skulle jag va mer rädd om henne än hojen... Och rädd om förhållandet framförallt.
Tjejer har oftast mycket mer självbevarelsedrift än vi killar har. Är du så rädd om hojen så sälj den. Du kommer att vurpa den själv ändå, förr eller senare.

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Master_ skrev:
Gör som du känner för.. Blir hon tjurig så är ju det hennes problem.. lånar du ändå ut hojen och hon sabbar den så kan du ju alltid säga "vad va det jag sa" sånt är jätte poppis :hihi

Muhahahaha :rofl

Edit: om hon vurpar är det ju bara göra lekhoj av den.

Last edited:

IronMike

Guest
Låna ut den vafan, snåljåp, e ju bara en leksak. Om det gått såpass långt: .. Själv hade jag inte låtit min flicka fåt ta mc kort, de e för farligt, hon ska se till att jag kan fortplanta mig, och uppfostra barnen om/när jag kolar med hoj eller bil...

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
:) Låna ut den till henne så hon lär sig vad det kostar när man lägger hoj i marken.... :)

Och om hon nu va en fattig student ....VEM pyntade kortet????

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
VT-750, NV-11
Låna ut!!
Både körskolan och uppkörningskontrollanten har gjort den bedömningen att hon har kunskapen å köra en K-5:a om hon skulle vilja det.
En R6:a är ju inget monster med en egen vilja direkt.
Till alla er som tycker att hon ska börja på en 250 eller nåt annat gammalt surt, vad hade ni sagt med färskt körkort om nån sa åt er att ni inte var tillräckligt bra för att köra sporthoj!?
Sen är det väl självklart att om hon skrapar den så får hon stå för det på ett eller annat sätt.

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
Tycker du ska köpa en egen hoj åt tjejen så får du ha din leksak ifred.. Dessutom så är du ju garranterad någon att åka med..

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Brudar kan inte köra hoj, så är det bara.

Köp henne en ny diskmaskin eller nått istället.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
äääähhh va fan låna ut den till henne, du är väl försäkrad????
säg bara att hon får betala själv risken om hon klotar ...

///Micke

jens_rock

SMC Väst - AI
Gick med
17 May 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7 dirt edition
GL skrev:
Jo det är så att tjejen tog sitt MC kort i onsdags och var givetvis väldigt glad och nu vill hon ju givetvis låna min lilla racer och här börjar mitt dilemma :huvet . Hur ska jag göra nu, ska jag låna ut den till henne och hoppas på det bäst eller ska jag säga nej och hon kommer att bli skit tjurig :fatta! det är också så att hon trillade så sent som i Måndags med körskolans hoj från typ stillastående för det kom en vind pust och jag vet inte hur jag ska göra nu. Det är ju inga leksaker och det är ju rätt stora kontraster mellen min och körskolans.

Också är det så att en kompis broder lånade ut sin hoj till sin tjej, nu är det många år sen men hon körde ihjäl sig, hon hade maximal otur men men ändå.

Hjälp mig, skulle ni lånar ut era sporthojar.

Klart som fan du ska låna ut hojen.:tummenupp
Jag lånade ut Firestormen till tjejen samma dag jag hämtat ut den.:lol
Och jag kan tillägga att hon också klotade på körskolan.

Klart att man är orolig att hon ska ringa och säga att hon krashat.:skrämd

Tala om för henne att vara försiktig med gas- och bromshandtagen bara. Det lär ju betta lite bättre på din R6'a än körskolans sur CB750.

Have fun!

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
GL skrev:
tjejen tog sitt MC kort i onsdags ... hon trillade så sent som i Måndags med körskolans hoj från typ stillastående för det kom en vind pust .
:confused: :confused: hon lägger omkull den från stillastående för att det kom en vindpust, men KK fick hon, och så säger dom att det är så svårt att ta mc-kort i dag... :confused:

GL

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6
Anneli skrev:
Håller med. Låna ut hojen. :)
Det känns som att jag få bita i det sura äpplet och låna ut den till henne. Har aldrig lånat ut den innan men nån gång kanske ska vara den första.

Vore kul om man kunde lägga in något så vi kunde rösta om det men vet inte hur man gör?

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
GL skrev:
Det känns som att jag få bita i det sura äpplet och låna ut den till henne. Har aldrig lånat ut den innan men nån gång kanske ska vara den första.

Vore kul om man kunde lägga in något så vi kunde rösta om det men vet inte hur man gör?

Jag tycker du ska låna ut den... Med brasklappen inlagd att hon betalar självrisken/eventuella skador. Kolla även försäkringen hur den gäller vid utlån av hojen. Annars tycker jag du ska lita på henne och låta henne köra en runda.

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
lite små fix

köp krash kåpor och ett körskole stag för styre å strål kastare :hihi

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R6-03 SÅLD
bivven skrev:
Fan va snåla ni är! Låna ut hojen....det är bara en hoj..går alltid att ersätta!
Är tjejen bara en tjej? Går också att ersätta??
Han kanske inte bara är rädd om hojjen!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...