Mat_hilda
ABY
bivven skrev:Fan va snåla ni är! Låna ut hojen....det är bara en hoj..går alltid att ersätta!
hur rik är du ?
bivven skrev:Fan va snåla ni är! Låna ut hojen....det är bara en hoj..går alltid att ersätta!
Ställ varvstoppet på 6000, då går den som en moppe. Helt omöjligt att köra åt helvete.GL skrev:Jo det är så att tjejen tog sitt MC kort i onsdags och var givetvis väldigt glad och nu vill hon ju givetvis låna min lilla racer och här börjar mitt dilemma . Hur ska jag göra nu, ska jag låna ut den till henne och hoppas på det bäst eller ska jag säga nej och hon kommer att bli skit tjurig det är också så att hon trillade så sent som i Måndags med körskolans hoj från typ stillastående för det kom en vind pust och jag vet inte hur jag ska göra nu. Det är ju inga leksaker och det är ju rätt stora kontraster mellen min och körskolans.
Också är det så att en kompis broder lånade ut sin hoj till sin tjej, nu är det många år sen men hon körde ihjäl sig, hon hade maximal otur men men ändå.
Hjälp mig, skulle ni lånar ut era sporthojar.
jag skulle nog inte låna ut den till din morsa iallafallBomanrd skrev:Låna ut. Eller så kan du alltid köpa en gammal billig rd350 eller liknande åt henne, hon kommer säker tycka att det är kul + att den kostar lika mycket som din självrisk.
Själv så brukar morsan låna min hojj, hon har kommit tillbaks 1 gång av 4
Säger du samma sak när kärringen skall ta bilen och åka och handla?UrbanTiger skrev:Byt tjej.... hon missbrukar sin position som tjej för att kuva dig till att låna ut hojen. Det är nått jävla spel dom håller på med hela tiden. Reglerna ändras efter hur läget är vid varje tillfälle.
Vill hon köra hoj så är det väl bara att köpa en då, LR
GL skrev:Hjälp mig, skulle ni lånar ut era sporthojar.
GL skrev:Hjälp mig, skulle ni lånar ut era sporthojar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|