En till brud;) hehe

Status
Ej öppen för fler svar.

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
Vilken jäkla ruljans det var i den här tråden... :D Inte blir det så när jag skriver något eller när jag presenterade mig :va

Du vet inte vad du gav dig in på när du reggade dig här... :hoppskrat

Det är en stor hojfest här i Stockholm lördagen den 8 mars. Kommer du dit så får du träffa många från forumet. Läs mer här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=174721

Välkommen hit tjejen! :yoparty

// Kjelle



haha jag vet inte om jag VILL träffa folk härifrån alls:p haha
 

KJECOP

Guest
haha jag vet inte om jag VILL träffa folk härifrån alls:p haha
Ha ha ha... Jag kan förstå dig :D

Jag har träffat flera från det här forumet och jag var på förra hojfesten på Hard Rock och det är en massa sköna lirare som dyker upp.

Och öga mot öga så vågar de inte skrika "ligga", "nulla", "vill du ha" och så vidare. Då visar det sig att de är riktigt trevliga och kul... Eller..?? :gnissla Jag siktar i alla fall på att gå och jag är så gammal så jag orkar inte ens att tänka på att "ligga" i något annat sammanhang än då det gäller sova :D

Det räcker ju inte me att tuta fattar du väl,man måste ju VISA tutorna åxå !
Var fick du luft ifrån...???

På min hoj på jobbet så har jag tre tutor. Och två är stora, syns tydligt och låter mycket... Räcker inte det???
 
Last edited:

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
Nej seriöst lägg upp den gammla bilden så man förstår vart all rök kom ifrån.:tuttar


Nej tyvär. folket här klarar inte av det. det här är inte en community och då får man inte ah bilder på sig själv. soorrrii , folket som var här från början blir så arga.
 

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
PM går bra, måste stilla min nyfikenhet.



jag lägger in den i 5 min från och med nu. men får jag EN enda respons som handlar om den negativt så avreggar jag mig. folk är fan inte kloka här. jag förstår inte att man måste, det är bara en bild ju!
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
jag lägger in den i 5 min från och med nu. men får jag EN enda respons som handlar om den negativt så avreggar jag mig. folk är fan inte kloka här. jag förstår inte att man måste, det är bara en bild ju!


TJOOOOHOOOO:tummenupp hehe jag va tvungen:D
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
jag lägger in den i 5 min från och med nu. men får jag EN enda respons som handlar om den negativt så avreggar jag mig. folk är fan inte kloka här. jag förstår inte att man måste, det är bara en bild ju!
Det är en riktig fjortisbild :7peta



Edit: happ, nu var det en annan..
 

Lx3

Hojtjuvs hatare
Gick med
27 Oct 2005
Ort
Skogen...
Hoj
RMZ 250-13, TDM 850-98
Hehe..! Jasså det var det allt ståhej handlade om..??:)

Jaja, kul med nån mer som åker mx här på sh, välkommen!:tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
jag lägger in den i 5 min från och med nu. men får jag EN enda respons som handlar om den negativt så avreggar jag mig. folk är fan inte kloka här. jag förstår inte att man måste, det är bara en bild ju!

Men allvarligt, kliar det så jäkligt i fingrarna att få visa rattarna?? Försvaret som jag antar kommer, att det är grabbarna som tjatar är patetisk. Ibland skäms jag riktigt för att jag är tjej, typ just nu.

Så tänker du avregga dej nu då? Eller var det ett lika dåligt löfte som att du inte skulle byta bild från första början?

// Ullis

edit: ni får säga vad ni vill pojkar, men det här e fan pinsamt.

edit2: det fanns en gång ett kawakex här, som också jobbade inom vården. Hon höll också på så här med sina trådar, uttalanden & bilder. Precis som du gör nu. Måste vara något som går.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top