En till brud;) hehe

Status
Ej öppen för fler svar.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hej och välkommen :hej

folk som inte har något vettigt att skriva, folk som är sånna där som "bara mååååsste", folk som inte har en aning men väldigt gärna skulle vilja veta, folk som äälskar att få reaktioner, hellst negativa. sånt folk är bara extremt jobbiga. stick.

Då skulle det här forumet dö ut...
:hihi
 

KJECOP

Guest
Ja, tänk vad vi killar måste stå ut med.

När man går på krogen så är dom där, i hundratal, tjejerna som gör allt för att hissa hyllan så att godiset trillar ut.

Vi blir ständigt trakasserade av honor i utmanande klädsel...
Ja visst är det jobbigt att vara kille? :tungan

Men är det bara jag som gottar mig åt sådant här?? :va Eller är det så att jag bara är gubbsjuk...

Muhahahahahahaa.... :tuttar
 

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös
Men allvarligt, kliar det så jäkligt i fingrarna att få visa rattarna?? Försvaret som jag antar kommer, att det är grabbarna som tjatar är patetisk. Ibland skäms jag riktigt för att jag är tjej, typ just nu.

Så tänker du avregga dej nu då? Eller var det ett lika dåligt löfte som att du inte skulle byta bild från första början?

// Ullis

edit: ni får säga vad ni vill pojkar, men det här e fan pinsamt.

edit2: det fanns en gång ett kawakex här, som också jobbade inom vården. Hon höll också på så här med sina trådar, uttalanden & bilder. Precis som du gör nu. Måste vara något som går.

Kunde inte ha skrivit det bättre själv:tummenupp
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hmm, dilemma. Ett par välformade, kvinnliga behag vore ju skam att avvisa att titta på om man som kille är hetero och intresserad av tjejer. Jag skulle iallafall aldrig rusa runt och moralisera på tex en badstrand, och då går det väl likabra på andra ställen också. Mer tveksam hade jag eventuellt varit om tjejerna tex börjat kläcka ägg med slidan. Iallafall om handlingen ifråga ryckts ur sitt sammanhang.
Nu blir det kanske ett palaver, men vid gud, jag var iallafall ärlig :D
 

SNAFU

Vaffanculo
Gick med
16 Jan 2007
Ort
På Söder
Hoj
Monster
Ja, att trycka upp pattarna i ögonen på ont intet anande folk är fanimej trakasserier.
Man blir förbannad.

Håller med Duckie, ni tjejer visar för lite...




respekt för oss män, sluta trakassera :D

Edit: sereena/Johanna, välkommen till sporthoj!
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tänkte bara säga hej och välkommen samt att jag tycker synd om dig som fick ett så tufft bemötande här på SH...:D folk här har sin egen lilla jargong och det är inte mycket man kan göra åt det, bara bita ihop och ignorera som gäller:) sen angående din första bild så tänkte jag bara säga att jag inte fattar vad allt bråk handlade om.... grabbar vill alltid se bröst och så nu när ni (nästan) fick det så blev ni sura?:va tacka och ta emot istället:7peta :D
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Japp, lyssna på Bushido :tummenupp Välkommen, och kom ihåg att jag aldrig drar igen fönsterluckorna framför ett par hyvens brön.
 

SNAFU

Vaffanculo
Gick med
16 Jan 2007
Ort
På Söder
Hoj
Monster
tänkte bara säga hej och välkommen samt att jag tycker synd om dig som fick ett så tufft bemötande här på SH...:D folk här har sin egen lilla jargong och det är inte mycket man kan göra åt det, bara bita ihop och ignorera som gäller:) sen angående din första bild så tänkte jag bara säga att jag inte fattar vad allt bråk handlade om.... grabbar vill alltid se bröst och så nu när ni (nästan) fick det så blev ni sura?:va tacka och ta emot istället:7peta

:D

:fakta
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ok vem sparade bilden ?? :tungan här går man på bio och missar ett par nya lökar på sh :huvet

PMá den bums

edit,ja just det, välkommen
 
Last edited:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Det är en smula beklämmande att så många kan bli så upprörda över hur någon manifesterar sin bekräftelsetörst, när vi alla lyder under samma lagar.

/perris
 

forna

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
Västerås/Göteborg
Hoj
Sv650s -99
Haha fantastisk första tråd!

Alltid samma sköna hysteri och samma sarkastiska(?) kvinnosyn när en ny tjej reggar sig :D
Förstår dock inte hur så många kan ha så svårt för att fatta ironi? Många blir väldigt retade och irriterade på saker som skrivs som inte betyder någonting alls. Lever vi inte ironins tid?

Jaja.

Välkommen!
 

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Borås/Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -06
Haha fantastisk första tråd!

Alltid samma sköna hysteri och samma sarkastiska(?) kvinnosyn när en ny tjej reggar sig :D
Förstår dock inte hur så många kan ha så svårt för att fatta ironi? Många blir väldigt retade och irriterade på saker som skrivs som inte betyder någonting alls. Lever vi inte ironins tid?

Jaja.

Välkommen!

Kan inte mer än hålla med! :D

Välkommen förresten!
Ps. Alla har ju redan sagt det så jag behöver väl inte? ;)
Men jag kan lova att jag är ett kap! :rolleyes:
 

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Malmö
Hoj
Street Triple R -10
Shit allså 9 timmar gammal tråd och 15 sidor du är redan älskad här inne.

Just det Välkommen var nog det jag igentligen skulle säga
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Godmorgon!
Hörde talas om tråden i går efter jobbet, så lite nyfiken var jag ju tvungen att kika in...vi gamla kärringar är såna men är i grunden rätt oharmliga..
Tänkte bara hälsa dig välkommen jag också, alla kärringar här inne får nämligen inte hybris om nån får lite uppmärksamhet av gossarna. Hoppas du får det kul här trots allt, för det är ett rätt okej forum om man har en stor nypa salt att kasta över axeln...eller hur det nu funkar.
Bienvenue anyway och kör snyggt!!:yoparty
 

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Yamaha XSR900
Här har man plöjt igenom 15sidor förplämpningar så är bilderna borta..
...Ingen lott till mej idag..
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top