En till brud;) hehe

Status
Ej öppen för fler svar.

nattmackan

Ohne dich
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
ktm 250sxf -07 ktm sx 144 -08 zx10r -04
Tjena duvan kul me en mx girl vilken klubb kör du för?vi ses kanske ute på banan:tummenupp

MR. Aprilia

Gammal Hojjbuse
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Hojj..
Lycka till med ditt hojjande:tummenupp
Man känner sig som farfar i detta jäng ( Åldersmässigt ):yoparty
Som tur är inte när man sitter på hojjen:Rockbanan

:D :D :D :D

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Hehe..! Jasså det var det allt ståhej handlade om..??:)

Jaja, kul med nån mer som åker mx här på sh, välkommen!:tummenupp

tackat. mx är ju faktist det roligaste som finns så:D

Men allvarligt, kliar det så jäkligt i fingrarna att få visa rattarna?? Försvaret som jag antar kommer, att det är grabbarna som tjatar är patetisk. Ibland skäms jag riktigt för att jag är tjej, typ just nu.

Så tänker du avregga dej nu då? Eller var det ett lika dåligt löfte som att du inte skulle byta bild från första början?

// Ullis

edit: ni får säga vad ni vill pojkar, men det här e fan pinsamt.

edit2: det fanns en gång ett kawakex här, som också jobbade inom vården. Hon höll också på så här med sina trådar, uttalanden & bilder. Precis som du gör nu. Måste vara något som går.

hahahahahahahahahahahahahahahah! HAHA! jag bara uuundrar *klapp klapp* vem är det som är piiinsam här. lägg ner. hoppas du har trevligt när du sitter och läser igenom allt och letar efter saker som går att störa sig på. jag är inte den bruden ni har fått för er, men kommer heller inte bry mig om att försöka överbevisa er. det lär dom märka som vill ta reda på det. :tummenupp

Något som är riktigt tjejigt är ju att gnälla som fan man det är någon annan tjej som dyker upp på denna hemsidan.

Herre gud brudar, det finns killar för alla, varför vara så pms kärringar för det?

och välkommen hit tjejen:)

Tack så hjärtligt mycket:) jag har inte gett upp hoppet om hojjfolk än;) hela min familj bestr ju utav hojj folk;) hehehe

Ja 14sidor stod hon(mattias) ut med ialf

Hon står ut längre för hon tänker inte ta emot skit, :) power girl ;) snart lär väl ni lugna ner er om allt tjaffs:) jag rider ut stormen bara:)

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Nu skrev vi massa negativt om din bild, men du har inte tagit bort ditt konto, som du lovade.

Happ.

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Jäklar i min låda.. Skulle SH.com vara en arbetsplats, så skulle det blir en jäkla massa anmälningar om sexuella trakaserier :näsblod

Välkommen! :tummenupp

hahaha taaack;)

Nu skrev vi massa negativt om din bild, men du har inte tagit bort ditt konto, som du lovade.

Happ.

jag fick nanna lite på kudden så kunde jag tänka klarare;)

Hej och välkommen :hej

Då skulle det här forumet dö ut...
:hihi

haha i belive so:p

Last edited:

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
Hej och välkommen. Kul och se att du inte gett upp SH.
Ride it out.

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Kunde inte ha skrivit det bättre själv:tummenupp

tjejer tjejer tjejer:) vi ska nog bli goda vänner tror du inte;)

Hej och välkommen. Kul och se att du inte gett upp SH.
Ride it out.

i will;)

ok vem sparade bilden ?? :tungan här går man på bio och missar ett par nya lökar på sh :huvet

PMá den bums

edit,ja just det, välkommen

haha jadu oj oj oj:) jag är emr än ett par tuttar:p emnd et lär bara dom som orkar ta reda på det få veta:p

Godmorgon!
Hörde talas om tråden i går efter jobbet, så lite nyfiken var jag ju tvungen att kika in...vi gamla kärringar är såna men är i grunden rätt oharmliga..
Tänkte bara hälsa dig välkommen jag också, alla kärringar här inne får nämligen inte hybris om nån får lite uppmärksamhet av gossarna. Hoppas du får det kul här trots allt, för det är ett rätt okej forum om man har en stor nypa salt att kasta över axeln...eller hur det nu funkar.
Bienvenue anyway och kör snyggt!!:yoparty

åh tack så vääääldigt mycket tack tack tack:) :tummenupp

Last edited:

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Hornet 600 -01, blå! Tjejmagnet...
tjejer tjejer tjejer:) vi ska nog bli goda vänner tror du inte;)

i will;)

haha jadu oj oj oj:) jag är emr än ett par tuttar:p emnd et lär bara dom som orkar ta reda på det få veta:p

åh tack så vääääldigt mycket tack tack tack:) :tummenupp

helt otroligt att du får så mycke spalt meter, vi kan väl alla konstatera att du e söt, men se va fan, blir less på att man aldrig kan låta bli o kommentera.. vilket göder dessa katt o råttalekar till en förbannelse!!

aja va mest tvungen!!
hoppas du har det fint i tassemarken!!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

ja självklart är du det, men tråden har till 90% handlat om denna bild..

skicka den på msn vet'ja :)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
ledsen bruden men jag är upptagen så du kan avregga dig :näsblod

nattmackan

Ohne dich
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
jadu det började med folkare mk.. men just nu så ligger det på is:p jag flyttar ju så mycket å har mig:p haha

Kör själv för folkare mk du får gå me igen då.ps håller på dej låt dt gå in i ena örat å ut i andra.lyssna inte du är ju en mx girl å dom är starka:yoparty

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Kör själv för folkare mk du får gå me igen då.ps håller på dej låt dt gå in i ena örat å ut i andra.lyssna inte du är ju en mx girl å dom är starka:yoparty

haha jasså?:) vad kan ditt namn vara då? :)

haha klart vi är;) mx brudar är toppen;)

ledsen bruden men jag är upptagen så du kan avregga dig :näsblod

haha nä är det sant attans otur..

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag ser fram emot denna spännande läsning när jag pillat klart med lite skit här på jobbet.

Pussypower är helt underbart, tänk att ett slemmigt hål kan påverka folk så mycket. Skrämmande, underhållande, sorgligt men samtidigt väldigt fascinerande.

Vet inte om trådstartarcheyen ska avregga sig eller inte då jag inte hunnit läsa men man kan ju hoppas på att hon stannar. Ligga är ju alltid skönt :)

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Välkommen hit, alltid kul med hojbrudar. :yoparty

Lika bra för dig att vänja dig vid alla gnällspikar som finns i överflöd på detta forum. Även kallat för Moralhoj. Finns det något att klaga på så klagas det på.

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Välkommen hit, alltid kul med hojbrudar. :yoparty

Lika bra för dig att vänja dig vid alla gnällspikar som finns i överflöd på detta forum. Även kallat för Moralhoj. Finns det något att klaga på så klagas det på.

taaaack:) det finns trevliga killar å tjejer här med alltså:p

nattmackan

Ohne dich
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
Jag ser fram emot denna spännande läsning när jag pillat klart med lite skit här på jobbet.

Pussypower är helt underbart, tänk att ett slemmigt hål kan påverka folk så mycket. Skrämmande, underhållande, sorgligt men samtidigt väldigt fascinerande.

Vet inte om trådstartarcheyen ska avregga sig eller inte då jag inte hunnit läsa men man kan ju hoppas på att hon stannar. Ligga är ju alltid skönt :)

En sak är då säker att mx-folk å sh-folk är som lingon å blåbär:D

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Men allvarligt, kliar det så jäkligt i fingrarna att få visa rattarna?? Försvaret som jag antar kommer, att det är grabbarna som tjatar är patetisk. Ibland skäms jag riktigt för att jag är tjej, typ just nu.

Så tänker du avregga dej nu då? Eller var det ett lika dåligt löfte som att du inte skulle byta bild från första början?

// Ullis

edit: ni får säga vad ni vill pojkar, men det här e fan pinsamt.

edit2: det fanns en gång ett kawakex här, som också jobbade inom vården. Hon höll också på så här med sina trådar, uttalanden & bilder. Precis som du gör nu. Måste vara något som går.

å ändå är det du som heter "new and naked?" hmm osar dubbel moral..

En sak är då säker att mx-folk å sh-folk är som lingon å blåbär:D

vilket utav lingon och blåbären är vi då?:p

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...