nattmackan
Ohne dich
Tjena duvan kul me en mx girl vilken klubb kör du för?vi ses kanske ute på banan
Hehe..! Jasså det var det allt ståhej handlade om..??
Jaja, kul med nån mer som åker mx här på sh, välkommen!
Men allvarligt, kliar det så jäkligt i fingrarna att få visa rattarna?? Försvaret som jag antar kommer, att det är grabbarna som tjatar är patetisk. Ibland skäms jag riktigt för att jag är tjej, typ just nu.
Så tänker du avregga dej nu då? Eller var det ett lika dåligt löfte som att du inte skulle byta bild från första början?
// Ullis
edit: ni får säga vad ni vill pojkar, men det här e fan pinsamt.
edit2: det fanns en gång ett kawakex här, som också jobbade inom vården. Hon höll också på så här med sina trådar, uttalanden & bilder. Precis som du gör nu. Måste vara något som går.
Något som är riktigt tjejigt är ju att gnälla som fan man det är någon annan tjej som dyker upp på denna hemsidan.
Herre gud brudar, det finns killar för alla, varför vara så pms kärringar för det?
och välkommen hit tjejen
Ja 14sidor stod hon(mattias) ut med ialf
Jäklar i min låda.. Skulle SH.com vara en arbetsplats, så skulle det blir en jäkla massa anmälningar om sexuella trakaserier
Välkommen!
Nu skrev vi massa negativt om din bild, men du har inte tagit bort ditt konto, som du lovade.
Happ.
Hej och välkommen
Då skulle det här forumet dö ut...
Kunde inte ha skrivit det bättre själv
Hej och välkommen. Kul och se att du inte gett upp SH.
Ride it out.
ok vem sparade bilden ?? här går man på bio och missar ett par nya lökar på sh
PMá den bums
edit,ja just det, välkommen
Godmorgon!
Hörde talas om tråden i går efter jobbet, så lite nyfiken var jag ju tvungen att kika in...vi gamla kärringar är såna men är i grunden rätt oharmliga..
Tänkte bara hälsa dig välkommen jag också, alla kärringar här inne får nämligen inte hybris om nån får lite uppmärksamhet av gossarna. Hoppas du får det kul här trots allt, för det är ett rätt okej forum om man har en stor nypa salt att kasta över axeln...eller hur det nu funkar.
Bienvenue anyway och kör snyggt!!
tjejer tjejer tjejer vi ska nog bli goda vänner tror du inte
i will
haha jadu oj oj oj jag är emr än ett par tuttar emnd et lär bara dom som orkar ta reda på det få veta
åh tack så vääääldigt mycket tack tack tack
Tjena duvan kul me en mx girl vilken klubb kör du för?vi ses kanske ute på banan
Är det verkligen så jävla många singlar här på SH...?
Denna tråd får mig att tänka på en tråd jag skapade för ett tag sedan...
haha jadu oj oj oj jag är emr än ett par tuttar emnd et lär bara dom som orkar ta reda på det få veta
jadu det började med folkare mk.. men just nu så ligger det på is jag flyttar ju så mycket å har mig haha
Kör själv för folkare mk du får gå me igen då.ps håller på dej låt dt gå in i ena örat å ut i andra.lyssna inte du är ju en mx girl å dom är starka
ledsen bruden men jag är upptagen så du kan avregga dig
Välkommen hit, alltid kul med hojbrudar.
Lika bra för dig att vänja dig vid alla gnällspikar som finns i överflöd på detta forum. Även kallat för Moralhoj. Finns det något att klaga på så klagas det på.
Pussypower är helt underbart, tänk att ett slemmigt hål kan påverka folk så mycket. Skrämmande, underhållande, sorgligt men samtidigt väldigt fascinerande.
Jag ser fram emot denna spännande läsning när jag pillat klart med lite skit här på jobbet.
Pussypower är helt underbart, tänk att ett slemmigt hål kan påverka folk så mycket. Skrämmande, underhållande, sorgligt men samtidigt väldigt fascinerande.
Vet inte om trådstartarcheyen ska avregga sig eller inte då jag inte hunnit läsa men man kan ju hoppas på att hon stannar. Ligga är ju alltid skönt
Men allvarligt, kliar det så jäkligt i fingrarna att få visa rattarna?? Försvaret som jag antar kommer, att det är grabbarna som tjatar är patetisk. Ibland skäms jag riktigt för att jag är tjej, typ just nu.
Så tänker du avregga dej nu då? Eller var det ett lika dåligt löfte som att du inte skulle byta bild från första början?
// Ullis
edit: ni får säga vad ni vill pojkar, men det här e fan pinsamt.
edit2: det fanns en gång ett kawakex här, som också jobbade inom vården. Hon höll också på så här med sina trådar, uttalanden & bilder. Precis som du gör nu. Måste vara något som går.
En sak är då säker att mx-folk å sh-folk är som lingon å blåbär
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |