nattmackan
Ohne dich
å ändå är det du som heter "new and naked?" hmm osar dubbel moral..
vilket utav lingon och blåbären är vi då?
Ja inte är vi blåbären iaf
Här måste din alzheimers verkligen ha slagit till. Eller räckte det inte med att quota mej en gång?
Antar att du tycker att du var jättefyndig nu, å verkligen hittat något att sätta tänderna i haha. New and naked....ja jävlars, undrar om det kan vara min hoj jag syftar på
Blåbär, jag skulle definitivt rösta för blåbär
Ja inte är vi blåbären iaf
Välkommen till stormens öga...
Kör på i samma stil..., jag håller på dig...!
Sen tycker jag alla borde tänka på hur man uppträder... Tomma tunnor skramlar mest sägs det... Att vara kaxig bakom skärmen kan ju alla vara..., irl brukar de flesta vara betydligt mer tillbakadragna... Om man sen tar bort imagen & känslan som hojintresset ger, så har man ofta kvar en liten fjomp som ingen ser...
Inget illa menat mot ngn, bara en allmän reflektion...
Folk skriver säkerligen här i hopp om att få ligga. Nu är det bara bitchfighten kvar, snart är ordningen återställd..nä tror inte det, många som raggar fast de har tjej, patetiskt!
haha oooj ojj oojj. jadu.. nu sjönk du i mina ögon
Jag tror inte många skriver här för att få ligga. Utan det hör till att man skriver så när det kommer en ny tjej..Folk skriver säkerligen här i hopp om att få ligga. Nu är det bara bitchfighten kvar, snart är ordningen återställd..
Sereena aldrig sätt någon skriva så många haha hehe, sen köp dig något riktigt på 2hjul nu.
Måste jag lägga till ett par rullande ögon, trodde dock att jag inte behövde det i det här fallet.Jag tror inte många skriver här för att få ligga. Utan det hör till att man skriver så när det kommer en ny tjej..
Hade nog varit bra, eller så skulle jag lagt till dessa?Måste jag lägga till ett par rullande ögon, trodde dock att jag inte behövde det i det här fallet.
Folk skriver säkerligen här i hopp om att få ligga. Nu är det bara bitchfighten kvar, snart är ordningen återställd..
Sereena aldrig sätt någon skriva så många haha hehe, sen köp dig något riktigt på 2hjul nu.
Det är det som gör det hela så roligt.Hade nog varit bra, eller så skulle jag lagt till dessa?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|