En till...tjej...!

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Coolt, jäklar vad kvinnfolk det har rasat in de sista veckorna!

BARA positivt!

Välkommen.

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Peccus skrev:
Coolt, jäklar vad kvinnfolk det har rasat in de sista veckorna!

BARA positivt!

Välkommen.

Snart har ni en till, jag håller på att byta kön efter alla stoppies där tanken tagit emot :D

Wilkommen föressten

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
tjohej

Jag Essey och ett par andra skall till Falkenberg (veidec trophy) på Söndag häng på vettja!

Stoppie! skrev:
Yes box! :tuttar Ännu en brutal-brutta på sport-hoj! :yoparty Hoppas man ska trivas här?! Bild och avatar kommer, måste hitta nå´t schysst först...Kan väl fråga på en gång: nå´n som har lust å dra ut en sväng på söndag här i Göteborg med omnejd? Må gott till dess... :banana

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Välkommen! Om du vill köra Söndag så börja med att peka ut plats och tid. Lär nog vara en hel del som hakar på :hihi

Stoppie!

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Monster
Mjukis, det kan väl inte bli för mycket tjejer, de mesproppar som inte kör hoj ( å vad taskig jag är nu... :hihi ) hamnar ju ändå inte här...eller några bönpallsbrudar kanske ändå är här...? Man började ju själv där en gång i tiden...Essey det där med 12 juli låter inte så dumt, men...jag måste erkänna att jag inte är helt förtjust i korteger, åker jag på däng :smasha nu för att jag erkänner det...? Jag menar: hur kul är det att ligga i snigel på 20-30 pers. å puttra i 60-70km/h? Ibland kanske...men jag föredrar ett lite mindre gäng...

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Stoppie! skrev:
Mjukis, det kan väl inte bli för mycket tjejer, de mesproppar som inte kör hoj ( å vad taskig jag är nu... :hihi ) hamnar ju ändå inte här...eller några bönpallsbrudar kanske ändå är här...? Man började ju själv där en gång i tiden...Essey det där med 12 juli låter inte så dumt, men...jag måste erkänna att jag inte är helt förtjust i korteger, åker jag på däng :smasha nu för att jag erkänner det...? Jag menar: hur kul är det att ligga i snigel på 20-30 pers. å puttra i 60-70km/h? Ibland kanske...men jag föredrar ett lite mindre gäng...

Nej börjar man snacka 20-30 pers så håller jag med om att det kan bli lite mycket, å andra sidan beror det ju lite på vad för typ av folk man åker med och vilket tempo som hålls.

Var med på en runda häromdagen då vi var 8? Då var det gött tempo.. Du har PM med mitt nr i fall du känner för att köra en tur någon dag. :yoparty

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:
Var med på en runda häromdagen då vi var 8? Då var det gött tempo.. Du har PM med mitt nr i fall du känner för att köra en tur någon dag. :yoparty

Kanske skulle upprepa körningen så att fler kan åka på "våran" grymma runda :banana

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Vad sägs om en fika i Falun om du är här någon gång. Skicka PM * :rolleyes: *

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Michelle No2 skrev:
Jaha grabbar vem ska bli först med att fråga efter Civilstatus och dyligt *S* :rolleyes:

Välkommen förresten :banana

*edit* det var en som hann före mitt inlägg :p

Kan bjuda dig på en fika också =)

Thomb

Hellre amortera än reparera o renovera!
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
SV650S for sail...
Nice Stoppie!
Tog mig precis friheten att lägga till mig på GBG-listan (Tjrjkörning...) 12/7-04 Kl:12.00.
Inte "samåkt" sen runt -99-00, då vi (polarna) va nyblivna sporthojsägare. Typ ensam kvar o kör hoj "trotts" familj! :banana
HÄNG PÅ! / Thomb

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
Stoppie! skrev:
Yes box! Ännu en brutal-brutta på sport-hoj! Hoppas man ska trivas här?! Bild och avatar kommer, måste hitta nå´t schysst först...Kan väl fråga på en gång: nå´n som har lust å dra ut en sväng på söndag här i Göteborg med omnejd? Må gott till dess...

:yoparty Härligt, härligt! En tjej till. Välkommen... jag är oxå ny (en vecka knappt).
Så, lever du upp till ditt goa nick ännu eller är det på gång? Själv har jag inte ens lärt mig att wheelie ännu utan har kanske koncentrerat mig för mycket på att köra på bana... Ha det gott i helgen och njut av mcn.

Stoppie!

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Monster
Jahapp! Det verkar som om man får lov å dyka upp den där måndagen då...den 12:e...Om jag inte har dragit i väg på semester då. Mitt nickname, Ridingdragon, lever jag inte riktigt upp till ännu, men snart hoppas jag. Fixar det på mountinbike iafall, räknas det... :hihi Jag har faktiskt funderat på å köpa en billig "skräphoj" för å träna bus å "stunt" på, jag vill ju inte gärna göra sån´t på Monstret å rasa... :( Skulle aaaldrig förlåta mig...Som sagt, Nå´t halvskrotigt. Åsså vill jag ha en motard. Och en enduro. Och en... :banana Nytt garage också tydligen... :)

Öhm@n

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
KTM 640 Prestige Suzuki Gsx r 1000 K5 Honda CBR 954 RR 02
välkommen tjejen... åker till gbg med jämna mellanrum! skulle va kul att åka ihop i sommar! :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln