Peccus skrev:Coolt, jäklar vad kvinnfolk det har rasat in de sista veckorna!
BARA positivt!
Välkommen.
Stoppie! skrev:Yes box! Ännu en brutal-brutta på sport-hoj! Hoppas man ska trivas här?! Bild och avatar kommer, måste hitta nå´t schysst först...Kan väl fråga på en gång: nå´n som har lust å dra ut en sväng på söndag här i Göteborg med omnejd? Må gott till dess...
TheDude skrev:Snart har ni en till, jag håller på att byta kön efter alla stoppies där tanken tagit emot
Stoppie! skrev:Mjukis, det kan väl inte bli för mycket tjejer, de mesproppar som inte kör hoj ( å vad taskig jag är nu... ) hamnar ju ändå inte här...eller några bönpallsbrudar kanske ändå är här...? Man började ju själv där en gång i tiden...Essey det där med 12 juli låter inte så dumt, men...jag måste erkänna att jag inte är helt förtjust i korteger, åker jag på däng nu för att jag erkänner det...? Jag menar: hur kul är det att ligga i snigel på 20-30 pers. å puttra i 60-70km/h? Ibland kanske...men jag föredrar ett lite mindre gäng...
essey skrev:Var med på en runda häromdagen då vi var 8? Då var det gött tempo.. Du har PM med mitt nr i fall du känner för att köra en tur någon dag.
Michelle No2 skrev:Jaha grabbar vem ska bli först med att fråga efter Civilstatus och dyligt *S*
Välkommen förresten
*edit* det var en som hann före mitt inlägg
Stoppie! skrev:Yes box! Ännu en brutal-brutta på sport-hoj! Hoppas man ska trivas här?! Bild och avatar kommer, måste hitta nå´t schysst först...Kan väl fråga på en gång: nå´n som har lust å dra ut en sväng på söndag här i Göteborg med omnejd? Må gott till dess...
Badkarma skrev:Kan bjuda dig på en fika också =)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|