Mawerick skrev:HMMMMMM...............han vinner......ha det så kul "flickor"
Maverick_ou812 skrev:Jag har följt denna tråden sen den poppade upp för ett tag sen, jag har läst Mc-Kille-25:s ursprungsinlägg och jag tycker definitivt inte att han gjort något märkligt/konstigt/fel alls.
Det finns allt för många "jag-vet-bättre-än-du" individer här på SH som tydligen bestämmer vad man får eller inte får göra. Om det är någon som skall bannas ifrån SH så är det de personer som helt utan anledning kastar sig över en helt ny medlem och sågar honom med fotknölarna bara för att inlägget/tråden inte passade deras uppfattning om vad man kan/får skriva här. FYI så finns det en hel del tjejer här som inte har hoj eller A- kort än men som kanske ändå tycker det är kul att åka hoj.
Att Mc-Kille-25 drog till med "svenne" snacket var och är olyckligt.
För mig är dock "svenne" liktydigt med "medelsvensson" eller liknade så jag reagerade inte ett skit över tillmälet. Till dom som reagerade på det har han redan bett om ursäkt ett antal gånger. Enough is enough. Man får göra misstag, ingen är felfri.
Det roligaste av allt är att de flesta av de tjejer som skrivit inlägg faktiskt är positiva till hans tråd.
Forumet vi just nu sitter i heter Träffar/Samåkning och är inte Mc-Kille-25:s tråd inte ett exempel på att just vilja Träffas/Samåka så vet fan inte jag vad som skulle vara det!
Lägg nu ner och sluta hacka på honom!
Varför han inte har en tjej längre har varken jag eller ni ett skit med att göra.
/ Micke
Liz Gsx-R skrev:oki... det kan jag fixa...
jag ska bara ha den mellen mina ben så är hon snart död... (som min pojkvän)
2fast4hjo skrev:Grymma lisa...
Helt rätt......det e därför jag överger Liz Gsx-R till MC-Kille-25`s ömma omvårdnad....har ändå inte tid med sånt trams...ska juh tävla hela helgenMaverick_ou812 skrev:Ap ap ap!!!
Detta är MC-Kille-25:s tråd!
Ska nån ha Liz Gsx-R på pallen så är det han.
Ni andra får starta egna trådar o ta skiten för det själv först.
Lite "Mandomsprovet" över det hela!
Maverick_ou812 skrev:Ap ap ap!!!
Detta är MC-Kille-25:s tråd!
Ska nån ha Liz Gsx-R på pallen så är det han.
Ni andra får starta egna trådar o ta skiten för det själv först.
Lite "Mandomsprovet" över det hela!
Mawerick skrev:Helt rätt......det e därför jag överger Liz Gsx-R till MC-Kille-25`s ömma omvårdnad....har ändå inte tid med sånt trams...ska juh tävla hela helgen
Liz Gsx-R skrev:men det finns ju sju dagar i veckan så jag hinner ju med sju killar/hojar...
jag gör ju inget på dagarna... sjukskriven...
First hotell ligger på hörnan av stora torg......jag kan skicka en karta om du vill...Liz Gsx-R skrev:oki...
då tar jag och stanar i kristianstad och inte åker till åhus då...
2fast4hjo skrev:Vill inte veta vad du o Heimdal gjorde
Mawerick skrev:First hotell ligger på hörnan av stora torg......jag kan skicka en karta om du vill...
Mc-Kille-25 skrev:Inskickat av Mc-Kille-25
Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
min tjej tycker ej om åka mc och tråkigt åka själv.
PM el maila mig
då e det sant som de säger...tjejer tänder på tvinnarLiz Gsx-R skrev:det är ju tur att kag inte har köpt någon biljett än då...
så vad säget du Mc-Kille-25... ska jag komma till dig...
Maverick_ou812 skrev:Jag har följt denna tråden sen den poppade upp för ett tag sen, jag har läst Mc-Kille-25:s ursprungsinlägg och jag tycker definitivt inte att han gjort något märkligt/konstigt/fel alls.
Det finns allt för många "jag-vet-bättre-än-du" individer här på SH som tydligen bestämmer vad man får eller inte får göra. Om det är någon som skall bannas ifrån SH så är det de personer som helt utan anledning kastar sig över en helt ny medlem och sågar honom med fotknölarna bara för att inlägget/tråden inte passade deras uppfattning om vad man kan/får skriva här. FYI så finns det en hel del tjejer här som inte har hoj eller A- kort än men som kanske ändå tycker det är kul att åka hoj.
Att Mc-Kille-25 drog till med "svenne" snacket var och är olyckligt.
För mig är dock "svenne" liktydigt med "medelsvensson" eller liknade så jag reagerade inte ett skit över tillmälet. Till dom som reagerade på det har han redan bett om ursäkt ett antal gånger. Enough is enough. Man får göra misstag, ingen är felfri.
Det roligaste av allt är att de flesta av de tjejer som skrivit inlägg faktiskt är positiva till hans tråd.
Forumet vi just nu sitter i heter Träffar/Samåkning och är inte Mc-Kille-25:s tråd inte ett exempel på att just vilja Träffas/Samåka så vet fan inte jag vad som skulle vara det!
Lägg nu ner och sluta hacka på honom!
Varför han inte har en tjej längre har varken jag eller ni ett skit med att göra.
@Mc-Kille-25
Hoppas verkligen du hittar någon som hänger på, och om du gör det, lägg upp en tråd under Filmer och Bilder och visa alla hur turen gick!!!
/ Micke
Tydligen ännu mer på V4....Mawerick skrev:då e det sant som de säger...tjejer tänder på tvinnar
freddexwing skrev:Kotar? Du menar QUota?
Jag vill ha svar på mina frågor annars får det vara.
Maverick_ou812 skrev:Tydligen ännu mer på V4....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|