En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ap ap ap!!!
Detta är MC-Kille-25:s tråd!
Ska nån ha Liz Gsx-R på pallen så är det han.
Ni andra får starta egna trådar o ta skiten för det själv först. :rofl

Lite "Mandomsprovet" över det hela!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Maverick_ou812 skrev:
Jag har följt denna tråden sen den poppade upp för ett tag sen, jag har läst Mc-Kille-25:s ursprungsinlägg och jag tycker definitivt inte att han gjort något märkligt/konstigt/fel alls.

Det finns allt för många "jag-vet-bättre-än-du" individer här på SH som tydligen bestämmer vad man får eller inte får göra. Om det är någon som skall bannas ifrån SH så är det de personer som helt utan anledning kastar sig över en helt ny medlem och sågar honom med fotknölarna bara för att inlägget/tråden inte passade deras uppfattning om vad man kan/får skriva här. FYI så finns det en hel del tjejer här som inte har hoj eller A- kort än men som kanske ändå tycker det är kul att åka hoj.

Att Mc-Kille-25 drog till med "svenne" snacket var och är olyckligt.
För mig är dock "svenne" liktydigt med "medelsvensson" eller liknade så jag reagerade inte ett skit över tillmälet. Till dom som reagerade på det har han redan bett om ursäkt ett antal gånger. Enough is enough. Man får göra misstag, ingen är felfri.

Det roligaste av allt är att de flesta av de tjejer som skrivit inlägg faktiskt är positiva till hans tråd.

Forumet vi just nu sitter i heter Träffar/Samåkning och är inte Mc-Kille-25:s tråd inte ett exempel på att just vilja Träffas/Samåka så vet fan inte jag vad som skulle vara det!

Lägg nu ner och sluta hacka på honom!
Varför han inte har en tjej längre har varken jag eller ni ett skit med att göra.

/ Micke

Håller fullständigt med!!!

Jag har fixat ihop kompisar utan kort & hoj som följt med på turer med killar som velat ha en tjej på bönpallen.
Själv är jag lyckligt gift, men följt med och åkt bakpå på Radical Riders´s möghackerundor. Maken har stannat hemma och tagit hand om barnen. Han unnar mig att komma ut och åka/köra med andra. Ibland är det faktiskt kul att åka bakpå. Man lär sig mycket om kurvteknik och att våga!

Som Maverick_ou812 sa: "Forumet vi just nu sitter i heter Träffar/Samåkning och är inte Mc-Kille-25:s tråd inte ett exempel på att just vilja Träffas/Samåka så vet fan inte jag vad som skulle vara det!"

// Eva

Last edited:

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
japp

Maverick_ou812 skrev:
Ap ap ap!!!

Helt rätt......det e därför jag överger Liz Gsx-R till MC-Kille-25`s ömma omvårdnad....har ändå inte tid med sånt trams...ska juh tävla hela helgen :D

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Maverick_ou812 skrev:
Ap ap ap!!!

men det finns ju sju dagar i veckan så jag hinner ju med sju killar/hojar...

jag gör ju inget på dagarna... sjukskriven...

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Mawerick skrev:
Helt rätt......det e därför jag överger Liz Gsx-R till MC-Kille-25`s ömma omvårdnad....har ändå inte tid med sånt trams...ska juh tävla hela helgen :D

oki...
då tar jag och stannar i kristianstad och inte åker till åhus då...

Mawerick

Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
stanna i krstd

Liz Gsx-R skrev:
oki...
då tar jag och stanar i kristianstad och inte åker till åhus då...
First hotell ligger på hörnan av stora torg......jag kan skicka en karta om du vill... :7peta

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Mawerick skrev:
First hotell ligger på hörnan av stora torg......jag kan skicka en karta om du vill... :7peta

det är ju tur att kag inte har köpt någon biljett än då...

så vad säget du Mc-Kille-25... ska jag komma till dig...

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Mc-Kille-25 skrev:
Inskickat av Mc-Kille-25
Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
min tjej tycker ej om åka mc och tråkigt åka själv.
PM el maila mig

sucks7.jpg

Mawerick

Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
kag???

Liz Gsx-R skrev:
det är ju tur att kag inte har köpt någon biljett än då...

så vad säget du Mc-Kille-25... ska jag komma till dig...
då e det sant som de säger...tjejer tänder på tvinnar :D

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
Tackar

Maverick_ou812 skrev:
Jag har följt denna tråden sen den poppade upp för ett tag sen, jag har läst Mc-Kille-25:s ursprungsinlägg och jag tycker definitivt inte att han gjort något märkligt/konstigt/fel alls.

Det finns allt för många "jag-vet-bättre-än-du" individer här på SH som tydligen bestämmer vad man får eller inte får göra. Om det är någon som skall bannas ifrån SH så är det de personer som helt utan anledning kastar sig över en helt ny medlem och sågar honom med fotknölarna bara för att inlägget/tråden inte passade deras uppfattning om vad man kan/får skriva här. FYI så finns det en hel del tjejer här som inte har hoj eller A- kort än men som kanske ändå tycker det är kul att åka hoj.

Att Mc-Kille-25 drog till med "svenne" snacket var och är olyckligt.
För mig är dock "svenne" liktydigt med "medelsvensson" eller liknade så jag reagerade inte ett skit över tillmälet. Till dom som reagerade på det har han redan bett om ursäkt ett antal gånger. Enough is enough. Man får göra misstag, ingen är felfri.

Det roligaste av allt är att de flesta av de tjejer som skrivit inlägg faktiskt är positiva till hans tråd.

Forumet vi just nu sitter i heter Träffar/Samåkning och är inte Mc-Kille-25:s tråd inte ett exempel på att just vilja Träffas/Samåka så vet fan inte jag vad som skulle vara det!

Lägg nu ner och sluta hacka på honom!
Varför han inte har en tjej längre har varken jag eller ni ett skit med att göra.

@Mc-Kille-25
Hoppas verkligen du hittar någon som hänger på, och om du gör det, lägg upp en tråd under Filmer och Bilder och visa alla hur turen gick!!!

/ Micke

Hejsan.
Jag tackar verkligen för ännu ett bra och förståndigt inlägg

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
ööööööööö

freddexwing skrev:
Kotar? Du menar QUota?

Jag vill ha svar på mina frågor annars får det vara.

OM du förstod vad jag menade, så ifrågasätt inte det, precis som du själv skrev innan

Så skriv frågorna då så ska jag besvara de

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...