Kami69 skrev:Åja, såååå gammal e jag inte...Men VBM e jag till två 15-åriga tjejer som inte tycker att jag e gammal även om jag själv tycker det ibland.
Hehe...
Kami69 skrev:Åja, såååå gammal e jag inte...Men VBM e jag till två 15-åriga tjejer som inte tycker att jag e gammal även om jag själv tycker det ibland.
CorbenDallas skrev:Jag ställer frågan, är det rätt forum? Hur många tjejer är här som INTE har hoj? Några stycken säkert, men hur många? Vill man ha sällskap bakpå finns det bra många bättre alternativ än Sporthoj.com i alla fall..
Då är vi minst två...Kickic skrev:Jag tycker att det dräller av folk på det här forumet som INTE har hoj...
Indigo skrev:Ge han raggningstips istället..
Maria1980 skrev:Nu förstår jag inte riktigt... menar du att du har så stor pung att den som sitter bakom DIG egentligen inte sitter på bönpallen? Intressant syn.
johan.simonsson skrev:Gå till sporthoj.com och erbjud brudar att åka bak på din hoj
Mc-Kille-25 skrev:Har inte längre någon tjej...
freddexwing skrev:Jag hade femma i svenska.
Dock orkar jag inte ibland rätta till det när jag trycker fel om ändå innebörden är tydlig.
.
Kami69 skrev:Lägg ner tråden o banna mc-kille-25. Har absolut ingen lust att bli raggad på i det här forumet. Dessutom är det fräckt att skriva att killarna här ser tjejer på "fel" sätt. Blir förb....ad, juh!
//Karin (Med egen hoj!)
tate skrev:Nej nu är det väl dags att stänga tråden. Detta är ju ett SPORTHOJSFORUM!
fezt skrev:Weee, de här va den längsta tråden som jag orkat läsa igenom, skitskojig stundvis.....
En liten kort summering: Mckille 25 la ett inlägg som va lite "fjompigt" i mångas ögon,även mina (no offence,förstår att du är en ödmjuk kille som ville va trevlig)
Det börjar med att alla retar honom för det, MCkillen blir pist off och slår tillbaka med "svennfjant". Retstickorna fick ngt nytt å bita i och börjar kraxa om mckillens uttryck. Mckillen får förstärkning från olika håll och det slåss tillsammans tappert tillbaka, ordfajten är i full gång och retstickorna kan inte släppa "svennefjant".
Riktigt hur utgången av kriget blev är svår att säga som i de flesta krig.... men det var underhållande!
Mohahaha........ Mckille25, du verkar ju trevlig, men helt ärligt.. tyckte du inte själv att inlägget lät lite "roligt" när du skrev det? & framförallt på denna sajt?
Iallafall... tackar och bockar för rolig läsning,ibland spåra det ur men men.. hoppas ingen ligger hemma å gråter.
Indigo skrev:Haha fasen va lång en tråd kan bli utan något vettigt i den överhuvudtaget!
Har ni aldrig fått konkurens på krogen grabbar? Sluta vara översittare nu, han formulera sig fel eventuellt men låt det vara..
Behöver inte skrämma bort pojken från ett annars så trevligt forum med massa information.
Ge han raggningstips istället..
oj va kul man man vara då.foobar skrev:Ser att du ändrat ditt ursprungliga inlägg. Hur kommer det sig att du inte längre har någon tjej? Såg hon din "kontaktannons"?
det blir BETYDLIGT MINDRE piss om sådana som DU kunde hålla dig borta från dessa trådarna som mig veterligen inte tillför något utav värde som kan vara info eller svar på min första frågamackyfr skrev:13 sidor rent piss lägg ner nu ffs
Mc-Kille-25 skrev:Jag kotar väl dig hur mycket jag vill och vem i tusan är DU att avgöra det???
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|