En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Kami69 skrev:
Åja, såååå gammal e jag inte...Men VBM e jag till två 15-åriga tjejer som inte tycker att jag e gammal även om jag själv tycker det ibland.
:banana

Hehe... :tummenupp

Kickic

Tjofräs!
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Har sålt rubbet!
CorbenDallas skrev:
Jag ställer frågan, är det rätt forum? Hur många tjejer är här som INTE har hoj? Några stycken säkert, men hur många? Vill man ha sällskap bakpå finns det bra många bättre alternativ än Sporthoj.com i alla fall..

Jag tycker att det dräller av folk på det här forumet som INTE har hoj...

Indigo

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
690 SMC -09
Hoppsan Kerstin...

Haha fasen va lång en tråd kan bli utan något vettigt i den överhuvudtaget!
Har ni aldrig fått konkurens på krogen grabbar? Sluta vara översittare nu, han formulera sig fel eventuellt men låt det vara..
Behöver inte skrämma bort pojken från ett annars så trevligt forum med massa information.

Ge han raggningstips istället..

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
Mc-Kille-25 skrev:
Har inte längre någon tjej...

Ser att du ändrat ditt ursprungliga inlägg. Hur kommer det sig att du inte längre har någon tjej? Såg hon din "kontaktannons"? :rofl :rofl

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
öööööööööö

freddexwing skrev:
Jag hade femma i svenska.
Dock orkar jag inte ibland rätta till det när jag trycker fel om ändå innebörden är tydlig.

.

Jag kotar väl dig hur mycket jag vill och vem i tusan är DU att avgöra det???

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
okej

Kami69 skrev:
Lägg ner tråden o banna mc-kille-25. Har absolut ingen lust att bli raggad på i det här forumet. Dessutom är det fräckt att skriva att killarna här ser tjejer på "fel" sätt. Blir förb....ad, juh!

//Karin (Med egen hoj!)

För det första så handlar det inte om att ragga, har du inte förstått det eller?
Dessutom har jag ej skrivet ALLA killar och det borde du väl förstå om du läst?
Och visst, är Du en sådan tjej som inte kan umgås me killar utan att bli påsatt så är det ju ditt problem, men de flesta är nog inte så (hoppas jag)

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
jasså

tate skrev:
Nej nu är det väl dags att stänga tråden. Detta är ju ett SPORTHOJSFORUM!

Stänga tråden för att inte allt är precis som NI vill???

Jag var intresserad helt och hållet på om ngn tjej ville hänga med på
åktur i sommar, det var det enda OCH det var dessutom i ett forum
för "samåkning och träffar" (rätta mig om ja har fel)

Så att stänga det vore verkligen ett svagt tecken

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
OM folk hade

fezt skrev:
Weee, de här va den längsta tråden som jag orkat läsa igenom, skitskojig stundvis..... :hihi

En liten kort summering: Mckille 25 la ett inlägg som va lite "fjompigt" i mångas ögon,även mina (no offence,förstår att du är en ödmjuk kille som ville va trevlig)
Det börjar med att alla retar honom för det, MCkillen blir pist off och slår tillbaka med "svennfjant". Retstickorna fick ngt nytt å bita i och börjar kraxa om mckillens uttryck. Mckillen får förstärkning från olika håll och det slåss tillsammans tappert tillbaka, ordfajten är i full gång och retstickorna kan inte släppa "svennefjant".
Riktigt hur utgången av kriget blev är svår att säga som i de flesta krig.... men det var underhållande! :banana

Mohahaha........ Mckille25, du verkar ju trevlig, men helt ärligt.. tyckte du inte själv att inlägget lät lite "roligt" när du skrev det? & framförallt på denna sajt?

Iallafall... tackar och bockar för rolig läsning,ibland spåra det ur men men.. hoppas ingen ligger hemma å gråter. :rofl

OM folk hade skrivet och sagt som du gjorde så vore det en sak, helt förstående för det, om vissa tycker det var fjompigt etc.
jag var dock i forum för träffar och samåkning.
Jag förstår inte varför de började "reta/provocera" mig, var det för att
sedan kunna hitta saker att bråka om??

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
tack

Indigo skrev:
Haha fasen va lång en tråd kan bli utan något vettigt i den överhuvudtaget!
Har ni aldrig fått konkurens på krogen grabbar? Sluta vara översittare nu, han formulera sig fel eventuellt men låt det vara..
Behöver inte skrämma bort pojken från ett annars så trevligt forum med massa information.

Ge han raggningstips istället..

tack för bra ord

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
foobar skrev:
Ser att du ändrat ditt ursprungliga inlägg. Hur kommer det sig att du inte längre har någon tjej? Såg hon din "kontaktannons"? :rofl :rofl
oj va kul man man vara då.
Nej det varit inte rätta gnista och hon bor bit från mig.

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
mackyfr skrev:
13 sidor rent piss lägg ner nu ffs
det blir BETYDLIGT MINDRE piss om sådana som DU kunde hålla dig borta från dessa trådarna som mig veterligen inte tillför något utav värde som kan vara info eller svar på min första fråga

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag har följt denna tråden sen den poppade upp för ett tag sen, jag har läst Mc-Kille-25:s ursprungsinlägg och jag tycker definitivt inte att han gjort något märkligt/konstigt/fel alls.

Det finns allt för många "jag-vet-bättre-än-du" individer här på SH som tydligen bestämmer vad man får eller inte får göra. Om det är någon som skall bannas ifrån SH så är det de personer som helt utan anledning kastar sig över en helt ny medlem och sågar honom med fotknölarna bara för att inlägget/tråden inte passade deras uppfattning om vad man kan/får skriva här. FYI så finns det en hel del tjejer här som inte har hoj eller A- kort än men som kanske ändå tycker det är kul att åka hoj.

Att Mc-Kille-25 drog till med "svenne" snacket var och är olyckligt.
För mig är dock "svenne" liktydigt med "medelsvensson" eller liknade så jag reagerade inte ett skit över tillmälet. Till dom som reagerade på det har han redan bett om ursäkt ett antal gånger. Enough is enough. Man får göra misstag, ingen är felfri.

Det roligaste av allt är att de flesta av de tjejer som skrivit inlägg faktiskt är positiva till hans tråd.

Forumet vi just nu sitter i heter Träffar/Samåkning och är inte Mc-Kille-25:s tråd inte ett exempel på att just vilja Träffas/Samåka så vet fan inte jag vad som skulle vara det!

Lägg nu ner och sluta hacka på honom!
Varför han inte har en tjej längre har varken jag eller ni ett skit med att göra.

@Mc-Kille-25
Hoppas verkligen du hittar någon som hänger på, och om du gör det, lägg upp en tråd under Filmer och Bilder och visa alla hur turen gick!!!

/ Micke

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Mc-Kille-25 skrev:
Jag kotar väl dig hur mycket jag vill och vem i tusan är DU att avgöra det???

Kotar? Du menar QUota?

Internet lektion 1:
Om man vill samtala med någon så quota deras inlägg.
Det du skriver så kan ses som ett svar på vederbörandes inlägg.
Om det du skriver inte har med vederbörandes inlägg att göra, dvs är inget svar, quota inte.

Genom att quota mina inlägg fortsätter du en diskution med mig.
En diskution som står i läget att jag frågat dig två sakfrågor (och en bonusfråga) så länge du inte är karl nog att svara på dem och stå upp för dina påståenden och påhopp har vi inget att säga varann.
Jag har bättre saker att göra än att en främling som ändå har inte har något att säga quotar mig. Jag är artigt uppfostrad och frågar någon mig en sak så svarar jag på den.

I klartext: så länge du quotar mig svarar jag. Men eftersom jag inte vill prata med dig om något tills du svarat på frågorna jag ställt så låt bli att quota mig eller svara på dem.

Nej man kan inte kräva att prata med vem man vill på ett forum, precis som man inte kan kräva det irl. Jag vill ha svar på mina frågor annars får det vara.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj