En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

Kami69

Guest
Lägg ner tråden o banna mc-kille-25. Har absolut ingen lust att bli raggad på i det här forumet. Dessutom är det fräckt att skriva att killarna här ser tjejer på "fel" sätt. Blir förb....ad, juh!

//Karin (Med egen hoj!)
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kami69 skrev:
Lägg ner tråden o banna mc-kille-25. Har absolut ingen lust att bli raggad på i det här forumet. Dessutom är det fräckt att skriva att killarna här ser tjejer på "fel" sätt. Blir förb....ad, juh!

//Karin (Med egen hoj!)

"Födelsedag:
23 May, 1969"

Jag tror inte du behöver oroa dig :D :hihi
 

Kami69

Guest
för gammal för dej kanske. e du inte torr bakom öronen än, då?
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Weee, de här va den längsta tråden som jag orkat läsa igenom, skitskojig stundvis..... :hihi

En liten kort summering: Mckille 25 la ett inlägg som va lite "fjompigt" i mångas ögon,även mina (no offence,förstår att du är en ödmjuk kille som ville va trevlig)
Det börjar med att alla retar honom för det, MCkillen blir pist off och slår tillbaka med "svennfjant". Retstickorna fick ngt nytt å bita i och börjar kraxa om mckillens uttryck. Mckillen får förstärkning från olika håll och det slåss tillsammans tappert tillbaka, ordfajten är i full gång och retstickorna kan inte släppa "svennefjant".
Riktigt hur utgången av kriget blev är svår att säga som i de flesta krig.... men det var underhållande! :banana

Mohahaha........ Mckille25, du verkar ju trevlig, men helt ärligt.. tyckte du inte själv att inlägget lät lite "roligt" när du skrev det? & framförallt på denna sajt?

Iallafall... tackar och bockar för rolig läsning,ibland spåra det ur men men.. hoppas ingen ligger hemma å gråter. :rofl
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Kami69 skrev:
okej...e lugn redan... :) Faktiskt kul att bli kallad tant av en annan vuxen. Har aldrig hänt förut.
För mej e du morsa, men de e ju t om bättre än tant... :tummenupp
VBM! = Väl-Bevarad-Morsa, :tungan
 

Kami69

Guest
fezt skrev:
För mej e du morsa, men de e ju t om bättre än tant... :tummenupp
VBM! = Väl-Bevarad-Morsa, :tungan
Åja, såååå gammal e jag inte...Men VBM e jag till två 15-åriga tjejer som inte tycker att jag e gammal även om jag själv tycker det ibland.
:banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top