En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Ort
WestCoast
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
Zana skrev:
Svenskhat? Vad i hela fridens namn... Tror du det själv eller?

Edit: Jag säger själv svenne till mina polare, och dom säger massa annat till mig. Det är lixom okey... Och visste kille bättre skulle han vetat att man kanske får behärska sig när man "samtalar" med helt okända människor, men jag är nästan helt säker på att det inte var så illa ment som ni försöker få det att låta...

Tycker mest det låter väldigt omoget och gå runt att kalla folk svenne och att sedan kalla dig något tillbaka, väldig låg personlig mognad låter det som. Men om ni mår bra av det så e det ok, men ni kan juh lägga ner det snacket här iallafall. Over and out!!!
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Mc-Kille-25 skrev:
öööö, nu var det ju inte ngn keps, men du verkar inte kunna se saker från mer än ett håll och likaså detta här.
Måste vara jobbigt i din värld om saker är så strikt, typ "antingen eller" *tycka synd*

Vidare så tycker jag inte du har mycket fog över det du säger, så var snäll och skriv inte ngt då, ärligt, det är DU SJÄLV som skämmer ut dig

Du behöver inte tycka synd om mig, finns verkligen ingen anledning till det.
Okej, jag såg väl fel på kepsen, (blicken satt som fixerad vid solglasögonen).
Jag har fullt fog över det jag säger, du kritiserar "de" och "många", har du någon kritik att komma med så säg det i klarspråk.

Jag tog en diskution med dej för att du kallade en person du inte känner för "svenne fjant" något jag ALDIRG ALDRIG ALDRIG kommer att skämmas för att ta upp till diskution. Att du sen inte är verbalt kompetenet att fortsätta ett samtal runt det är ditt problem, men kom inte och lipa om du känner dig överkörd.

Jag har två frågor till dej:
1. VAR och VEM har provocerat dej i fråga av ditt entinska ursprung.
2. VEM syftar du på med ditt "de" och "många" i ditt första inlägg.

Och utslagsfrågan:
3. Tror du det finns en enda österogenbaserad livsform som vill åka hoj med dej?

Klarar du svara på dem utan att det "rinner över"?
 
Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Mc-Kille-25 skrev:
nu är det som så här att "svenne" är en förkortning av svensk, alltså INGET rasistiskt, utan typ smeknamn.

Du menar precis som Blatte är ett "smeknamn" på utlänningar?
Ge upp och inse att det inte går för sig att kalla folk för svennar hur som helst...
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
moto-gg skrev:
Tycker att det luktar Gurra-snurra om den här mc-kille25 eller så är det bara en vilsen jugge från skåne.
Att skriva jugge är tydligen rasistiskt och leder till hot om 25 mot 1 slagsmål med tillhyggen, alltså inte till gg's fördel :näsblo Och antagligen kommer hans morsa också bli indragen... :rolleyes:

:corn Läser vidare i tråden...
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Mc-Kille-25 skrev:
nu är det som så här att "svenne" är en förkortning av svensk, alltså INGET rasistiskt, utan typ smeknamn. Har dessutom en vän som kallas svenne.
Så lägg ner att det skulle vara rasisitiskt.
Men OM man skriver "jvla blatte", då är det något helt annat.

Nej, det är samma. Din gris :tomten
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Förresten, någon mera än jag som funderade lite över trådens rubrik?
Nej, tänkte väl det. Jag är ovanligt sexfixerad. :(
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
freddexwing skrev:
Du behöver inte tycka synd om mig, finns verkligen ingen anledning till det.
......


Fredde, du har legat av dig. Jag har aldrig sett några stavfel i dina inlägg förr... :7peta
Det brukar vara mitt jobb.... :gnissla
;)
 

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
Strunta i alla elaka kommentarer, jag tycker Din tanke var god. Finns säkert många tjejer som vill testa att sitta på bönpallen :)
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Maria1980 skrev:
jag tycker Din tanke var god
Men är det verkligen rätt forum? Är det nåt vi vill se här på sporthoj i förlängningen? Egentligen...

Vi kanske ska ha ett eget forum för singlar?
 

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Maria1980 skrev:
Strunta i alla elaka kommentarer, jag tycker Din tanke var god. Finns säkert många tjejer som vill testa att sitta på bönpallen :)

- Det har du nog alldeles rätt i...

Men tror du stavat fel... "Bön..." vad ni nu kallar den stavas väl med b i stället för p :hihi




"No fuck, No ride":pussa
 

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Asså, bara så att ni vet...................
En människa med utländskt påbrå som bor i Sverige och får för sig att kalla en inföding för "svenne" placerar jag omedelbart i samma fack som nassarna. Det är totalt oacceptabelt att kasta ur sig sådana skällsord bara för att man blir arg. Är man på skämtsamt humör är saken möjligen en annan men jag tycker att uttrycken "svenne" & "blatte" är fyllda av en stor portion disrespect och bör undvikas i alla former av seriösa diskussioner.

Vi gör en totalt ovetenskaplig analys av ärendet.
1. En människa av troligen utländskt ursprung, grundat på det utastade ordet "svenne", vill ha en eventuellt snygg brud med stora rattar bakpå sin hoj.
2. Ett antal andra människor beslutar sig för att, i sann sporthojsanda och pga den klantigt formulerande rubriken, provocera honom lite grann.
3. Denne förmodat utländske man blir upprörd över detta och slänger ur sig ett riktigt provocerand rasistiskt påhopp.
4. Andra "svennar" blir upprörda och börjar slänga rasistiska påhopp tillbaka.
5. Diskussionen spårar ur totalt.................

Som ett litet tips till trådskaparen skulle jag vilja upplysa om att jag anser att du genom ditt rasistiska påhopp borde bannas omedelbart från detta forum.
Det är i alla lägen oacceptabelt att bete sig som du har gjort. Förstår man inte att det här finns en rad humoristiska individer som tycker om att skoja med dig, ska tilläggas från början helt ovetande om ditt rasursrung, så har man nog kommit till fel ställe i cyberrymden.
Till er som kastar samma typ av rasistiska påhopp tillbaka kan jag bara säga skäms på er. Visserligen har ni blivit rasistiskt provocerade men det tjänar knappast något till att bete sig likadant åt tillbaka. Det hade i så fall varit bättre om ni hade frågat trådskaparen om han hade något gott recept på kebabsås, pizzadeg eller annat som vi andra kunde ha haft nytta av istället.
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Mc-Kille-25 skrev:
Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
Har inte längre någon tjej, dock är det INTE tänkt som en flickvän jag
söker, utan endast en trevlig medpassagerare.



**********************************************************
Många här inne verkar se "er tjejer" som EN ENDA SAK och jag tycker verkligen synd om er tjejer som skulle råka ut för de killarna, de har
faktiskt mer eller mindre skämt ut sig själv anser jag.
**********************************************************

Har du något bra recept på en kebabsås?
Ey, jag ser faktiskt tjejer som minst 2 saker. Det ena är det du antagligen syftar på och den andra är att hon ska laga min kebabsås... :rolleyes:

Edit. Gjorde din tjej slut? Fick hon reda på att du raggade på SH?
 

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
CorbenDallas skrev:
Men är det verkligen rätt forum? Är det nåt vi vill se här på sporthoj i förlängningen? Egentligen...

Vi kanske ska ha ett eget forum för singlar?

:7peta Att skjutsa sina vänner (oavsett kön) har väl inte med dejting att göra på något sätt.

Att "Mc-kille-25" la ut en förfrågan på SH om "samåkning" är inte fel i mina ögon. Finns säkert nån tjej som vill åka hoj, men inte känner någon att få sitta bakpå.
Om han däremot ställt frågan på fru.nu som nån föreslagit här i tråden är som att säga åt honom att köpa en Bigmac på Burger King. Det fungerar liksom inte...
 

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
VFR 750 från 1989
Maria1980 skrev:
Strunta i alla elaka kommentarer, jag tycker Din tanke var god. Finns säkert många tjejer som vill testa att sitta på bönpallen :)
tack för att det finns vettiga folk och du tjej, jag kan ju säga dig att dessa killar
som kritiserat (många iaf) verkar mest se er tjejer som en enda sak.
Att ha er som vänner verkar ej existera
 

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
VFR 750 från 1989
freddexwing skrev:
Du behöver inte tycka synd om mig, finns verkligen ingen anledning till det.
Okej, jag såg väl fel på kepsen, (blicken satt som fixerad vid solglasögonen).
Jag har fullt fog över det jag säger, du kritiserar "de" och "många", har du någon kritik att komma med så säg det i klarspråk.

Jag tog en diskution med dej för att du kallade en person du inte känner för "svenne fjant" något jag ALDIRG ALDRIG ALDRIG kommer att skämmas för att ta upp till diskution. Att du sen inte är verbalt kompetenet att fortsätta ett samtal runt det är ditt problem, men kom inte och lipa om du känner dig överkörd.

Jag har två frågor till dej:
1. VAR och VEM har provocerat dej i fråga av ditt entinska ursprung.
2. VEM syftar du på med ditt "de" och "många" i ditt första inlägg.

Och utslagsfrågan:
3. Tror du det finns en enda österogenbaserad livsform som vill åka hoj med dej?

Klarar du svara på dem utan att det "rinner över"?
OM du ska representera ett land som Sverige, så får du väl för tusan lära dig att stava rätt. Att jag antar att du representerar landet, är för att du går bärsärkargång totalt och fick en out-flipp för att sa något (som ja dessutom sagt förlåt för)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top