En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
jag får tacka

Maria1980 skrev:
Strunta i alla elaka kommentarer, jag tycker Din tanke var god. Finns säkert många tjejer som vill testa att sitta på bönpallen :)

Jag får tacka för att det finns normala och vänligt folk här inne också.
Synd du bor så långt, annars kunde åkt tillsammans.
Snygg hoj du har.
Ha de

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Mc-Kille-25 skrev:
Inskickat av Mc-Kille-25
nu är det som så här att "svenne" är en förkortning av svensk, alltså INGET rasistiskt, utan typ smeknamn. Har dessutom en vän som kallas svenne.
Så lägg ner att det skulle vara rasisitiskt.
Men OM man skriver "jvla blatte", då är det något helt annat.
QUOTE]

de kan ju knappast vara en förkortning då både svenne och svensk innehåller 6 bokstäver... svenne används mer som ett skälsord mot svenskar...

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
men snälla

CorbenDallas skrev:
Men är det verkligen rätt forum? Är det nåt vi vill se här på sporthoj i förlängningen? Egentligen...

Vi kanske ska ha ett eget forum för singlar?

Var inte så himla strikt, utan mera öppen och se det från olika vinklar.
Jag ville influera andra att få intresse och då jag är en person som
tycker om att umgås me folk, snacka skit etc (INTE sätta på), och
nu när det är sommar, så vore det kul att få me tjej på hojen.
Jag är inte ngn mc-idiot-dåre som inte klarar av att ha någon där bak,
utan åker enbart för fridens skull.

Så ligger det till

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Maria1980 skrev:
:7peta Att skjutsa sina vänner (oavsett kön) har väl inte med dejting att göra på något sätt.

Att "Mc-kille-25" la ut en förfrågan på SH om "samåkning" är inte fel i mina ögon. Finns säkert nån tjej som vill åka hoj, men inte känner någon att få sitta bakpå.
Om han däremot ställt frågan på fru.nu som nån föreslagit här i tråden är som att säga åt honom att köpa en Bigmac på Burger King. Det fungerar liksom inte...

Tänk va snälla vissa killar är, bjussar på snorstarka drinkar hela kvällen...

tjejer... :tråkad

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
R1bjorn skrev:
- Det har du nog alldeles rätt i...

Men tror du stavat fel... "Bön..." vad ni nu kallar den stavas väl med b i stället för p :hihi

Nu förstår jag inte riktigt... menar du att du har så stor pung att den som sitter bakom DIG egentligen inte sitter på bönpallen? Intressant syn.

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
öööööööööö

[PlastRaket] skrev:
Asså, bara så att ni vet...................
En människa med utländskt påbrå som bor i Sverige och får för sig att kalla en inföding för "svenne" placerar jag omedelbart i samma fack som nassarna. Det är totalt oacceptabelt att kasta ur sig sådana skällsord bara för att man blir arg. Är man på skämtsamt humör är saken möjligen en annan men jag tycker att uttrycken "svenne" & "blatte" är fyllda av en stor portion disrespect och bör undvikas i alla former av seriösa diskussioner.

Vi gör en totalt ovetenskaplig analys av ärendet.
1. En människa av troligen utländskt ursprung, grundat på det utastade ordet "svenne", vill ha en eventuellt snygg brud med stora rattar bakpå sin hoj.
2. Ett antal andra människor beslutar sig för att, i sann sporthojsanda och pga den klantigt formulerande rubriken, provocera honom lite grann.
3. Denne förmodat utländske man blir upprörd över detta och slänger ur sig ett riktigt provocerand rasistiskt påhopp.
4. Andra "svennar" blir upprörda och börjar slänga rasistiska påhopp tillbaka.
5. Diskussionen spårar ur totalt.................

Som ett litet tips till trådskaparen skulle jag vilja upplysa om att jag anser att du genom ditt rasistiska påhopp borde bannas omedelbart från detta forum.
Det är i alla lägen oacceptabelt att bete sig som du har gjort. Förstår man inte att det här finns en rad humoristiska individer som tycker om att skoja med dig, ska tilläggas från början helt ovetande om ditt rasursrung, så har man nog kommit till fel ställe i cyberrymden.
Till er som kastar samma typ av rasistiska påhopp tillbaka kan jag bara säga skäms på er. Visserligen har ni blivit rasistiskt provocerade men det tjänar knappast något till att bete sig likadant åt tillbaka. Det hade i så fall varit bättre om ni hade frågat trådskaparen om han hade något gott recept på kebabsås, pizzadeg eller annat som vi andra kunde ha haft nytta av istället.

1. En människa av troligen utländskt ursprung, grundat på det utastade ordet "svenne", vill ha en eventuellt snygg brud med stora rattar bakpå sin hoj.

Du om någon generaliserar när du skriver så.
Sedan det där me svenne, alltså lägg ner det, det var inget
illa menat, comprende

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
tackar igen

Maria1980 skrev:
:7peta Att skjutsa sina vänner (oavsett kön) har väl inte med dejting att göra på något sätt.

Att "Mc-kille-25" la ut en förfrågan på SH om "samåkning" är inte fel i mina ögon. Finns säkert nån tjej som vill åka hoj, men inte känner någon att få sitta bakpå.
Om han däremot ställt frågan på fru.nu som nån föreslagit här i tråden är som att säga åt honom att köpa en Bigmac på Burger King. Det fungerar liksom inte...

tackar igen för ett välformulerat inlägg

petmalm

Peter
Gick med
13 May 2005
Hoj
FZR 1000
Mc-Kille-25 skrev:
Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
Har inte längre någon tjej, dock är det INTE tänkt som en flickvän jag
söker, utan endast en trevlig medpassagerare.

Många här inne verkar se "er tjejer" som EN ENDA SAK och jag tycker verkligen synd om er tjejer som skulle råka ut för de killarna, de har
faktiskt mer eller mindre skämt ut sig själv anser jag.

PM el maila mig

Nästan så att jag tycker synd om dej... det är nog så att du har missuppfattat det där med att va social... häng på alla som åker hoj istället så ska du få se vad mycke tjejer det är som åker egna hojar ... så att se en tjej som bönpallsstaty tycker jag inte är så modernt......

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
VFR 750 från 1989
Måndag

undefinedundefined

Då är det dags för en liten sammanfattning:

1: konklusionen utav detta här är att de som varit "vettiga" i sådant här inlägg är nästan uteslutande TJEJER och UTLÄNDSKA, de har kommit med
vettiga synpunkter och svar.

2: det finns de som ser strikt på jag skrev med "svenne fjant", okej, så kanske man kan göra, men tror inte man kommer långt med det om man
ska haka upp sig på enstaka ord.

3: Tycker inte tråden ska stängas, utan den kan ses som ett exempel på hur dåligt folk kan bli behandlade när de ställer en fråga som inte passar alla.

4: jag står för mina åsikter, OM jag tyckt någon var svenne-fjant IRL i en konversation, så hade jag sagt det. OM någon sagt Indier-fjant till mig så
hade jag inte brytt mig för fem öre.

Så är det, men kul att tjöta med de små-killar som näst-intill verkar stötta när jag frågade om någon tjej har lust att åka mc.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Men vafan....

Hur lång kan denna tråd bli?

MC Kille 25 - åk ner till korvmojjen o varva lite så löser det sig säkert med sällskap på bönpallen...

Alla andra - att ni orkar.... visst e det kul - men hur länge?

//A

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Mc-Kille-25 skrev:
OM du ska representera ett land som Sverige, så får du väl för tusan lära dig att stava rätt. Att jag antar att du representerar landet, är för att du går bärsärkargång totalt och fick en out-flipp för att sa något (som ja dessutom sagt förlåt för)

Jag hade femma i svenska.
Dock orkar jag inte ibland rätta till det när jag trycker fel om ändå innebörden är tydlig.

Svara på mina två (tre) frågor istället för att gissa vad vi andra tycker om våra tjejer...

Citat:
Inskickat av Syss
Fredde, du har legat av dig. Jag har aldrig sett några stavfel i dina inlägg förr...
Det brukar vara mitt jobb....

Mc-Kille-25 skrev:
"snusk och snusk., hmmm"

Du verkar inte vara läskunning.

Jag föreslår, svara på mina frågor eller sluta quota mig.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Maria1980 skrev:
Absolut inte, men killen har ju inga vänner som vill åka bakpå o säker därför nya. Ja ljug det är vänner han söker. Egentligen...

Maria1980 skrev:
Jag ställer frågan, är det rätt forum? Hur många tjejer är här som INTE har hoj? Några stycken säkert, men hur många? Vill man ha sällskap bakpå finns det bra många bättre alternativ än Sporthoj.com i alla fall..

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Mc-Kille-25 skrev:
Då är det dags för en liten sammanfattning:

1: Eftersom de stämmer överens med vad du tycker. Trångsynt?
2: Eftersom det är ett lagbrott ja, jag hänger inte upp mig på orden, utan på innebörden och det sätt som du använder det på.
3: Jag tycker inte tråden ska stängas eftersom jag gärna ser folk vägrar att bli kallade svenne fjantar.
4: Då fortsätter vi tills du inser att "svenne fjant" inte är ett accepterat uttryck vare sig i samhället eller på internet.

Mycket osaklighet i dina inlägg, vi som är äldre än dej är "små-killar", vi som tar parti för att man inte får uttrycka sig på ett nedvärderande sätt är "stötta". Du talar om för "dem" hur "de" ser på "sina" flickvänner. Men du är inte tillräckligt karl nog att namnge oss, utan skyddar dej med att gruppera oss som "vissa" "många" "de" osv. Fegis.

Jag vill fortfarande att du svarar på mina frågor eller låter bli att quota mig.

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Fan lägg ner nu, killen har ju bett om ursäkt för "svenneinlägget". Är väl inte så mycket mer att älta längre :rolleyes:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Mc-Kille-25 skrev:
Var inte så himla strikt, utan mera öppen och se det från olika vinklar.
Jag ville influera andra att få intresse och då jag är en person som
tycker om att umgås me folk, snacka skit etc (INTE sätta på), och
nu när det är sommar, så vore det kul att få me tjej på hojen.
Jag är inte ngn mc-idiot-dåre som inte klarar av att ha någon där bak,
utan åker enbart för fridens skull.

Så ligger det till

Strikt? Säger killen som varit här i hela 2 dagar på forumet. Du kanske skulle kollat läget lite innan du drog igång. Bara ett tips i internetetik. =)

Allvarligt talat, om tjejen redan hittat till www.sporthoj.com då har hon nog redan intresset. Vilket nog visar att du inte riktigt tänkt genom det här så noga :)

Klart det har sin charm att få kvinnligt sällskap bakpå, vänner eller inte. Men om du varit här ett tag hade du insett att antalet tjejer som finns här på forumet är starkt begränsat. Det finns andra sidor där det finns fler tjejer, många av dom är säkert intresserade av att åka hoj. Där kan du säkert också influera andra...

Men du, att åka för fridens skull, det låter häftigt. Hur gör man då?

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
[PlastRaket] skrev:
Asså, bara så att ni vet...................
En människa med utländskt påbrå som bor i Sverige och får för sig att kalla en inföding för "svenne" placerar jag omedelbart i samma fack som nassarna. Det är totalt oacceptabelt att kasta ur sig sådana skällsord bara för att man blir arg. Är man på skämtsamt humör är saken möjligen en annan men jag tycker att uttrycken "svenne" & "blatte" är fyllda av en stor portion disrespect och bör undvikas i alla former av seriösa diskussioner.

Vi gör en totalt ovetenskaplig analys av ärendet.
2. Ett antal andra människor beslutar sig för att, i sann sporthojsanda och pga den klantigt formulerande rubriken, provocera honom lite grann.
3. Denne förmodat utländske man blir upprörd över detta och slänger ur sig ett riktigt provocerand rasistiskt påhopp.
4. Andra "svennar" blir upprörda och börjar slänga rasistiska påhopp tillbaka.
5. Diskussionen spårar ur totalt.................

Som ett litet tips till trådskaparen skulle jag vilja upplysa om att jag anser att du genom ditt rasistiska påhopp borde bannas omedelbart från detta forum.
Det är i alla lägen oacceptabelt att bete sig som du har gjort. Förstår man inte att det här finns en rad humoristiska individer som tycker om att skoja med dig, ska tilläggas från början helt ovetande om ditt rasursrung, så har man nog kommit till fel ställe i cyberrymden.
Till er som kastar samma typ av rasistiska påhopp tillbaka kan jag bara säga skäms på er. Visserligen har ni blivit rasistiskt provocerade men det tjänar knappast något till att bete sig likadant åt tillbaka. Det hade i så fall varit bättre om ni hade frågat trådskaparen om han hade något gott recept på kebabsås, pizzadeg eller annat som vi andra kunde ha haft nytta av istället.

:klappar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...