luci-guard
ja varför inte?
myspinnen skrev:hur är det med bjursmål
he e int barr nådigt ve svårt ni tal jeg begrip int nåh
myspinnen skrev:hur är det med bjursmål
Blomquist #14 skrev:Trodde man kunde slippa kvart-i-tvåragg när man inte var på krogen...
skoteridioten skrev:Jag tror inte att du ska behöva känna dig träffad av MC-kille-25:s kontaktannons..
Haha, nej men han verkar ju kunna chocka så.skoteridioten skrev:Jag tror inte att du ska behöva känna dig träffad av MC-kille-25:s kontaktannons..
e din tjej fin?? för jag gillar inte heller o åka bak på.. så jag kanske kan ta hand om henne medans du e ute o åker??Mc-Kille-25 skrev:Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
min tjej tycker ej om åka mc och tråkigt åka själv.
PM el maila mig
Mc-Kille-25 skrev:Besviken som fan att man blir påhoppad direkt utav alla när man försöker att vara lite social och trevlig. Sedan så undrar folk varför det finns "psyk-fall".
Kanske inte så konstig när man blir så bemött som utav sådana som er.
Säkert små moppe killar som ska sova nu.
Ni behöver inte lägga tiden att skriva massa skit, gör ngt vettigt
Vapor skrev:Jag fattar inte heller hur man kan frivilligt ha någon bakpå! Hade en tjejkompis som bönade om att jag skulle sätta dit fotpinnarna och skjutssadeln igen. Men där sa jag bestämt nej! Tjejen i fråga ser dessutom bra ut! (har pojkvän dock)
Teo skrev:Det är i princip en promille tjejer här och dessa antingen kör själva eller har karlar redan.
myspinnen skrev:jag gillar den här tråden, samt trådskaparen. Jag ska döpa om mig till motardkille-22-Falun nu och skapa date tråd, kanske nappar mckåt-tajt-stringbrud-18 som finns här på forumet.
eller.... ¨så väljer jag att åka hojj för att det är kul att åka med bra sällskap på egna hojjar... dödvikt kan man ha nån annanstans.
RoLLER skrev:Nu e jag inte me.
ZejtaN skrev:skutspinnar ? vad för modeller har dom ???
skutsar gör man inte såvida man verkligen inte behöver, eller ?
som ett exempel,
jag kom Bokstavligen talat precis hem från www.thecod.com där man härjat och ölat med allehanda folk.
En "flicka" där som suttit med en gång på förra hojen förrförra säsongen gnällde om att få vara med på nya hojen.
klart vi ordnar det var ju självklart svaret ( eftersom honan är en klar 7a på skalan ),
Men, hon brände sina skep när man på utsidan står å babblar med kompisar och ser hon går iväg hand i hand med en annan kille.
lixom, varför skutsa nått som sen skall hem till sin man ???
HanneZ skrev:"Svenne"??? Banna genast rasister från sidan tack...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|