Araikaj
Våga Vara Snäll
SM i metaforer, eller?: "En tjej där bak från Kristianstad"
Say what?Mc-Kille-25 skrev:om du vill något, så kan vi ses, så kan du säga det då.
Du ska fan e mej inte komma här och spela stöddig
för att du är på andra sidan skärmen.
Jvla tönt
Vapor skrev:Jag fattar inte heller hur man kan frivilligt ha någon bakpå! Hade en tjejkompis som bönade om att jag skulle sätta dit fotpinnarna och skjutssadeln igen. Men där sa jag bestämt nej! Tjejen i fråga ser dessutom bra ut! (har pojkvän dock)
En sak jag jag undrat är varför i hela friden man skriver ut sin iq om man har en så pinsamt låg iq, okej om du låg på 115+ i alla fall...Mc-Kille-25 skrev:bla bla
Mc-Kille-25 skrev:Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
min tjej tycker ej om åka mc och tråkigt åka själv.
PM el maila mig
Murra skrev:
Vapor skrev:Jag fattar inte heller hur man kan frivilligt ha någon bakpå! Hade en tjejkompis som bönade om att jag skulle sätta dit fotpinnarna och skjutssadeln igen. Men där sa jag bestämt nej! Tjejen i fråga ser dessutom bra ut! (har pojkvän dock)
Teo skrev:Ärligt! Har du över huvet hängt här på forumet och kännt av chargongen?
Det är i princip en promille tjejer här och dessa antingen kör själva eller har karlar redan. Du ska inte tro att du kan lura oss att du tycker det är roligare att ha någon bakpå än köra tom. håll dig till lunar, aftonladet-chat eller tidigare föreslagit KK..
(inte kk-racing...)
rasist??? var är rasist??HanneZ skrev:"Svenne"??? Banna genast rasister från sidan tack...
gött, en som verkar klar i skallenZana skrev:Ja iddemo spavajo. la konacht... (cp stavning, jag vet)
- På dom bara!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |