En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Tråden har väl spårat ut lite, Men han får väl köpa sig en Barbara å ha bakpå hojen, lr byta flickvän alt lägga en kontaktannons om andra MED hojar som kan köra med honom så slipper han vara ensam

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Mc-Kille-25 skrev:
ursäkta, men allmänna lagar och förordningar gäller lika mycket här som någon annan stans. Jag ber om ursäkt jag skrev "svenne fjant", det var ju dock inte helt Oprovocerat. Dessutom så är jag i ett forum som är samåkning och träffar om jag inte har helt fel för mig. OM jag inte fått lov att skriva detta, så är det en sak, MEN att få massa taskiga och direkt nedvärderande inlägg är INTE något man ska behöva räkna med och eller stå ut med.

Skönt att du står på dig. Dom går nog länge och väntar på en hackekyckling som du... Nån att avreagera sig på? Hur man nu kan tycka det är spännande eller kul när det handlar om skriven text...

Dom kanske samlar innebördes pluspoäng när dom driver med en ny kille på forumet, som dessutom lägger in ett ytterst personligt och öppet inlägg som inte på något sätt är öppet för sådana inlägg...

Och inte fan kunde du veta att svennefjant skulle skapa en sån jävla orkan i vattenglaset, men det är tyvärr så att när dom gett sig fan på att hacka ihjäl nån så letar dom efter minsta lilla "slip" så hittar dom nåt kommer du få höra det i evigheter...

Och ni andra, lägg ner... Lär er att chilla och älska era medmänniskor. Att mobbas är faktiskt inte okay, och det är precis det ni gör :7peta

Låter som värsta predikande harekrischnafjanten, men jag tycker det är så pass tragiskt allt det här, så jag var tvungen att låta min "röst" bli hörd. Och nu kommer jag säkert få påhopp om fjanten jag nämner i början av det här stycket... Isåfall ber jag om ursäkt i förväg :arsele

Seså, ut och åk hoj med er för i H-E! :D

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Gixxer Fighter 96:a
Simp skrev:
Precis.. Som tex Svenne-fjant..

jag ser ingen som gnäller på den taskiga råa SH humorn.konstigt att man blir sne ibland o säger saker man inte menar alltid,Fan,ställer man en fråga här så har man automatiskt 1 seriöst svar utav 10 och det e inte vad jag vill kalla ,hålla sig till ämnet.Samma visa varje gång,,ett skämt eller två kan väl gå men man måste väl fan osså räkna med att folk brusar upp lite när man e på jakt efter ett svar o det bara haglar en massa struntprat hela tiden :fatta!

/???

Edit: tydligen inte snabb nock med mitt inlägg

Gick med
11 Apr 2005
Hoj
Honda XL600R -83
Mc-Kille-25 skrev:
Men svenne fjant.
Vad får du ut av att sitta här och skriva massa fjant?!
Tycker mer det verkar som om DU ska till knullkontakt.
Denna sidan är nog något för avancerad för dig

"svenne fjant" Klart nedvärderande utryck med underton av härkomst!
Helt klart i stil med blatte, neger osv.
Så blir han inte bannad så betyder det fritt fram för mycket annat.....

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
:arsele
johan.simonsson skrev:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
johan.simonsson skrev:

Han har ju bett om ursäkt, vad mer begär ni? :pannkyss

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
johan.simonsson skrev:

Jepp helt klart!

I hela denna tråden är det grabben själv som satt lågvatten-märket med sitt "svenne fjant".

"Dom kanske samlar innebördes pluspoäng när dom driver med en ny kille på forumet, som dessutom lägger in ett ytterst personligt och öppet inlägg som inte på något sätt är öppet för sådana inlägg..."
Nej, för mig spelar ingen roll vem som öppet visar sitt svenskhat.
Jag tycker det är väldigt fel.

/Fredde

EDIT: såja!

Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
freddexwing skrev:

Svenskhat? Vad i hela fridens namn... Tror du det själv eller?

Edit: Jag säger själv svenne till mina polare, och dom säger massa annat till mig. Det är lixom okey... Och visste kille bättre skulle han vetat att man kanske får behärska sig när man "samtalar" med helt okända människor, men jag är nästan helt säker på att det inte var så illa ment som ni försöker få det att låta...

Gick med
11 Apr 2005
Hoj
Honda XL600R -83
Zana skrev:
Och inte fan kunde du veta att svennefjant skulle skapa en sån jävla orkan i vattenglaset, men det är tyvärr så att när dom gett sig fan på att hacka ihjäl nån så letar dom efter minsta lilla "slip" så hittar dom nåt kommer du få höra det i evigheter...

svennefjant är fortfarande rasistiskt...
Fast om någon skulle kalla mig för detta skulle jag inte bry mig,
på samma sätt som jag tycker att de som råkar ut för liknande
tillmäten pga annan härkomst inte ska bry sig!

MEN dessa sparar inte på krutet för fem öre, och drar sig inte
för att anmäla enligt hets, förtal osv
Därför reagerar jag på detta jag får kalla dig för skit men du får inte öppna munnen, då detta är vad svennefjant betyder!

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
freddexwing skrev:
Jepp helt klart!

I hela denna tråden är det grabben själv som satt lågvatten-märket med sitt "svenne fjant".

EDIT: det där ju jävligt konstigt:
<strike>För mig spelar ingen roll vem som öppet visar sitt svenskhat.<strike>

/Fredde

varför säjs det inget om hur folk håller på här inne då,bara för att en person pallar med er totalt meningslösa humor så måste inte alla andra heller göra det. så jag tycker att redan där e gränsen passerad för man man bör tåla..

svennefjant låter äför mig som ett iofs väldigt dåligt sätt o kasta tillbax skiten bara,ska han bli bannad så ska alla andra som inte kan hålla sig till ämnet o vara seriösa osså bannas!!

/ Mr: :död

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
johan.simonsson skrev:
svennefjant är fortfarande rasistiskt...
Fast om någon skulle kalla mig för detta skulle jag inte bry mig,
på samma sätt som jag tycker att de som råkar ut för liknande
tillmäten pga annan härkomst inte ska bry sig!

MEN dessa sparar inte på krutet för fem öre, och drar sig inte
för att anmäla enligt hets, förtal osv
Därför reagerar jag på detta jag får kalla dig för skit men du får inte öppna munnen, då detta är vad svennefjant betyder!

Ok ok... Men då är det bara att alla lugnar ner sig lite då, och tar det jävligt coolt... För innerst inne känner nog alla att dom skulle gett fan i den här tråden från början... Aiiight...

Nu ska jag iallafall gå ut i det "fina" vädret... Seså stäng av era datorer och skit i allt skitgnäbb... Och häng med ut istället... :yoparty

EDIT: Måååååååååååååååååånga inlägg är totalt rasistiska på det hrä forumet, men då händer ingenting... Tex alla "stulna-hojar-trådar" brukar inledas så här: Min hoj blev stulen i natt.......blablabla....det var säkert ett gäng blatteglin....blablablabla...... Det känner ni säkert igen....... Så det är bara att alla rannsakar sig själva, var det verkligen någon som tog åt sig? NEJ.... Så droppa det ni tänker på och töm era sinnen....

Last edited:

freddexwing

&#1076;&#1100;&#1103;&#1074;&#1086;&#1083;
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Zana skrev:
Svenskhat? Vad i hela fridens namn... Tror du det själv eller?

Edit: Jag säger själv svenne till mina polare, och dom säger massa annat till mig. Det är lixom okey... Och visste kille bättre skulle han vetat att man kanske får behärska sig när man "samtalar" med helt okända människor, men jag är nästan helt säker på att det inte var så illa ment som ni försöker få det att låta...

Kul för er, men kalla inte mig det.
Skiter i hur han menade, läser bara vad han skrev, menar han något annat (som du tydligen vet) får han väl skriva det, jag tycker ingen ska behöva bli nedvärderad pga sitt ursprung, så är det bara. Precis som ingen tjej ska behöva bli kallad hora osv.

Gick med
11 Apr 2005
Hoj
Honda XL600R -83
Zana skrev:
Ok ok... Men då är det bara att alla lugnar ner sig lite då, och tar det jävligt coolt... För innerst inne känner nog alla att dom skulle gett fan i den här tråden från början... Aiiight...

Nu ska jag iallafall gå ut i det "fina" vädret... Seså stäng av era datorer och skit i allt skitgnäbb... Och häng med ut istället... :yoparty

Nu gick jag, dax att köra lite :)

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
freddexwing skrev:
Kul för er, men kalla inte mig det.
Skiter i hur han menade, läser bara vad han skrev, menar han något annat (som du tydligen vet) får han väl skriva det, jag tycker ingen ska behöva bli nedvärderad pga sitt ursprung, så är det bara. Precis som ingen tjej ska behöva bli kallad hora osv.

man ska inte heller nedvärdera pågrund utav en TRÅD!!!!!!!!!!!!

eller en enkel fråga kanske jag ska säga!!!!!!1

freddexwing

&#1076;&#1100;&#1103;&#1074;&#1086;&#1083;
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
JaDeM skrev:
man ska inte heller nedvärdera pågrund utav en TRÅD!!!!!!!!!!!!

eller en enkel fråga kanske jag ska säga!!!!!!1

Jag skrev mitt första inlägg på slutet av sida 3.
Ska du quota mig skriv då om det JAG har skrivit, inte vad andra skrivit, ok?

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
freddexwing skrev:
Jag skrev mitt första inlägg på slutet av sida 3.
Ska du quota mig skriv då om det JAG har skrivit, inte vad andra skrivit, ok?

ok,gjorde bara ett allmänt inlägg,men jag kan förstå,känslig som du verkar vara,

Sharadkingboy

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
nada
Zana skrev:
Skönt att du står på dig. Dom går nog länge och väntar på en hackekyckling som du... Nån att avreagera sig på? Hur man nu kan tycka det är spännande eller kul när det handlar om skriven text...

Dom kanske samlar innebördes pluspoäng när dom driver med en ny kille på forumet, som dessutom lägger in ett ytterst personligt och öppet inlägg som inte på något sätt är öppet för sådana inlägg...

Och ni andra, lägg ner... Lär er att chilla och älska era medmänniskor. Att mobbas är faktiskt inte okay, och det är precis det ni gör :7peta

Låter som värsta predikande harekrischnafjanten, men jag tycker det är så pass tragiskt allt det här, så jag var tvungen att låta min "röst" bli hörd. Och nu kommer jag säkert få påhopp om fjanten jag nämner i början av det här stycket... Isåfall ber jag om ursäkt i förväg :arsele

diggar dig redan. Alltså det är ju inte konstigt att många av oss utländska har fördommar emot svenskarna och så, inte ALLA, men många och tyvärr drar ju de ner väldigt många i det.
Jag förstår dig och du förstår mig, det är great det.
Det jag stör mig på, det är att sådana här typer som bara skriver massa skit, precis som du sa så letar de efter "minsta lilla att klaga på", vilket jag inte tycker håller.
Jag e från Indien, vart e du från??
Ha de bäst

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Svennefjant är lika nervärderande som Blattefjant...... :mad:

Kulturberikare då? Positivt/Negativt?

Edit: Som Zana skrev ang. att han kallade sina polare för svenne....

De mörkhyade i USA kallar varandra "nigger" men nåde den "vite man" som kallar en mörkhyad samma sak...

P.s Har ingen hoj att köra med f.t.

Last edited:

Sharadkingboy

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
nada
JaDeM skrev:
jag ser ingen som gnäller på den taskiga råa SH humorn.konstigt att man blir sne ibland o säger saker man inte menar alltid,Fan,ställer man en fråga här så har man automatiskt 1 seriöst svar utav 10 och det e inte vad jag vill kalla ,hålla sig till ämnet.Samma visa varje gång,,ett skämt eller två kan väl gå men man måste väl fan osså räkna med att folk brusar upp lite när man e på jakt efter ett svar o det bara haglar en massa struntprat hela tiden :fatta!

/???

Edit: tydligen inte snabb nock med mitt inlägg
Hola jadem.
Nu verkar de vettiga ha vaknat, schysst att det finns folk som är normala trots allt här inne. Det är väldigt konstigt, för mesta delen utav de trevliga är utländska, precis som jag. kan undra varför?!?!
jag håller med dig, det är för jvligt, ok, kanske lite korkad fråga, dock så är det i ett passande forum och jag tyckte det vore kul med ngn man kan åka på små tur med

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM