JaDeM skrev:ok,gjorde bara ett allmänt inlägg,men jag kan förstå,känslig som du verkar vara,
Sharadkingboy skrev:Hola jadem.
Nu verkar de vettiga ha vaknat, schysst att det finns folk som är normala trots allt här inne. Det är väldigt konstigt, för mesta delen utav de trevliga är utländska, precis som jag. kan undra varför?!?!
jag håller med dig, det är för jvligt, ok, kanske lite korkad fråga, dock så är det i ett passande forum och jag tyckte det vore kul med ngn man kan åka på små tur med
Mattias skrev:Jag är från Rinkeby. Booyakasha! Keep it real in da hood. Reespect!
Jävla svennar och blattar!
Murra skrev:Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen.
Murra skrev:Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen.
Varför skulle han låsa tråden?! Jag hade en fråga från början, som väldigt många trakkasserade och provocerade fram ett och annat från, vilket ledde till att jag "rann över" och blev väldigt krängt och förbannad.Murra skrev:Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen.
snacka om fördomar.Murra skrev:Mattias: Sorri
mckille: Ja den här tråden är ju ganska rejält ot vid det här laget. jag förstår ditt inlägg från början men inte riktigt vad det gör på sh (därav mitt förslag på lunar) då det inte är så mkt damer här. Dessutom har du ju flickvän... Kom inte och säg att du inte vill ngt snusk eftersom isåfall kan jag eller ngn annan grabb sitta bakpå.
Mc-Kille-25 skrev:snacka om fördomar.
Man kan faktiskt umgås med tjejer utan snusk.
OM jag skrivet "söker kille som kan åka där bak", då hade
man blivet klassad som gay etc, så lägg ner det
Mc-Kille-25 skrev:Varför skulle han låsa tråden?! Jag hade en fråga från början, som väldigt många trakkasserade och provocerade fram ett och annat från, vilket ledde till att jag "rann över" och blev väldigt krängt och förbannad. .
Och du kallar dig super-retard? Tycker du att det är ett uttryck som är starkt nog för att passa in på dig?Mr R skrev:
Förstår att det är svårt när du fick suga på mammas klitoris istället för tutte...Spår sätter sig från barn tiden
Mr R skrev:
Förstår att det är svårt när du fick suga på mammas klitoris istället för tutte...Spår sätter sig från barn tiden
Mattias skrev:Och du kallar dig super-retard? Tycker du att det är ett uttryck som är starkt nog för att passa in på dig?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|