En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.

Vip

n00b
Gick med
10 Apr 2005
Ort
Kävlinge
Hoj
Det var en zx6r -96
LOL åt denna tråden..

Först och främst skulle en admin låst den från början och hänvisat till annonsdelen som så många andra har blivit när dom lagt in en annons förfrågan i forumet :rofl
 

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Ort
sverige
Hoj
Gixxer Fighter 96:a
Sharadkingboy skrev:
Hola jadem.
Nu verkar de vettiga ha vaknat, schysst att det finns folk som är normala trots allt här inne. Det är väldigt konstigt, för mesta delen utav de trevliga är utländska, precis som jag. kan undra varför?!?!
jag håller med dig, det är för jvligt, ok, kanske lite korkad fråga, dock så är det i ett passande forum och jag tyckte det vore kul med ngn man kan åka på små tur med


hola tillbax

oftas spelar det ingen roll vad man säger i sådanahär trådar då bråkmakarna ofast inte ger upp men det e gött med lite me-håll iaf

/JaDeM
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag är från Rinkeby. Booyakasha! Keep it real in da hood. Reespect!

:finger Jävla svennar och blattar!
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Mattias skrev:
Jag är från Rinkeby. Booyakasha! Keep it real in da hood. Reespect!

:finger Jävla svennar och blattar!

Bad boy Mattias, da best moddarator inna da bisniss, ona da sportahojja dot komma.

Vill du onska en låt?

EDIT: oj de ramlade bort här är de -> . .
 

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen. :D :banana
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Murra skrev:
Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen. :D :banana

Vem fan är matthias?! :finger Jävla danderyd-brat! :mad:
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Murra skrev:
Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen. :D :banana

Klokaste som sagts på länge...
 

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
VFR 750 från 1989
Murra skrev:
Nu så låser matthias den här tråden och mc-kille-25 bjuder sin flickvän på en åktur, ta det lite lugnt i början så blir hon inte så skraj och alla andra knäpper på eurosport o kollar på motogp eller sticker ut o rastar hojen. :D :banana
Varför skulle han låsa tråden?! Jag hade en fråga från början, som väldigt många trakkasserade och provocerade fram ett och annat från, vilket ledde till att jag "rann över" och blev väldigt krängt och förbannad.

Rasförnedring är fel, OK, men varför blir det så att det går så långt att man säger en sådan sak?! JO det är provokation efter provokation och därmed är det inte så konstigt att även den snällaste Indier´n i världen kan få bägaren att rinna över.

Så är det, så respect och medkänsla, de flesta utav er som skriver här, hade inte öppnat ett ord om det vore någonstans IRL, med det menar jag, var som du är allmänt öppet och visa respekt emot andra, även om de inte är just som du, så kan de har någon anledning till att vara som de är.

Dessutom så är det lite konstigt att flertalet av er tycker det är så konstigt att man frågade, för hur ska man få tjejer intresserade om man aldrig låter de åka ut och känna av läget!? Precis och desto fler som kör mc, deste lägre blir försäkringarna och det gynnar alla, så på lång sikt så säger ni emot er själva.
 

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
Mattias: Sorri :rofl

mckille: Ja den här tråden är ju ganska rejält ot vid det här laget. jag förstår ditt inlägg från början men inte riktigt vad det gör på sh (därav mitt förslag på lunar) då det inte är så mkt damer här. Dessutom har du ju flickvän... Kom inte och säg att du inte vill ngt snusk eftersom isåfall kan jag eller ngn annan grabb sitta bakpå. :D :tungan :fyllisar
 

Mc-Kille-25

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
VFR 750 från 1989
Murra skrev:
Mattias: Sorri :rofl

mckille: Ja den här tråden är ju ganska rejält ot vid det här laget. jag förstår ditt inlägg från början men inte riktigt vad det gör på sh (därav mitt förslag på lunar) då det inte är så mkt damer här. Dessutom har du ju flickvän... Kom inte och säg att du inte vill ngt snusk eftersom isåfall kan jag eller ngn annan grabb sitta bakpå. :D :tungan :fyllisar
snacka om fördomar.
Man kan faktiskt umgås med tjejer utan snusk.
OM jag skrivet "söker kille som kan åka där bak", då hade
man blivet klassad som gay etc, så lägg ner det
 

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
Mc-Kille-25 skrev:
snacka om fördomar.
Man kan faktiskt umgås med tjejer utan snusk.
OM jag skrivet "söker kille som kan åka där bak", då hade
man blivet klassad som gay etc, så lägg ner det

Hehe jo det är iofs sant. Men jag tänkte bara på mig själv, värför dras med en dam där bak om man inte vill få ut ngt av det när de e roligare med trevliga grabbar/tjejer på egna hojar. :)
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Mc-Kille-25 skrev:
Varför skulle han låsa tråden?! Jag hade en fråga från början, som väldigt många trakkasserade och provocerade fram ett och annat från, vilket ledde till att jag "rann över" och blev väldigt krängt och förbannad. .

Så det folk skrev till dej var traksserier och när du gjorde ett klart övertramp på vad man säger och inte säger så var det som det "rann över". Det låter nästan som att du försöker rättfärdiga ditt beteende lite väl tydligt.

"det är provokation efter provokation"
Måste säga att jag inte ser en enda rad där något provocerar fram något som har med etnisitet att göra, ser du?

Som jag sa innan, DU la ribban för denna diskutionen, med ditt "svenne fjant".
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
:rofl

Förstår att det är svårt när du fick suga på mammas klitoris istället för tutte...Spår sätter sig från barn tiden :hihi :hihi
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Mr R skrev:
:rofl

Förstår att det är svårt när du fick suga på mammas klitoris istället för tutte...Spår sätter sig från barn tiden :hihi :hihi
Och du kallar dig super-retard? Tycker du att det är ett uttryck som är starkt nog för att passa in på dig?

Edit: :finger Jävla skåning!
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Mattias skrev:
Och du kallar dig super-retard? Tycker du att det är ett uttryck som är starkt nog för att passa in på dig?

Absolut, KTM smiskar butt :tungan

Skåning NEJ NEJ, inte är importerad från Dalarna, men i Lund finns de bästa utbildningarna
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top