en underbar start på dagen

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Chris Ash skrev:
Usch så synd, verkligen tråkigt att höra!
Jag lider med dig.......
:rofl

Nä, allvarligt talat så är det väl bara att ringa till snutjävlarna?
De jävla asen gör ju ändå ingen nytta.
:mad: :kulspruta
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
oj oj oj.. det var väldigt vilken fart den här tråden tog.

jag vet att jag har dubbelmoral som tycker att det är skitkul när crossarna spinner på kampingplatsen samtidigt som jag blir förbannad över att min bil sabbas men jag tycker att det är lite skillnad i alla fall.
gräsmattor växer igen av sig själva och gegga på husvagnar är det bara att spola av.
mina 4 snodda cyklar, 1 bil, 1 moped, sönderslagen bil tycker jag är mycket värre. men som sagt, jag erkänner absolut att jag har dubbelmoral där.

däremot så tycker jag att det är helt jävla tokfel att säga att man inte kan räkna med att få något stöd av killar och tjejer här på sporthoj när man får något snott/sönderslager bara för att man kör för fort. det är inte bara jag här som kör fort.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
bmwjohan skrev:
oj oj oj.. det var väldigt vilken fart den här tråden tog.

jag vet att jag har dubbelmoral som tycker att det är skitkul när crossarna spinner på kampingplatsen samtidigt som jag blir förbannad över att min bil sabbas men jag tycker att det är lite skillnad i alla fall.
gräsmattor växer igen av sig själva och gegga på husvagnar är det bara att spola av.
mina 4 snodda cyklar, 1 bil, 1 moped, sönderslagen bil tycker jag är mycket värre. men som sagt, jag erkänner absolut att jag har dubbelmoral där.

däremot så tycker jag att det är helt jävla tokfel att säga att man inte kan räkna med att få något stöd av killar och tjejer här på sporthoj när man får något snott/sönderslager bara för att man kör för fort. det är inte bara jag här som kör fort.
I ditt fall så har du varit lite väl mycket outlaw, husvagnsfilmen, polishets, smitning och att du får en kick av det, dock förtjänar ingen att bli utsatt för vandaler, inte ens du.

Alltid lika tråkigt när man inte får ha sina prylar ifred, några skitungar hade försökt att bryta upp mitt garage häromveckan, får jag tag på en sån snoris så kommer jag att fästa honom med silvertejp i en stolpe.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top