en underbar start på dagen

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Chris Ash skrev:
Usch så synd, verkligen tråkigt att höra!
Jag lider med dig.......
:rofl

Nä, allvarligt talat så är det väl bara att ringa till snutjävlarna?
De jävla asen gör ju ändå ingen nytta.
:mad: :kulspruta

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
oj oj oj.. det var väldigt vilken fart den här tråden tog.

jag vet att jag har dubbelmoral som tycker att det är skitkul när crossarna spinner på kampingplatsen samtidigt som jag blir förbannad över att min bil sabbas men jag tycker att det är lite skillnad i alla fall.
gräsmattor växer igen av sig själva och gegga på husvagnar är det bara att spola av.
mina 4 snodda cyklar, 1 bil, 1 moped, sönderslagen bil tycker jag är mycket värre. men som sagt, jag erkänner absolut att jag har dubbelmoral där.

däremot så tycker jag att det är helt jävla tokfel att säga att man inte kan räkna med att få något stöd av killar och tjejer här på sporthoj när man får något snott/sönderslager bara för att man kör för fort. det är inte bara jag här som kör fort.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
bmwjohan skrev:
oj oj oj.. det var väldigt vilken fart den här tråden tog.

jag vet att jag har dubbelmoral som tycker att det är skitkul när crossarna spinner på kampingplatsen samtidigt som jag blir förbannad över att min bil sabbas men jag tycker att det är lite skillnad i alla fall.
gräsmattor växer igen av sig själva och gegga på husvagnar är det bara att spola av.
mina 4 snodda cyklar, 1 bil, 1 moped, sönderslagen bil tycker jag är mycket värre. men som sagt, jag erkänner absolut att jag har dubbelmoral där.

däremot så tycker jag att det är helt jävla tokfel att säga att man inte kan räkna med att få något stöd av killar och tjejer här på sporthoj när man får något snott/sönderslager bara för att man kör för fort. det är inte bara jag här som kör fort.
I ditt fall så har du varit lite väl mycket outlaw, husvagnsfilmen, polishets, smitning och att du får en kick av det, dock förtjänar ingen att bli utsatt för vandaler, inte ens du.

Alltid lika tråkigt när man inte får ha sina prylar ifred, några skitungar hade försökt att bryta upp mitt garage häromveckan, får jag tag på en sån snoris så kommer jag att fästa honom med silvertejp i en stolpe.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024