En vanlig dag på jobbet, stulen hoj (Statoil i Hbg)

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
grymt! det är ju såna där lägen man drömmer om :tummenupp Han får garanterat vad han förtjänar!

Fast nästa gång, ring 11414 istället så kommer du direkt till snuten ju och slipper köa upp 112!

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Kanon! Vilken insats! Du är verkligen dagens hjälte:tummenupp
Vad glad jag blir att det finns folk som dig!

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
en 675:a
Det var riktigt synd att dom inte fick tag i honom. Men kanske han tänker efter en gång extra nästa gång han försöker sticka från notan:tummenupp
Men man kunde se att poliserna hade försökt jaga ifatt killen, en av poliserna som kom till stationen och tog mina uppgifter var samma som hade sprungit efter honom. Och han hade en del rivsår på armarna p.g.a buskarna han hade köttat igenom i jakten på killen:martialar

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Nu när ja läste rubriken så de första ja tänkte va att du med hade blivit av med hojjen. Men nej så va det inte. Du hade blivit en hjälte istället, vet inte om det finns så många som skulle göra det du gjorde. Riktigt bra jobbat:banana:)

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Gott ingripande, hoppas du inte brännde korvarna som ligger o rullar på macken medans du jagade brottslingar!

Nog ingen risk, de har redan legat där och rullat i ett par dygn så en halvtimme längre gör nog varken från eller till. :D:tungan

OnT: Sjukt bra agerat Christoffer! Synd att inte bängen fick tag på honom då de kanske hade gett honom lite välförtjänt stryk vid gripandet i all adrenalinextas. Jag bjuder också på bira om du kommer till Gbg! Du kommer bli så dyngrak så du inte vet vad du heter :yoparty

ps. Landskrona verkar vara en härligt pittoresk skånsk idyll.

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Härligt med någon som rycker in och faktiskt bryr sig nog mycket för
att jaga personen. :Bugar

Hoppas verkligen att de får dit honom efter din insats.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Nä iofs, tänkte bara att polisen riskerar civiler på det viset, tänk om han vänt om sprungit emot och huggit dig med en kniv?
Oberoende skitbra jobbat, och kommer du till Finland så ska ja bjuda på en kalja! (öl) :hihi

Det var just dethär jag menade.

bara du inte bjuder på maksalaatikko (leverlåda med pepparkakssmak)

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
.....hade du inte en kofot eller något dylikt liggandes framme ?...man bruka väl ha sånt i mackar...?!

gött jobbat iaf...

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Är det något man borde veta om Landskrona? Något som inte står på Wikipedia, liksom?

Tänk dig de sämsta förorterna du kan tänka i Sthlm, sen blandar du dem o vips så har du: Landskrona..

Så var det när jag flyttade upp till Sthlm för ca 10 år sen, har hört att det bara gått utför där sen.... Men vad vet jag, bor ju inte där nere längre:confused:

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag