En vanlig dag på jobbet, stulen hoj (Statoil i Hbg)

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Bra jobbat. Var hojen blå? Sålde min för ett tag sen till en kille i Landskrona som inte hade garage till den, han hade fått en annan hoj stulen för ett tag sen oxå. Hoppas det inte är den. Regnr börjar på ACS.

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
en 675:a
Bra jobbat. Var hojen blå? Sålde min för ett tag sen till en kille i Landskrona som inte hade garage till den, han hade fått en annan hoj stulen för ett tag sen oxå. Hoppas det inte är den. Regnr börjar på ACS.

Verkar inte bättre än att det var din gamla hoj, såg hyffsat hel ut förutom tändningslåset och bromsskivan. Men hur det är med motorn är en annan femma.

Donner

Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Ajdå det var trist att höra, den hojen var mint condition...riktigt fin.

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Bra gjort,men landskrona bor det bara slödder där?
Verkar finnas mkt jävla tjuvar där i alla fall :näsblod

Donner

Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Bra gjort,men landskrona bor det bara slödder där?
Verkar finnas mkt jävla tjuvar där i alla fall :näsblod

Mest slödder tyvärr, var en fin stad innan den blev invaderad i slutet på 80-talet, sen har det bara gått utför.

vKarlssoN

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Hoj
Ktm 990sm -09 zx6r-98
landskrona = säck med piss. man gillar inte skiten mer när man läser om dom inkompetenta nordea-rånarna som har en skål med nötter i huet och bananer i rövhålet.

bra jobbat som fan! bra att det finns riktigt folk i närheten om någon ska sno mina rääcers:D

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
superbra gjort!!

känns tryggt att där finns ytterliggare fler bekräftade vardagshjältar till oss hojfolk här i Helsingborg!!

:tummenupp :tummenupp

Brunell

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Hoj
CBR lättviktare
Du ska ha en fet dagens ros i varenda tidning, helt klart. Sådana som du borde det allt finnas fler av ! (Fast i kanske bättre atletiska former? ;) )

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Efter att ha sett filmen och fått en kopia så var dom i princip helt hundra på vem det var, hör och häpna han var hemmahörande i Landskrona:rolleyes:

Så förhoppningsvis plockar dom honom tillslut.

Någon mer än jag som tycker det är skrämmande att polisen ofta känner till vilka brottslingarna är sedan tidigare brott men att de ändå är ute i det fria och fortsätter stjäla? :huvet

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Någon mer än jag som tycker det är skrämmande att polisen ofta känner till vilka brottslingarna är sedan tidigare brott men att de ändå är ute i det fria och fortsätter stjäla? :huvet

Det är så saker och ting fungerar i Sverige. Min morbror som idag är ca. 63 år är polis och har varit det sedan 20-årsåldern. Han säger att de får åka och gripa folk som sitter i buren ett tag, släpps och sedan är de ute och skapar oreda igen. Det är därför han är så jävla less på sitt jobb, att gripa samma personer om och om igen har den effekten.

ommu

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
R1 2012
Ser att du fått mycket cred Christoffer...

Jag hoppas att du förstår att alla skulle nog inte göra som du gjorde och därför är du värd all den cred du får.

Bra jobbat och kommer du till Stockholm så ska även jag bjuda på något gott.

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Klart inte, han har ju inte snott något!!!!

Ok? var det gratis bensin? trodde han tankade och skulle hÄmTA pengar på station..

Skit samma bra jobbat iaf...

Jag hoppas att det kommer någon tjuvsjuka som tex att deras anus får jätte stora tänder och äter upp dom när dom sover .....

Martin_08

Vad fan är Zatzy?
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6
Jag stämmer in i hyllningskören. Civilkurage och ett beslutsamt agerande ska hyllas!

Fast nästa gång, ring 11414 istället så kommer du direkt till snuten ju och slipper köa upp 112!

Nejnejnej... pågående brott = 112. Ringer man 11414 så kommer man till Polisens växel. Ringer man 112 så går man via SOSAB direkt till polisradion.

Alltså. Pågående brott = 112. Icke akuta ärenden = 11414.

Kneedrag

Guest
Mest slödder tyvärr, var en fin stad innan den blev invaderad i slutet på 80-talet, sen har det bara gått utför.

Det är riktigt illa när man träffat "en svensk" med invandrardialekt typ rinkebyspråk från Karlskrona. Då menar jag inte andra generation invandrare för det kan man förlåta. Utan Hela familjen är infödd och inavlad här.:gnissla:död

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0